Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Ma Captain

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ma Captain » lørdag, 24. aug, 2013 16:39

Lad os give 30 mio pund bare for at vise at vi mener det! Røverkøb til 25. Tror dog heller ikk på d. Lyder som en rigtig røver historie
There is only one Captain...... Ma Captain!!

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » lørdag, 24. aug, 2013 16:48

Hvad med Hulk? Han spiller i skt. petersborg, og formentlig kun midlertidigt, idet han også har ambitioner. Han har tidl. udtalt at han ingen relationship har til klubbens fans. (jeg anser liverpool, for at være en større klub end skt. petersborg)

En anden spiller jeg godt kunne tænke mig var Ben Arfa?

Er det urealistisk? Måske lidt med Hulk, men alt kan lade sig gøre
Don't worry be happy. YNWA!

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 24. aug, 2013 16:54

Hvorfor i al filan er mourinho ikke interesseret i at beholde mata? Der må være en eller anden bagvedliggende grund som kun the special one kender til, for det er da vildt ikke at favorisere en af truppens bedste spillere. Sært. Hvis det er rigtigt så må vi slå til med en meget høj løn og villighed til at betale nogle millioner pund over hvad vi selv mener er retfærdigt, ellers så er der et seriøst problem med vores ledelse. Men er det i virkeligheden den der tror der er en chance for at rygtet er rigtigt, som der er noget galt med ? :)
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » lørdag, 24. aug, 2013 16:57

Liverdrengen skrev:Hvorfor i al filan er mourinho ikke interesseret i at beholde mata? Der må være en eller anden bagvedliggende grund som kun the special one kender til, for det er da vildt ikke at favorisere en af truppens bedste spillere. Sært. Hvis det er rigtigt så må vi slå til med en meget høj løn og villighed til at betale nogle millioner pund over hvad vi selv mener er retfærdigt, ellers så er der et seriøst problem med vores ledelse. Men er det i virkeligheden den der tror der er en chance for at rygtet er rigtigt, som der er noget galt med ? :)
Det siges, at han har et "had" til spanske spillere ud fra spanske medier. De sidste kampe har det været ind og ud for de 2 spanske stjerner, torres og mata.. I mine øjne ser det usikkert ud for dem pt. Jeg ville intet at imod at få dem til liverpool ;)

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » lørdag, 24. aug, 2013 16:58

Det var da en tåbelig grund haha. Lad os sætte alt ind hvis der er bare en minimal chance!!!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 24. aug, 2013 17:04

+ højrebacken Azpiliqueta (hmm?) som vel heller ikke er blevet brugt endnu? Mou har foretrukket Ivanovic på backen.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 24. aug, 2013 17:08

RedRedRed skrev:We Are Liverpool ‏@BillShankly_ 19s
LFC have been told if they meet Chelseas valuation of Mata they can talk with the player. £25m.

https://twitter.com/BillShankly_

Hvis den pris holder vand, så er der vel for dælen ikke noget der burde holde os tilbage? Spotpris.
Ja, så skal jeg ikke forlange mere i dette fodboldliv..!

Kommer dog nok næppe til at ske.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

kongrasmus

Indlæg af kongrasmus » lørdag, 24. aug, 2013 17:11

hvad med Shaqiri X, fra bayern? Det har tidl. været emne, og pt. er han bare indskiftningspiller for bayern.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 24. aug, 2013 17:17

Den ville godt nok gå i trussen på mig, hvis Mata valgte at komme til. Meget hellere ham end Willian, da. Men det lyder godt nok som en and.
Badooo siger, hvad han mener!

Gary

Indlæg af Gary » lørdag, 24. aug, 2013 17:18

kongrasmus skrev:hvad med Shaqiri X, fra bayern? Det har tidl. været emne, og pt. er han bare indskiftningspiller for bayern.
Det er vist meget pt. Sidste uge startede han for dem.
On this train faith will be rewarded

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » lørdag, 24. aug, 2013 17:28

Jeg ved ikke om denne artikel skal postes her eller i verdens transfer, men hvis man ser på de handler der er gjort i Serie a (og antager at indkast for engangsskyld har ret i transferbeløb) så virker det alt andet end lige til at der er nogle handler jeg føler kunne styrke os uden det ville sprænge banken, ja jeg kigger nærmest misundeligt på alle de handler og ærger mig gul og grøn over vi ikke har fået fat på mindst en af disse "bargains"...

http://indkast.dk/index.php?nyhed=107838&related=-1
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » lørdag, 24. aug, 2013 17:31

Ynwa-23 skrev:Jeg ved ikke om denne artikel skal postes her eller i verdens transfer, men hvis man ser på de handler der er gjort i Serie a (og antager at indkast for engangsskyld har ret i transferbeløb) så virker det alt andet end lige til at der er nogle handler jeg føler kunne styrke os uden det ville sprænge banken, ja jeg kigger nærmest misundeligt på alle de handler og ærger mig gul og grøn over vi ikke har fået fat på mindst en af disse "bargains"...

http://indkast.dk/index.php?nyhed=107838&related=-1
Helt enig ... Mest i øjnefaldende er Strootman, Benatia og Callejon. Det er nogle spilleren, som i den grad kunne kunne have styrket os. Teves naturligvis også, men det ville føles underligt. Gomez tror jeg er for lidt mobil til at kunne passe ind i BR's system, hvis man ser på de spillere, vi har lige nu.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » lørdag, 24. aug, 2013 17:37

Det var lige præcis de spillere jeg tænkte på, og måske en spiller som higuain ville jeg som sådan også mene prisen kunne forsvares, specielt hvis vi tænker alder, cv, og niveau... Zapata var også rigtig god i Udinese dog har jeg ikke den store indsigt i hvordan han klarede det i spanien da jeg af princip ikke gider den liga ...

Gomez så jeg gerne i vores trøje, prisen er god for en tysk landsholds BOMBER! men det bliver så ikke denne omgang.. alt i alt rigtigt godt købmandsskab af de italienske klubber, på papiret i hvertfald...
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 24. aug, 2013 17:48

LarsU skrev:
RedRedRed skrev:We Are Liverpool ‏@BillShankly_ 19s
LFC have been told if they meet Chelseas valuation of Mata they can talk with the player. £25m.

https://twitter.com/BillShankly_

Hvis den pris holder vand, så er der vel for dælen ikke noget der burde holde os tilbage? Spotpris.
Ja, så skal jeg ikke forlange mere i dette fodboldliv..!

Kommer dog nok næppe til at ske.
Jo, for Mourinho gør Rodgers en vennetjeneste.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
TomViolence

Indlæg af TomViolence » lørdag, 24. aug, 2013 17:50

Nogen, der ser Newcastle - West Ham? :D

KÆMPE chance.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Besvar