Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hate to say it, men Manure er min klare PL-favorit igen.
Det ændrer tilgangen af George Clooney ikke på.
Jeg frygter de henter Baines. Sindssyg stærk britisk stamme de har.
Er dybt misundelig at de kan hente en spiller som Phil Jones fra Blackburn. De rammer altid rigtigt mht. at hente kommende verdensklassespillere.
Er dybt misundelig at de kan hente en spiller som Phil Jones fra Blackburn. De rammer altid rigtigt mht. at hente kommende verdensklassespillere.
Hent Shelvey tilbage!
Jaja, Bebe, Macheda, Fabio, Anderson fra den nuværende squad er alle verdensstjerner.Aquilani4 skrev:Hate to say it, men Manure er min klare PL-favorit igen.

-
Specielt efter en dybt overbevisende føring på hele 2-0 imod Championshipholdet Wigan på "hjemembane". Phil Jones har da spillet hæderligt, men mon ikke man skal have nogle ny pudsede unitedbriller på, for at se dem som sin helt klare PL-favorit?Aquilani4 skrev:Hate to say it, men Manure er min klare PL-favorit igen.
Imponerede hvordan de ramte fuldstændig korrekt i Eric Djemba-Djemba, Bebe, David Bellion, Jordi Cruyff, Kleberson, William Prunier, Massimo Taibi. Sikke verdensklassespillere!
Det er klart. Det er udelandske lottokuponer.
Phil Jones, Cleverley osv. er jo spillere som Liverpool sagtens kunne have hentet. Det er sådanne spillere som skaffer dig PL-success det næste årti.
Der findes ikke et menneske på dette forum som afskyr Man Utd mere end mig, men selv jeg kan ankerkende det.
Phil Jones, Cleverley osv. er jo spillere som Liverpool sagtens kunne have hentet. Det er sådanne spillere som skaffer dig PL-success det næste årti.
Der findes ikke et menneske på dette forum som afskyr Man Utd mere end mig, men selv jeg kan ankerkende det.
Senest rettet af Aquilani4 søndag, 11. aug, 2013 16:40, rettet i alt 1 gang.
Hent Shelvey tilbage!
Nu spillerAquilani4 skrev:Det er klart. Det er udelandske lottokuponer.

Det nægter jeg at troAquilani4 skrev:Det er klart. Det er udelandske lottokuponer.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Hold nu op. Man skal have verdens største united briller på, hvis man kan se dem som sin helt klare favorit lige netop i år, hvor de har fået ny træner, ikke har købt en eneste forstærkning, spillet af helvede til i preseason.Aquilani4 skrev:Det er klart. Det er udelandske lottokuponer.
Og at man så bagefter overroser ganske middelmådige britiske spillere, som værende bærende de næste mange år og vil høste det ene mesterskab efter det andet til united, det siger for mig mere end rigeligt.
Helt væk. Man Utd er favoritter. De har vundet PL 5 ud af de sidste 7 år, vandt ligaen klart sidste år med samme stamme. Jeg afskyr dem allermest, men er også ærlig.
Phil Jones er alt andet end middelmådig. Han er en af de bedste All-arounder i Europa. Han kan spille hver eneste plads på banen.
Phil Jones gjorde Neymar helt usynlig i de 2 kampe England og Brasilien spillede.
Phil Jones er alt andet end middelmådig. Han er en af de bedste All-arounder i Europa. Han kan spille hver eneste plads på banen.
Phil Jones gjorde Neymar helt usynlig i de 2 kampe England og Brasilien spillede.
Hent Shelvey tilbage!
-
Ja, du er helt væk hvis du erklærer dem kæmpe favoritter - specielt i år, hvor de virker så svækket. Selvfølgelig er de blandt favoritterne, men de er bestemt ikke kæmpe favoritter, hvilket oddsne også vidner om - hvor Chelsea og City generelt er over dem.Aquilani4 skrev:Helt væk. Man Utd er favoritter. De har vundet PL 5 ud af de sidste 7 år, vandt ligaen klart sidste år med samme stamme. Jeg afskyr dem allermest, men er også ærlig.
Eh, hvor er de svækket?
Deres hold er det samme som sidste år. Rooney bliver, det er jeg ret sikker på. Og de får måske en af verdens bedste venstrebacks i Baines.
Deres hold er det samme som sidste år. Rooney bliver, det er jeg ret sikker på. Og de får måske en af verdens bedste venstrebacks i Baines.
Hent Shelvey tilbage!
-
Rooney vil gerne væk? Og så har de skiftet træner og hele trænerstaben? Det er vel en stor svækkelse?Aquilani4 skrev:Eh, hvor er de svækket?
Du er allerede ude i rygter - endda nogle ikke særligt aktuelle rygter. Du forsvarer virkelig dit hold, hva?

De er, som nævnt ovenfor, selvfølgelig blandt favoritterne - men de er altså ikke altså "klar favorit", som du siger - og at du forsvarer hvorfor de netop er det, virker en smule underligt.
Jeg er ret ærlig - synes selv vi er 6. bedste, men det er det dårligste unitedhold jeg har set i lang tid.
Jeg forstår simpelthen ikke hvad dit formål med at forsvare Manchester United, i sådan en grad som du gør, er?Aquilani4 skrev:Eh, hvor er de svækket?
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Jeg hopper lige ind her, og påpeger, at dette er den samme jargon, der kører stort set hvert år fra modstanderfans, hvorefter de har gået en sæson igennem uden at ende uden for top 2. Ferguson var også selv ude sidste sæson og sige, at det var den måske bedste trup, han i sin tid havde haft. Jeg kunne godt komme med en masse argumenter for hvorfor man ikke skal undervurdere United igen i år, men man har herinde ofte en tendens til at vende det blinde øje til, når det kommer til deres styrker, så jeg tror, at jeg undlader besværet.StevenCarragher skrev:Jeg er ret ærlig - synes selv vi er 6. bedste, men det er det dårligste unitedhold jeg har set i lang tid.
Til spørgsmålet om hvem der er favoritter, så kan jeg ikke skelne mellem United, City og Chelsea. United har i princippet ikke haft brug for at skulle gå ud og forstærke sig, da de i lettere overbevisende stil vandt ligaen sidste sæson og i år kommer til at køre videre med samme trup + Zaha og forhåbentlig Januzaj. City og Chelsea har til gengæld haft brug for at skulle hente nyt blod ind, og der vil jeg sige, at City har lavet de klart bedste handler på papiret. Om de så kommer til at virke i praksis er noget andet, men nu sad jeg tilfældigvis og så dem spille mod Arsenal i går, og der blev jeg desværre imponeret af Negredo. Han har både fysikken til at være med mod de store brød i ligaen, men han har også en rigtig god teknik. Jeg kunne sagtens se ham slå Dzeko af.
Chelsea derimod har vel ikke engang hentet nogle til start 11-eren, men til gengæld fået hentet en masse unge interessante spillere ind, men jeg tvivler stærkt på, at de vil blive udslagsgivende, så for mig er det kun via magi fra Mourinho, at de vil vinde ligaen. Der er desuden så få tilbage fra hans tid tidligere og dem, der er tilbage, er ved at komme godt op i årene, så det vil ikke fra dem, han kan læne sig op af i svære perioder. Og så mangler de i den grad en ordentlig angriber. Jeg tror ikke, at de får Rooney. Det giver absolut ingen mening for United at sælge ham.
Jeg tror, ligesom i både Inter og Real, at Mourinho lige skal have tid til at få sine idéer implementeret. Mange snakker om ham som et hurtigt fix, men i de to foregående klubber har han altid lige skullet bruge sit første år til rigtigt at få gang i succesen.
Fan af Manchester United
Aquilani... Lad nu være med at svare på de indlæg fra troll'en. Syntes det er så belastende.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det er da alligevel meget godt klaret, når han i den kamp de vandt ikke var med. I den andne kamp spillede han kant og havde Johnson bag sig, så har svært ved at se, at han skal have kreditten der..Aquilani4 skrev:Phil Jones gjorde Neymar helt usynlig i de 2 kampe England og Brasilien spillede.
Men ok han er jo britte, så dermed er han verdensklasse.