Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LFC_20

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 01. aug, 2013 22:03

Hvor ville i putte denne duo ind, i blandt de duoer som er lavet længere nede:
Michu - Bony

----------------------
(Tilfældig rækkefølge)
Coutinho - Suarez
Mata - Lukaku
Jovetic - Agüero
Rooney - Van Persie
Bale - Soldado
Cazorla - Walcott

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » torsdag, 01. aug, 2013 22:06

LFC_20 skrev:Hvor ville i putte denne duo ind, i blandt de duoer som er lavet længere nede:
Michu - Bony

----------------------
(Tilfældig rækkefølge)
Coutinho - Suarez
Mata - Lukaku
Jovetic - Agüero
Rooney - Van Persie
Bale - Soldado
Cazorla - Walcott
Det er svært at sige uden at have set dem i aktion, men umiddelbart nederst.
Scouser by heart.

Siden 2009.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » torsdag, 01. aug, 2013 22:06

LFC_20 skrev:
StevenCarragher skrev:
LFC_20 skrev:Swansea har altså fået sammensat et stærkt hold!
Ja, det må man sige. Jeg synes altså, at de næsten har samme niveau som os. Suarez undtaget, dog.
Vil sige vi ligger i 4-8 & Swansea i 7-10 området ;)

Pga. jeg ikke mener deres forsvar har samme kvalitet.
Det har du nok ret i. Men hvis alt går Swanseas vej, så ligner de et hold, der måske kunne snige sig helt op på en 5-6 plads.

Shelvey spiller virkelig godt i dag. Jeg tror, at han kan blive virkelig god, nu hvor det lader til, at han kan få lov at spille mange hele kampe.
Kloppite

texy

Indlæg af texy » torsdag, 01. aug, 2013 22:10

LFC_20 skrev:Hvor ville i putte denne duo ind, i blandt de duoer som er lavet længere nede:
Michu - Bony

----------------------
(Tilfældig rækkefølge)
Coutinho - Suarez
Mata - Lukaku
Jovetic - Agüero
Rooney - Van Persie
Bale - Soldado
Cazorla - Walcott
Jeg er endnu ikke helt overbevist om Bony. Til gengæld anser jeg Michu for verdensklasse. Bony/Michu vil nok være nederst, men de er sgu ikke langt fra hverken Cazorla/Walcott og Mata/Lukako.... Tror jeg.
Kloppite

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » torsdag, 01. aug, 2013 22:22

texy skrev:
Michu - Bony

----------------------
(Tilfældig rækkefølge)
Coutinho - Suarez
Mata - Lukaku
Jovetic - Agüero
Rooney - Van Persie
Bale - Soldado
Cazorla - Walcott
Jeg er endnu ikke helt overbevist om Bony. Til gengæld anser jeg Michu for verdensklasse. Bony/Michu vil nok være nederst, men de er sgu ikke langt fra hverken Cazorla/Walcott og Mata/Lukako.... Tror jeg.
Michu har på mange måder imponeret mindst ligesåmeget som Coutinho. Bony er dårligere end Suarez. Men generelt synes jeg deres hold er ganske habilt - de har mange spillere, der ihvertfald godt kunne konkurrere på vores hold.

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 01. aug, 2013 22:56

StevenCarragher skrev:de har mange spillere, der ihvertfald godt kunne konkurrere på vores hold.
Og hvem skulle det være? Bony, Michu og... ja. Jeg kan ikke komme på flere. Jeg synes, at tendensen er, at Swansea bliver talt helt vildt op til noget, de får svært ved at leve op til. Jeg nægter ikke, at de har et stærkt hold, men de er ingenlunde på niveau med top 7. Hvis Swansea skulle slutte over Liverpool, Arsenal, everton og Tottenham, så vil jeg blive ualmindeligt overrasket.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » torsdag, 01. aug, 2013 23:08

AndreasN skrev:
StevenCarragher skrev:de har mange spillere, der ihvertfald godt kunne konkurrere på vores hold.
Og hvem skulle det være? Bony, Michu og... ja. Jeg kan ikke komme på flere. Jeg synes, at tendensen er, at Swansea bliver talt helt vildt op til noget, de får svært ved at leve op til. Jeg nægter ikke, at de har et stærkt hold, men de er ingenlunde på niveau med top 7. Hvis Swansea skulle slutte over Liverpool, Arsenal, everton og Tottenham, så vil jeg blive ualmindeligt overrasket.
Ashley Williams, Neil Taylor inden skaden, Michel Vorm og de Guzman. Måske Chico, der havde en rigtig god sæson.

Der er dog primært tale om spillere der skal arbejde sig ind på holdet, ikke spillere der umiddelbart ville stå til at starte. Heldigvis, da Swansea er et midterhold der kigger nedad.

StevenCarragher

Indlæg af StevenCarragher » torsdag, 01. aug, 2013 23:09

Alonso skrev:
AndreasN skrev:
Ashley Williams, Neil Taylor inden skaden, Michel Vorm og de Guzman. Måske Chico, der havde en rigtig god sæson.

Der er dog primært tale om spillere der skal arbejde sig ind på holdet, ikke spillere der umiddelbart ville stå til at starte. Heldigvis, da Swansea er et midterhold der kigger nedad.
Enig. :)

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » torsdag, 01. aug, 2013 23:14

Men nu snakker vi direkte konkurrere? Williams er den eneste der, jeg umiddelbart kan se som en konkurrent på nuværende tidspunkt - men i vores situation ville jeg foretrække Kolo. Jeg kan slet ikke se, at Neil Taylor, Chico, De Guzman og Vorm skulle kunne erstatte nogle i vores startellever. Det er dygtige spillere, men ikke nogen, der er på niveau med dem, vi har på de pladser i forvejen.
Liverpool Football Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 01. aug, 2013 23:24

Synes sku det er et ret spændende hold Swansea er ved, at stable på benene.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » fredag, 02. aug, 2013 00:28

Nogen der ved hvorfor Chelsea - Inter er aflyst? Der står intet på Chelski's officielle...?

Har penge på lortet :(
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

texy

Indlæg af texy » fredag, 02. aug, 2013 09:43

AndreasN skrev:
Som han spillede i går, ville Shelvey kunne presse kaptajnen for pladsen ved siden af Lucas. Meeen, man bliver ikke Gerrard af en enkelt god kamp. Jeg vil dog følge ham med stor interesse i denne sæson, da jeg altid har haft et godt øje til ham.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » fredag, 02. aug, 2013 11:49

Shelvey havde en god start på sidste sæson, hvor han retmæssigt startede inde og fik godt med spilletid. Hans niveau efter nytår - og allerede før det - var dog voldsomt dalende, og han var ikke i nærheden af at være på niveau med Henderson eller Gerrard. Jeg har, ligesom dig, haft et svagt punkt for ham, og jeg vil også følge interesseret med i hans karriere i Swansea, men jeg må, desværre, erkende, at jeg ikke kunne se ham blive en fremtidig storspiller for Liverpool.

Han står med alle muligheder på hånden, hvis han får lov til at spille regelmæssigt i Swansea, så han er bestemt en spiller vis udvikling bliver interessant at følge.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Alder: 35

Indlæg af Surf » fredag, 02. aug, 2013 16:39

Det er da umuligt ikke at have et svagt punkt for Shelvey efter episoden med ferguson:

Billede
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 02. aug, 2013 22:45

Surf skrev:Det er da umuligt ikke at have et svagt punkt for Shelvey efter episoden med ferguson:

Billede
Præcis, tror snart der(hvis ikke det skal skrives i nutid) mangler go´gammeldags hårdhed og fighervilje på holdet. Carra er fortid, snart er Steven væk, hvem har så vildskaben, fighertviljen, de glidende tacklinger og "never die" attituden? Og det er altså ikke vildskab, inkluderet tåbeligheder jeg efterlyser, derfor er suarez fraskrevet, Hendo er snart det tætteste imo. Shelvey besad alle disse ingredienser, i en meget ung alder, synes stadig salget var/er en fejl. Allen burde, som jeg ser det, være ude langt før Shelvey.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar