hvem skal ud
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: hvem skal ud
@ Tex
Jeg tror selvfølgelig ikke, at Man City sådan lige vil af med Silva, men hvis vi byttede lige over, ville vi godt nok have gjort en dårlig handel. Vi skulle have et tocifret antal millioner pund oveni hatten, hvis det skulle komme på tale.
Jeg tror selvfølgelig ikke, at Man City sådan lige vil af med Silva, men hvis vi byttede lige over, ville vi godt nok have gjort en dårlig handel. Vi skulle have et tocifret antal millioner pund oveni hatten, hvis det skulle komme på tale.
- TomViolence
- Alder: 36
Der er også mere end det. Der er bl.a. hans opførsel på det franske landshold og opførslen i City under Mancini da han ikke fik spilletid, fordi han simpelthen ikke var god nok. Er det også fint nok, synes du?Kristoffer skrev:Nasri har da bare valgt pengene over loyaliteten, hvilket 90% af alle fodboldspillere lige pt gør. Jeg ser ham stadigvæk som en drømmespiller og muligvis som en spiller der er i overskud hos City.. At hans løn vel nærmer sig 200.000 pund i ugen er så en anden sag..TomViolence skrev:Seriøst, hvem vil have Nasri?... Drengen har jo vist sig fra sine mest usympatiske sider gang på gang. Stort nej tak herfra.
Hellere Micah Richards. Synes også, at Lescott er en dygtïg forsvarsspiller. De er nok også mere realistiske sammen med Barry, Milner etc.
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
- TomViolence
- Alder: 36
Alle billeder af Spearing er skønneTomViolence skrev:Skønt billede af Wee Jay i artiklen.

Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
https://twitter.com/RiseOfTheKop
Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 3m
Liverpool Echo confirm Martin Skrtel is wanted by Zenit St Petersburg.
Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 3m
Liverpool Echo confirm Martin Skrtel is wanted by Zenit St Petersburg.
- Kristoffer
Jeg mener på ingen måde at Nasri's opførsel er meget værre end mange andres. Især ikke på landsholdet hvor der i længere tid havde været interne problemer mellem spillerne og træneren, som det franske forbund ikke fik løst i tide. Derudover kan jeg ikke huske andre episoder end dem med journalisterne og hans dårlige behandling af dem, hvilket også refereres til her:TomViolence skrev:Der er også mere end det. Der er bl.a. hans opførsel på det franske landshold og opførslen i City under Mancini da han ikke fik spilletid, fordi han simpelthen ikke var god nok. Er det også fint nok, synes du?Kristoffer skrev:Nasri har da bare valgt pengene over loyaliteten, hvilket 90% af alle fodboldspillere lige pt gør. Jeg ser ham stadigvæk som en drømmespiller og muligvis som en spiller der er i overskud hos City.. At hans løn vel nærmer sig 200.000 pund i ugen er så en anden sag..TomViolence skrev:Seriøst, hvem vil have Nasri?... Drengen har jo vist sig fra sine mest usympatiske sider gang på gang. Stort nej tak herfra.
Hellere Micah Richards. Synes også, at Lescott er en dygtïg forsvarsspiller. De er nok også mere realistiske sammen med Barry, Milner etc.
http://www.firstpost.com/blogs/euro-201 ... 57557.html
De skulle eftersigende bunde i falske historier om Nasri som franske medier havde bragt - havde det været mig ville jeg nok have reageret på samme måde.
Jeg ser bestemt ikke Nasri som en engel, men også langt fra som en direkte usympatisk spiller. På sine dage mener jeg han er eminent og den form mangler han lidt at finde for tiden - det kunne jo passende ske for os og ofte glemmer man også helt at manden faktisk kun er 26 år.
Nå hva, det er jo alligevel ikke realistisk. Vi ser ikke ud til at ville have pungen op af lommen i år.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.
- Redtothebone
Redtothebone skrev:Synes godt nok ikke 1,5 mio £ er meget for Spearing.
Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 29m
Good luck to Jay Spearing at Bolton. pic.twitter.com/m3o9YvPOoB
tjek billedet, så går der nok ikke langtid før den er officiel.
Enig, men han har vidst kontrakt udløb næste år + han er jo sidste valg på midtbanen.Redtothebone skrev:Synes godt nok ikke 1,5 mio £ er meget for Spearing.
Når man ser på Shelveys pris er Spearings meget godt afbalanceret når man tænker på han er i sidste år og de kan skrive kontrakt med ham fra Januar.

Billy Liddell @Liddellpool 37m
West Ham closing in on Stewart Downing. acc to Sky Sports News:
Karlton81 på twitter meldte den tidligere idag, han virker okay pålidelig også.
https://twitter.com/Liddellpool
Downing - Carroll - Cole
- Dog tror jeg faktisk godt at Downing - Carroll kombien kan komme til at fungerer i West Ham.
Downing - Carroll - Cole

- Dog tror jeg faktisk godt at Downing - Carroll kombien kan komme til at fungerer i West Ham.
Det er jo også spillere der er gode nok til et top-10 klub, så det er da absolut gode køb for Hammers.LFC_20 skrev:Billy Liddell @Liddellpool 37m
Downing - Carroll - Cole![]()
![]()
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 39s
According to @rimsey_d.
Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 46s
Downing to West Ham deal off.
Vis detaljer
det var ham som også meldte først om WH's interesse.
According to @rimsey_d.
Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 46s
Downing to West Ham deal off.
Vis detaljer
det var ham som også meldte først om WH's interesse.