Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvor ville i putte denne duo ind, i blandt de duoer som er lavet længere nede:
Michu - Bony
----------------------
(Tilfældig rækkefølge)
Coutinho - Suarez
Mata - Lukaku
Jovetic - Agüero
Rooney - Van Persie
Bale - Soldado
Cazorla - Walcott
Michu - Bony
----------------------
(Tilfældig rækkefølge)
Coutinho - Suarez
Mata - Lukaku
Jovetic - Agüero
Rooney - Van Persie
Bale - Soldado
Cazorla - Walcott
- TomViolence
- Alder: 36
Det er svært at sige uden at have set dem i aktion, men umiddelbart nederst.LFC_20 skrev:Hvor ville i putte denne duo ind, i blandt de duoer som er lavet længere nede:
Michu - Bony
----------------------
(Tilfældig rækkefølge)
Coutinho - Suarez
Mata - Lukaku
Jovetic - Agüero
Rooney - Van Persie
Bale - Soldado
Cazorla - Walcott
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
Det har du nok ret i. Men hvis alt går Swanseas vej, så ligner de et hold, der måske kunne snige sig helt op på en 5-6 plads.LFC_20 skrev:Vil sige vi ligger i 4-8 & Swansea i 7-10 områdetStevenCarragher skrev:Ja, det må man sige. Jeg synes altså, at de næsten har samme niveau som os. Suarez undtaget, dog.LFC_20 skrev:Swansea har altså fået sammensat et stærkt hold!
Pga. jeg ikke mener deres forsvar har samme kvalitet.
Shelvey spiller virkelig godt i dag. Jeg tror, at han kan blive virkelig god, nu hvor det lader til, at han kan få lov at spille mange hele kampe.
Kloppite
Jeg er endnu ikke helt overbevist om Bony. Til gengæld anser jeg Michu for verdensklasse. Bony/Michu vil nok være nederst, men de er sgu ikke langt fra hverken Cazorla/Walcott og Mata/Lukako.... Tror jeg.LFC_20 skrev:Hvor ville i putte denne duo ind, i blandt de duoer som er lavet længere nede:
Michu - Bony
----------------------
(Tilfældig rækkefølge)
Coutinho - Suarez
Mata - Lukaku
Jovetic - Agüero
Rooney - Van Persie
Bale - Soldado
Cazorla - Walcott
Kloppite
-
Michu har på mange måder imponeret mindst ligesåmeget som Coutinho. Bony er dårligere end Suarez. Men generelt synes jeg deres hold er ganske habilt - de har mange spillere, der ihvertfald godt kunne konkurrere på vores hold.texy skrev:Jeg er endnu ikke helt overbevist om Bony. Til gengæld anser jeg Michu for verdensklasse. Bony/Michu vil nok være nederst, men de er sgu ikke langt fra hverken Cazorla/Walcott og Mata/Lukako.... Tror jeg.LFC_20 skrev:Hvor ville i putte denne duo ind, i blandt de duoer som er lavet længere nede:
Michu - Bony
----------------------
(Tilfældig rækkefølge)
Coutinho - Suarez
Mata - Lukaku
Jovetic - Agüero
Rooney - Van Persie
Bale - Soldado
Cazorla - Walcott
Og hvem skulle det være? Bony, Michu og... ja. Jeg kan ikke komme på flere. Jeg synes, at tendensen er, at Swansea bliver talt helt vildt op til noget, de får svært ved at leve op til. Jeg nægter ikke, at de har et stærkt hold, men de er ingenlunde på niveau med top 7. Hvis Swansea skulle slutte over Liverpool, Arsenal, everton og Tottenham, så vil jeg blive ualmindeligt overrasket.StevenCarragher skrev:de har mange spillere, der ihvertfald godt kunne konkurrere på vores hold.
Liverpool Football Klopp
Ashley Williams, Neil Taylor inden skaden, Michel Vorm og de Guzman. Måske Chico, der havde en rigtig god sæson.AndreasN skrev:Og hvem skulle det være? Bony, Michu og... ja. Jeg kan ikke komme på flere. Jeg synes, at tendensen er, at Swansea bliver talt helt vildt op til noget, de får svært ved at leve op til. Jeg nægter ikke, at de har et stærkt hold, men de er ingenlunde på niveau med top 7. Hvis Swansea skulle slutte over Liverpool, Arsenal, everton og Tottenham, så vil jeg blive ualmindeligt overrasket.StevenCarragher skrev:de har mange spillere, der ihvertfald godt kunne konkurrere på vores hold.
Der er dog primært tale om spillere der skal arbejde sig ind på holdet, ikke spillere der umiddelbart ville stå til at starte. Heldigvis, da Swansea er et midterhold der kigger nedad.
-
Enig.Alonso skrev:Ashley Williams, Neil Taylor inden skaden, Michel Vorm og de Guzman. Måske Chico, der havde en rigtig god sæson.AndreasN skrev:Og hvem skulle det være? Bony, Michu og... ja. Jeg kan ikke komme på flere. Jeg synes, at tendensen er, at Swansea bliver talt helt vildt op til noget, de får svært ved at leve op til. Jeg nægter ikke, at de har et stærkt hold, men de er ingenlunde på niveau med top 7. Hvis Swansea skulle slutte over Liverpool, Arsenal, everton og Tottenham, så vil jeg blive ualmindeligt overrasket.StevenCarragher skrev:de har mange spillere, der ihvertfald godt kunne konkurrere på vores hold.
Der er dog primært tale om spillere der skal arbejde sig ind på holdet, ikke spillere der umiddelbart ville stå til at starte. Heldigvis, da Swansea er et midterhold der kigger nedad.

Men nu snakker vi direkte konkurrere? Williams er den eneste der, jeg umiddelbart kan se som en konkurrent på nuværende tidspunkt - men i vores situation ville jeg foretrække Kolo. Jeg kan slet ikke se, at Neil Taylor, Chico, De Guzman og Vorm skulle kunne erstatte nogle i vores startellever. Det er dygtige spillere, men ikke nogen, der er på niveau med dem, vi har på de pladser i forvejen.
Liverpool Football Klopp
Synes sku det er et ret spændende hold Swansea er ved, at stable på benene.
Nogen der ved hvorfor Chelsea - Inter er aflyst? Der står intet på Chelski's officielle...?
Har penge på lortet
Har penge på lortet

Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Som han spillede i går, ville Shelvey kunne presse kaptajnen for pladsen ved siden af Lucas. Meeen, man bliver ikke Gerrard af en enkelt god kamp. Jeg vil dog følge ham med stor interesse i denne sæson, da jeg altid har haft et godt øje til ham.AndreasN skrev:Og hvem skulle det være? Bony, Michu og... ja. Jeg kan ikke komme på flere. Jeg synes, at tendensen er, at Swansea bliver talt helt vildt op til noget, de får svært ved at leve op til. Jeg nægter ikke, at de har et stærkt hold, men de er ingenlunde på niveau med top 7. Hvis Swansea skulle slutte over Liverpool, Arsenal, everton og Tottenham, så vil jeg blive ualmindeligt overrasket.StevenCarragher skrev:de har mange spillere, der ihvertfald godt kunne konkurrere på vores hold.
Kloppite
Shelvey havde en god start på sidste sæson, hvor han retmæssigt startede inde og fik godt med spilletid. Hans niveau efter nytår - og allerede før det - var dog voldsomt dalende, og han var ikke i nærheden af at være på niveau med Henderson eller Gerrard. Jeg har, ligesom dig, haft et svagt punkt for ham, og jeg vil også følge interesseret med i hans karriere i Swansea, men jeg må, desværre, erkende, at jeg ikke kunne se ham blive en fremtidig storspiller for Liverpool.
Han står med alle muligheder på hånden, hvis han får lov til at spille regelmæssigt i Swansea, så han er bestemt en spiller vis udvikling bliver interessant at følge.
Han står med alle muligheder på hånden, hvis han får lov til at spille regelmæssigt i Swansea, så han er bestemt en spiller vis udvikling bliver interessant at følge.
Liverpool Football Klopp
Det er da umuligt ikke at have et svagt punkt for Shelvey efter episoden med ferguson:

"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Præcis, tror snart der(hvis ikke det skal skrives i nutid) mangler go´gammeldags hårdhed og fighervilje på holdet. Carra er fortid, snart er Steven væk, hvem har så vildskaben, fighertviljen, de glidende tacklinger og "never die" attituden? Og det er altså ikke vildskab, inkluderet tåbeligheder jeg efterlyser, derfor er suarez fraskrevet, Hendo er snart det tætteste imo. Shelvey besad alle disse ingredienser, i en meget ung alder, synes stadig salget var/er en fejl. Allen burde, som jeg ser det, være ude langt før Shelvey.Surf skrev:Det er da umuligt ikke at have et svagt punkt for Shelvey efter episoden med ferguson:
Verden er smask fuld af hyklere....