Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
http://onside.dk/premier-league/avis-li ... olympiakos
Helt ærlig, Det var ikke denne spiller jeg havde håbet på. Er han defensiv midtbanespiller ?, og måske backup for Lucas / Gerrard.
Kender i ham.
Helt ærlig, Det var ikke denne spiller jeg havde håbet på. Er han defensiv midtbanespiller ?, og måske backup for Lucas / Gerrard.
Kender i ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Chris R. skrev:Kender ikke det store til Konoplyanka, men han virker højt ratet blandt dem der følger den ukrainske liga, ligesom at han ser voldsom giftig ud i den obligatoriske youtube video:LFC_20 skrev:Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 30s
Konoplyanka has already expressed to Dnipro’s board his will to join #LFC, but both parties have refused to make any comments. (FTBpro)
Nu bliver det spændende! - Henter vi Konoplyanka, Papa & ham venstrebacken, så er jeg meget glad! - Har efterhånden kæmpet for Konoplyanka i en periode også
I hope!
Og igen Harvey, kan du komme med et par konkrete eksempler på spillere vi burde gå efter, og som er realistiske, i stedet for bare at svine alt og alle vi bliver kædet sammen med?Harvey skrev:Meget enig. Har virkelig svært ved at se at vi skulle bruge 23 mill på at hente en ny målmand og en ny midterforsvarer, når vi i forvejen har klasse på de pladser. Og ja, jeg tror stadigvæk på Skretl, som i forrig sæson var suveræn, men som fik et dyk i sidste sæson, men nu må BR altså osse vise noget klasse mandskabspleje og få banket noget motivation ind i hovedet på Skretl igen, i stedet for at kaste penge efter en langtidsskadet erstatning. Det virker lidt panikagtigt det BR har gang i synes jeg. Og nu skal vi så ud og ha en venstrefløj fra Ukraine? Jamen held og lykke med det siger jeg bare.texy skrev:Sikkert på grund af mit manglende kendskab til spillerne, men hvis vi laver de tre handler, så ville jeg opfatte transfervinduet, som en dundrende fiasko.LFC_20 skrev:Rise Of The Kop @RiseOfTheKop 30s
Konoplyanka has already expressed to Dnipro’s board his will to join #LFC, but both parties have refused to make any comments. (FTBpro)
Nu bliver det spændende! - Henter vi Konoplyanka, Papa & ham venstrebacken, så er jeg meget glad! - Har efterhånden kæmpet for Konoplyanka i en periode også
I hope!
Papa er spilleren med potentialet. Men om han er bedre end Skrtel lige nu (efter næsten et års skade), det tvivler jeg meget på. Kono? Hvem skulle han være i nærheden af at slå af holdet? Og ham venstrebacken? Bare det faktum, at vi ikke engang gider at finde hans navn, gør at forventningerne til ham er yderst begrænsede.
Hvis man så yderligere holder de tre handler op imod de eksisterende, hvor:
1) Shelvey er blevet erstattet af Alberto (et bytte, der i gevaldig grad piner mig)
2) Reina er blevet erstattet af Mignolet (et tvivlsomt bytte der kan gå begge veje, men som her og nu har skabt noget uro og dårlig stemning)
3) Carra er blevet erstattet af Toure (et kløgtigt bytte, da Carra's stop var uundgåligt)
4) Carroll er blevet erstattet af Aspas (et bytte jeg er ked af, da jeg længe har følt truppen mangler Carrolls fysik og hovedstødsstyrke i begge ender)
Med andre ord, vil der i tilfælde af at de tre nævnte indkøb, ikke have været noget i vores transferaktivitet, der foranlediger mig til at tro, at vi skulle komme tættere på toppen. Faktisk tværtimod.
Når det så er sagt, så knytter jeg alligevel (da sund fornuft siger mig, at vi ikke har råd eller er attraktive nok til at hente de rigtige spillere) mine største forhåbninger om sportslig fremgang til, at spillere som Coutinho, Sturridge, Henderson, Downing, Lucas, Sterling og Ibe kan fortsætte med at bygge på deres spil, mens Suarez, Agger, Johnson, Gerrard og måske endda Enrique alle formår at holde et stabilt højt bundniveau.
Vi har brugt en mase penge denne sommer og som jeg ser det er vi ikke blevet bedre i vores start 11´er! Men BR har jo så lovet at der inden vinduet lukker kommer noget verdensklasse på banen og så håber jeg bare ikke at BR mener Christian Eriksen, for så er vi da helt til grin. Vi skal ha en spiller med noget saft og kraft og en masse vilje og vindermentalitet, det er det vi skal ha!!!! Vi skal ha et dumt svin med på holdet, der går gennem ild og vand og tager en masse slåskampe. CE er en lille forkælet med-vinds-spiller, der har flydt ovenpå i Ajax, fordi han spiller på det bedste hold, men når han så er kommet en tur hjem til DK for at vise sig frem på landsholdet, så har det vist knebet lidt mere og et enkelt frisparksmål kan vist ikke ændre på et billede af at manden bare ikke har niveauet til at blive en stjerne i PL.
Men køb ham dog bare BR og udnævn ham til én spiller der vil begejstre The Kop og så kan vi så se hvordan det går......får godt nok lange løg hvis vi køber Christian katten i sækken....dont fucking do it BR....just dont!
Damiao koster £22m ifølge Direktør fra Internacional. Det lyder da som en pris vi muligvis kunne møde (ikke meget mere, end vi var klar til at lægge for Mkhitaryan).Weissmuller skrev:Og igen Harvey, kan du komme med et par konkrete eksempler på spillere vi burde gå efter, og som er realistiske, i stedet for bare at svine alt og alle vi bliver kædet sammen med?
http://metro.co.uk/2013/07/27/internaci ... n-3900806/
Ved ikke hvad Michu ville koste, men mon ikke man også kunne få ham for £15-20m?
Det er i mine øjne to fremragende bud på spillere, der burde kunne lokkes til LFC.
Kloppite
Der er vel ingen tvivl om at vi alle havde håbet på en eller anden superstar, der virkelig kunne bringe håbet tilbage og at vores bedste spillere ikke ønsker sig bort.
Men Mignolet var og er imø et fantastisk og vigtigt køb. Reina har været faldet meget i niveau, omend han var kommet stærkt tilbage. Men det er meget uholdbart med en førstemålmand, der offentligt flirter med at komme væk. Og havde vi ventet med at hente Mignolet til at Reina var væk, så havde han med garanti kostet det dobbelte.
En ny centerforsvarer er imø også pænt vigtigt - selvom Touré er kommet til, og har gjort det godt. En top klub SKAL have 4 gode centerforsvarere, der supplerer hinanden godt. Pt har vi 3 i Skrtel, Touré og Agger, der alle er pænt oppe i alderen og hvor den ene har været meget skadet, den anden ikke er tryk ved det boldbesiddende og pasningsbetonede spil nede bagfra og den sidste er nytilkommer og 32år. Derfor er det helt genialt at hente en ung, som allerede har bevist sig blandt de bedste i verdens vel pt. bedste liga. Han er således ikke tvunget til at slå til med det samme, og har et års tid til at falde til.
Eriksen ser jeg meget gerne i Liverpool. Han er imø en langt bedre spiller end Henderson og Allen og har alt det potentiale der er til i længden at tage over efter Gerrard. At sammenligne Landsholdet med noget er en joke. På landsholdet stopper alle op og kigger fodbold når Eriksen får bolden. Der er ingen løb for ham overhovedet, andet en Rommedahl, der så ikke formår at tæmme den når den kommer. Men han er pt. ikke den spiller jeg tror virkelig bringer os til top men (
Personligt håber jeg vi får Bernard og Papadopoulos, samt en backup til venstre back. Så er jeg egentlig overordentlig tilfreds med vinduet, hvis vi altså formår at holde på Suarez - og det er selvom vi skulle sende Skrtel til Napoli.
Men Mignolet var og er imø et fantastisk og vigtigt køb. Reina har været faldet meget i niveau, omend han var kommet stærkt tilbage. Men det er meget uholdbart med en førstemålmand, der offentligt flirter med at komme væk. Og havde vi ventet med at hente Mignolet til at Reina var væk, så havde han med garanti kostet det dobbelte.
En ny centerforsvarer er imø også pænt vigtigt - selvom Touré er kommet til, og har gjort det godt. En top klub SKAL have 4 gode centerforsvarere, der supplerer hinanden godt. Pt har vi 3 i Skrtel, Touré og Agger, der alle er pænt oppe i alderen og hvor den ene har været meget skadet, den anden ikke er tryk ved det boldbesiddende og pasningsbetonede spil nede bagfra og den sidste er nytilkommer og 32år. Derfor er det helt genialt at hente en ung, som allerede har bevist sig blandt de bedste i verdens vel pt. bedste liga. Han er således ikke tvunget til at slå til med det samme, og har et års tid til at falde til.
Eriksen ser jeg meget gerne i Liverpool. Han er imø en langt bedre spiller end Henderson og Allen og har alt det potentiale der er til i længden at tage over efter Gerrard. At sammenligne Landsholdet med noget er en joke. På landsholdet stopper alle op og kigger fodbold når Eriksen får bolden. Der er ingen løb for ham overhovedet, andet en Rommedahl, der så ikke formår at tæmme den når den kommer. Men han er pt. ikke den spiller jeg tror virkelig bringer os til top men (
Der har Eriksen i hvertfald saft, vilje og vindermentalitet. Kraften er så en anden snak, men det er vist mange år siden, at det var et krav at man var en stor tankvogn for at kunne begå sig i PL.Vi skal ha en spiller med noget saft og kraft og en masse vilje og vindermentalitet, det er det vi skal ha!!!!
Personligt håber jeg vi får Bernard og Papadopoulos, samt en backup til venstre back. Så er jeg egentlig overordentlig tilfreds med vinduet, hvis vi altså formår at holde på Suarez - og det er selvom vi skulle sende Skrtel til Napoli.
Enig, og jeg har som altid spillere som Ben Arfa og Bernard med på indkøbssedlen. En af disse burde der også være råd til, selvom vi lejer Melgarejo og køber Papadopoulos, da enten Skrtel eller Coates så vil blive solgt, og da vi sikkert fortsat ønsker at sælge Pacheco, Spearing og Assaidi.texy skrev:Damiao koster £22m ifølge Direktør fra Internacional. Det lyder da som en pris vi muligvis kunne møde (ikke meget mere, end vi var klar til at lægge for Mkhitaryan).Weissmuller skrev:Og igen Harvey, kan du komme med et par konkrete eksempler på spillere vi burde gå efter, og som er realistiske, i stedet for bare at svine alt og alle vi bliver kædet sammen med?
Ved ikke hvad Michu ville koste, men mon ikke man også kunne få ham for £15-20m?
Det er i mine øjne to fremragende bud på spillere, der burde kunne lokkes til LFC.
En af nævnte 4 offensiv spillere samt de 2 defensive, og vi må være ved at være der, og så ser jeg ingen svage led men en masse spillere, der kan afgøre en kamp på egen hånd
-
- Geografisk sted: Ringsted
- Alder: 45
Ja, Damião ville være klasse, og han er nok en af, hvis ikke den "største" spiller vi kunne logge til Anfield.texy skrev:Damiao koster £22m ifølge Direktør fra Internacional. Det lyder da som en pris vi muligvis kunne møde (ikke meget mere, end vi var klar til at lægge for Mkhitaryan).Weissmuller skrev:Og igen Harvey, kan du komme med et par konkrete eksempler på spillere vi burde gå efter, og som er realistiske, i stedet for bare at svine alt og alle vi bliver kædet sammen med?
Michu er spændende, men han kommer nok til at koste kassen. Også må man håbe at han ikke er et One season wonder. Syntes ikke at han var så i øjenfaldende i 2. Del af sidste sæson.
@ Texy
Har du set meget til Damiao i forhold til eks. Konoplyanka? Jeg har ikke, men jeg har læst, at mange mener, at Damiao er overvurderet, og at han lever højt på et godt OL. For at sætte Damiaos mål i perspektiv, så har Fred eks. et bedre scoringsnit, og Forlan har så langt haft et bedre 2013 end Damiao. Med alle de indkøb af angribere denne sommer undrer det mig også, at Damiao stadig er at finde i Brasilien, og så vidt jeg husker, har Internacionals præsident ved flere lejligheder gjort opmærksom på, at Damiao spiller i Internacional, så han burde ikke være røget i glemmebogen hos de andre europæiske klubber.
Ang. Melgarejo så læste jeg et portræt i The Mirror igår, hvor han beskrives som en spændende wing, der blev forsøgt omskolet til back i sidste sæson uden succes. Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvad planen i så fald er. Jeg frygter lidt, at han bliver det primære alternativ til Enrique i en firebackkæde. I en 3-5-2 er jeg mere rolig.
Har du set meget til Damiao i forhold til eks. Konoplyanka? Jeg har ikke, men jeg har læst, at mange mener, at Damiao er overvurderet, og at han lever højt på et godt OL. For at sætte Damiaos mål i perspektiv, så har Fred eks. et bedre scoringsnit, og Forlan har så langt haft et bedre 2013 end Damiao. Med alle de indkøb af angribere denne sommer undrer det mig også, at Damiao stadig er at finde i Brasilien, og så vidt jeg husker, har Internacionals præsident ved flere lejligheder gjort opmærksom på, at Damiao spiller i Internacional, så han burde ikke være røget i glemmebogen hos de andre europæiske klubber.
Ang. Melgarejo så læste jeg et portræt i The Mirror igår, hvor han beskrives som en spændende wing, der blev forsøgt omskolet til back i sidste sæson uden succes. Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvad planen i så fald er. Jeg frygter lidt, at han bliver det primære alternativ til Enrique i en firebackkæde. I en 3-5-2 er jeg mere rolig.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Læste i går (kan desværre ikke huske nøjagtig hvor) en teori gående på, at Melgarejo skulle bruges i kampene mod de mindre hold, da han er bedre fremadrettet end Enrique, og at Enrique så omvendt skulle bruges mod de bedre hold, hvor der er mere brug for de stærke, defensive kvaliteter. Det er blot gætteri og tankespind, men man har måske erkendt vi ikke kan finde eller har råd til hele pakken i én spiller og derfor må have det i to.Fribytter skrev: Ang. Melgarejo så læste jeg et portræt i The Mirror igår, hvor han beskrives som en spændende wing, der blev forsøgt omskolet til back i sidste sæson uden succes. Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvad planen i så fald er. Jeg frygter lidt, at han bliver det primære alternativ til Enrique i en firebackkæde. I en 3-5-2 er jeg mere rolig.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Det lyder meget sandsynligt. Men det kunne også være spændende at se ham som kant.mawope skrev:Læste i går (kan desværre ikke huske nøjagtig hvor) en teori gående på, at Melgarejo skulle bruges i kampene mod de mindre hold, da han er bedre fremadrettet end Enrique, og at Enrique så omvendt skulle bruges mod de bedre hold, hvor der er mere brug for de stærke, defensive kvaliteter. Det er blot gætteri og tankespind, men man har måske erkendt vi ikke kan finde eller har råd til hele pakken i én spiller og derfor må have det i to.Fribytter skrev: Ang. Melgarejo så læste jeg et portræt i The Mirror igår, hvor han beskrives som en spændende wing, der blev forsøgt omskolet til back i sidste sæson uden succes. Jeg har lidt svært ved at gennemskue, hvad planen i så fald er. Jeg frygter lidt, at han bliver det primære alternativ til Enrique i en firebackkæde. I en 3-5-2 er jeg mere rolig.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."
Bestemt. Han giver os jo noget back-up til den plads også så, selvom jeg egentlig synes, vi i højere grad mangler en højrekant.
Ja, men måske mener Rodgers, at Melgarejos venstreben kommer mest til sin ret på højrekanten.mawope skrev:Bestemt. Han giver os jo noget back-up til den plads også så, selvom jeg egentlig synes, vi i højere grad mangler en højrekant.
Ja, er han så versatil, så er der god ræson i handlen.Fribytter skrev: Ja, men måske mener Rodgers, at Melgarejos venstreben kommer mest til sin ret på højrekanten.
Jeg har set 2-3 kampvideoer (Youtube-videoer hvor samtlige aktioner vises, i stedet for kun den fikse dribling) og særligt offensivt ser jeg store muligheder i Melgarejo ift. vores system. Han er angrebsvillig og rigtig god til at indgå i småspillet, modsat Enrique.
Defensivt har det i videoerne været lidt blandet. Han vinder faktisk overraskende mange hovedstødsdueller, tackler udmærket, men mangler helt klart noget positioneringsevne og fysik. Disse kan dog læres og jeg stoler på Rodgers kan få det bedste ud af ham.
Viser han sig som en succes under låneperioden kan han købes for £7mio. Eftersigende skulle han have en frikøbsklausul på €30mio, så alene på den vinkel er det lidt af et kup
Defensivt har det i videoerne været lidt blandet. Han vinder faktisk overraskende mange hovedstødsdueller, tackler udmærket, men mangler helt klart noget positioneringsevne og fysik. Disse kan dog læres og jeg stoler på Rodgers kan få det bedste ud af ham.
Viser han sig som en succes under låneperioden kan han købes for £7mio. Eftersigende skulle han have en frikøbsklausul på €30mio, så alene på den vinkel er det lidt af et kup

Ja. Og med det mener jeg, at 4 OL-kampe og måske 4-5 landskampe for Brasilien er meget i forhold til ingenting - hvilket er tilfældet med Konoplyanka. Jeg har godt lagt mærke til, at Damiao's scoringsstatistik ikke er så fantastisk taget i betragtning, at han er en form for angriber. Men han har imponeret mig med sit spil i de kampe, jeg har set.Fribytter skrev:@ Texy
Melgarejo har jeg ikke noget forhold til. Jeg synes, at det er en god idé at hente backup til venstrebacken, men vil forvente at Enrique fortsætter som førstevalg i kamp med Melgarejo.
Men som jeg vist har skrevet andre steder, så ville Michu være mit foretrukne indkøb. Han er på ingen måde et "one-season-wonder". Han har årligt lagt mere til sit spil over de seneste 4 år - samtidig med at han er blevet testet på højere og højere niveau. Det virker næsten som om, at han bliver bedre, hver gang han træder et niveau op. Han vil ikke have stor videresalgsværdi, men jeg tro han kunne have stor sportslig værdi for os. Derudover kunne Swansea måske lokkes til at sælge, da Shelvey kan spille pladsen bag deres nye angriber Bony.
Og på backen ville jeg også meget gerne gå på rov i Swansea (har også tidligere påpeget ironien i det, da det er en af de ting, som jeg har kritiseret Rodgers for). Neil Taylor er for mig en perfekt back i PL, omend man kan have sine bekymringer på baggrund af hans lange skadesperiode.
Kloppite