Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Weissmuller
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissmuller » mandag, 29. jul, 2013 22:45

Det havde nok været ok stil at høre Pepe om han ville være interesseret i at skulle lejes ud.
Men som jeg skrev tidligere, så kan du jo ikke tvinge manden ud af døren.
Syntes det virker lidt speget efterhånden. Kan også være at Pepe har følt at han blev presset ud, og der bare er blevet smidt en færdig kontrakt med Napoli i hovedet på ham. Men igen, han har jo haft et valg.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » mandag, 29. jul, 2013 22:53

Stephan C skrev:
Surf skrev:Jeg synes så tilgengæld at den del er lidt usmageligt fra Reina. Han er tydeligvis frustreret over noget, og måske overtolker jeg, men synes det er en implicit måde at udtrykke tvivl ved BR's kvaliteter.
Jeg synes faktisk at Reina håndtere det meget fint. Hvis klubben - med Rodgers accept - virkelig har forhandlet færdig med Napoli uden at informere Reina, så kan man snakke om usmagelig opførelse. Rodgers har tilsyneladende ikke fundet det vigtig at informere spilleren :wall: .
Det er svært at vide, hvad der er foregået bag linjerne. Reina er tydeligvis utilfreds. Men som jeg skrev i Reina tråden, så er det ret svært at vurdere om det er fair, at han er utilfreds. Du insinuerer, at Rodgers opfører sig usmageligt, men mit indtryk er, at du næsten altid stiller dig tvivlende over for Rodgers dispositioner, hvorfor jeg ikke vil gå nærmere ind i det. Bemærk at jeg ikke siger, at Rodgers har ageret korrekt eller fair - jeg siger bare, at vi ikke ved det. Du virker dog til at være overbevist.

Uanset hvad synes jeg ikke det klæder nogen spillere at komme med små, implicitte stikpiller til deres trænere. Det underminerer træneren, både overfor fans og måske spillere i klubben. Specielt når man er en Klubmand med stort K, og endda bryster sig af, at acceptere klubbens beslutninger (som Reina gør i brevet). Så må man vente til efter træneren er væk, eller springe ordentligt ud og forklare hvad der er sket.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger
Alder: 52

Indlæg af Stephan C » mandag, 29. jul, 2013 23:17

Surf skrev:
Stephan C skrev:
Surf skrev:Jeg synes så tilgengæld at den del er lidt usmageligt fra Reina. Han er tydeligvis frustreret over noget, og måske overtolker jeg, men synes det er en implicit måde at udtrykke tvivl ved BR's kvaliteter.
Jeg synes faktisk at Reina håndtere det meget fint. Hvis klubben - med Rodgers accept - virkelig har forhandlet færdig med Napoli uden at informere Reina, så kan man snakke om usmagelig opførelse. Rodgers har tilsyneladende ikke fundet det vigtig at informere spilleren :wall: .
Det er svært at vide, hvad der er foregået bag linjerne. Reina er tydeligvis utilfreds. Men som jeg skrev i Reina tråden, så er det ret svært at vurdere om det er fair, at han er utilfreds. Du insinuerer, at Rodgers opfører sig usmageligt, men mit indtryk er, at du næsten altid stiller dig tvivlende over for Rodgers dispositioner, hvorfor jeg ikke vil gå nærmere ind i det. Bemærk at jeg ikke siger, at Rodgers har ageret korrekt eller fair - jeg siger bare, at vi ikke ved det. Du virker dog til at være overbevist.

Uanset hvad synes jeg ikke det klæder nogen spillere at komme med små, implicitte stikpiller til deres trænere. Det underminerer træneren, både overfor fans og måske spillere i klubben. Specielt når man er en Klubmand med stort K, og endda bryster sig af, at acceptere klubbens beslutninger (som Reina gør i brevet). Så må man vente til efter træneren er væk, eller springe ordentligt ud og forklare hvad der er sket.
Det kunne være at Reina rent faktisk "beskyttede" klubben og bevidst ikke vil underminere Rodgers mere end nødvendig, ved kun at komme med stikpillen. Men det bør være en spillers ret at forklare sin del af historien og når nu klubben har handlet som den har - Jeg har ingen grund til at betvivle det som Reina skriver - så forstår jeg godt at Reina føler det nødvendig at fortælle at han gerne var blevet i klubben. Husk på det er ikke mange uger siden at Rodgers proklamerede at Mignolet var købt for at skærpe konkurrencen på målmandsposten. Men nu er forklaring at man ønsker at spare lønnen til den Reina. En af forklaringerne kan være at Rodgers har set et eller andet ved Mignolet som han ikke havde den mindste fornemmelse omkring inden han valgte at købe ham.

Og mht. til tvivl omkring Rodgers og hans dispotioner så har du fuldstændig ret. Han har efter min vurdering ikke præsteret noget som træner, der kan få mig til at ha "blind tro" på alt hvad han gør.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » mandag, 29. jul, 2013 23:29

Stephan C skrev:Det kunne være at Reina rent faktisk "beskyttede" klubben og bevidst ikke vil underminere Rodgers mere end nødvendig, ved kun at komme med stikpillen. Men det bør være en spillers ret at forklare sin del af historien og når nu klubben har handlet som den har - Jeg har ingen grund til at betvivle det som Reina skriver - så forstår jeg godt at Reina føler det nødvendig at fortælle at han gerne var blevet i klubben. Husk på det er ikke mange uger siden at Rodgers proklamerede at Mignolet var købt for at skærpe konkurrencen på målmandsposten. Men nu er forklaring at man ønsker at spare lønnen til den Reina. En af forklaringerne kan være at Rodgers har set et eller andet ved Mignolet som han ikke havde den mindste fornemmelse omkring inden han valgte at købe ham.

Og mht. til tvivl omkring Rodgers og hans dispotioner så har du fuldstændig ret. Han har efter min vurdering ikke præsteret noget som træner, der kan få mig til at ha "blind tro" på alt hvad han gør.
Ja klart, Reina beskytter klubben. Han vil bare underminere Rodgers "en lille smulle". Lyder langt ude imø. Jeg synes det er mega fedt, at han skriver et afskedsbrev, når han ikke følte han fik sagt farvel på den rigtige måde. Men synes godt nok du går til ekstremer nu. Bemærk i øvrigt, at jeg ikke betvivler hvad Reina skriver. Jeg siger bare, at man skal huske at der står personer på hver side af sagen. At Reina måske lige nu føler sig svigtet, men at sagen godt kan være mere fair i virkeligheden. Igen: Jeg VED det ikke, men du VED det heller ikke.

Synes det er en grim tendens, at alle jer, der er ubetinget imod Rodgers, mener at vi andre har en "blind tro" på ham. Det mener jeg ikke der er mange der har. I øvrigt er det, at han intet har vundet, ikke et argument for at betvivle alle hans dispositioner.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » mandag, 29. jul, 2013 23:35

Niche skrev:
Fribytter skrev:@ StevenCarragher

Jeg er enig i, at indkøbene indtil nu ikke ligefrem lugter af topfire. Men jeg mener til gengæld ikke, at handlerne er af en sådan karakter, at man bør forvente topfireplaceringer. Alberto var måske lidt dyrere, end man havde regnet med, men sammenlignet med hvad engelske Championship-spillere som Ince og Zaha, så er det ikke galt. Og derudover tror jeg, at Alberto er rimelig billig i drift - gennemsnitslønnen i Championship er i hvert fald noget højere end i Segunda Division. Aspas har jeg svært ved at se kunne gøres billigere, og igen er lønnen i følge aviser relativ lav. Sammenligninger med Michu giver ingen mening, da hverken Celta eller Sevilla er i de samme økonomiske vanskeligheder som Rayo Vallecano - det var jo en bank, der accepterede budet på Michu...

Din kritik af for mange lange bolde, kan jeg heller ikke følge. Det gik galt mod EFC, og det så heller ikke godt ud imod Arsenal og Man. Utd., men overordnet set har pasningsspillet da fungeret fint. Og imod NUFC gik Rodgers bevidst væk fra de korte afleveringer og over til en mere direkte stil, hvilket jo i den grad betalte sig. For få gode afsluttere, for dårligt presspil, en for ubalanceret midtbane og et for dårligt central forsvar var hovedproblemerne imø.. Det opbyggende spil kunne også være bedre mellem forsvar og midtbane, men det bevirkede ikke, at der blev slået mange lange bolde. Spillet gik blot for langsomt, så det var let for modstanderen at holde organisationen.
... hvilket jo er en konsekvens af, at Rodgers ikke har haft de spillertyper til rådighed, som gør sig bedst i det system, han prøver at implementere. Processen med at "ommøblere" truppen, så hver enkelt spiller passer ind i systemet kommer til at tage mindst endnu en sæson/2 transfer vinduer.
Er det efterhånden ikke kun Skrtel og Coates, der slet ikke passer ind? Enrique, Henderson og tildels Downing er de fleste enige om har spillet sig op og er brugbare. Imø. er Rodgers ved at have nok systemspillere måske pånær en enkelt til forsvaret og lidt garderinger hist og pist, men det, han mangler, er spillere med kvaliteter, der forbedrer holdet markant.

Og det er der pt. ikke udsigt til, at han får. Der er stadig lang tid tilbage af vinduet, så meget kan ske endnu, men jeg tvivler på, at der hentes en spiller fra det lag, spillere som Mkhitaryan, Damiao, Aubameyang, Schürrle, Jovetic, Lamela og muligvis Papadopoulos og Bernard befinder sig på.

Jeg tror, klubben må tage et skridt ned og satse på spillere på niveau med Ljajic, Heung-Min Son, Lovren, Mertens, Eriksen, Chadli, Alderweireld og Muriel eller gemme pengene til kommende vinduer, hvor klubben måske kan få mere for pengene.

Nu er rygtebørsen som regel et øjebliksbillede og ikke altid et særligt præcist et af slagsen, men pt. lader det til, at klubben arbejder på et lån af en venstreback, Melgarejo, og et køb af en central midt, Machado (forhåbentlig gardering for Lucas). Så manger klubben imø. sådan set bare en breddespiller til forsvaret for, at truppen indeholder nok systemspillere til, at det slet ikke burde være et problem, og jeg tror, det vil være første gang i mange sæsoner, hvor bredden på papiret ikke synes at være et problem, og der er desuden ikke engang europæiske kampe at tage højde for.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 30. jul, 2013 00:08

Stephan C skrev:Rafa Benitez, who I consider to be the best manager I have worked with,[/b]]
Jøsses da en omgang mundlort fra spanioleren, om sin nuværende arbejdsgivers manager. Synes godt nok det er en sørgelig slutning for reina.....For det er en slutning hvis ikke BR fyres, og det sker næppe( :dance: ).

Og hvorfor gør spanioleren det, for at skabe endnu mere uro eller......Jeg undrer mig
Verden er smask fuld af hyklere....

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 30. jul, 2013 00:22

Thommo skrev:
Stephan C skrev:Rafa Benitez, who I consider to be the best manager I have worked with,[/b]]
Jøsses da en omgang mundlort fra spanioleren, om sin nuværende arbejdsgivers manager. Synes godt nok det er en sørgelig slutning for reina.....For det er en slutning hvis ikke BR fyres, og det sker næppe( :dance: ).

Og hvorfor gør spanioleren det, for at skabe endnu mere uro eller......Jeg undrer mig

Jeg synes nu det er ok især når han efter 8 års tjeneste, er blevet ekskluderet på den måde.
Jeg tror sku også selv. Jeg ville have smidt et par grimme gloser, hvis jeg havde været Reina.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 30. jul, 2013 00:54

Oomph242 skrev:[Jeg synes nu det er ok især når han efter 8 års tjeneste, er blevet ekskluderet på den måde.
Jeg tror sku også selv. Jeg ville have smidt et par grimme gloser, hvis jeg havde været Reina.
Okay så TLW er kun i kraft når man finder at det passer i ens kram....Eller hvad?. Ekskluderet??? Vidste ikke LFC drev en børnehave, hvis han skal spille 0-10 kampe på en sæson fra nu af er 70-100 millioner dkr. vel også værd at spare....Men det er bare min mening. Dernæst fornemmer jeg en stor procent del på dette forum er pro TLW i teorien, men andet i virkeligheden. reina skaber uro, med disse udtalelser. TLW er vel at gøre det bedste for Liverpool Football Club, og være en god ambasadør! reina har så lavet 2 fejl allerede. Ved ikke om han kan få trukket uge lønninger når han er udlejet, men håber at det sker hvis det er muligt.
For uro på de indre linier har han jo skabt.....Men hva fa´en han har været i LFC i lang tid og er en spasmager, så det er vel ok....TLW styrer hist og pist.

Og med 8 års tro tjeneste ved jeg ikke hvad menes, han har tjent velsagtens 70-100 millioner det sidste år, hvis det havde været præstations bestemt var det vel 3-500.000 kroner. Hvis han ville være reserve for dette beløb så fint med mig.

Muligt jeg strammer den en lille bitte smule, men overdrivelse fremmer.............

Edit, og jeg havde selvfølgelig set anderledes på det hele, hvis Pepe havde stået acceptabelt det sidste 2 år. Kredit optjenes og bruges i fodboldverdenen, som alle andre steder.Han optjente en masse kredit i 4 år hos mig, og brugte/bruger så non stop sidenhen.

Jeg er med på at visse spillere ikke kan lave ret mange fejl, hos nogle. Luis Garcia, Elkjær og Coutinho er kan ikke lave nogle som helst fejl i min bog. Følelser og meninger styrer bold.
Verden er smask fuld af hyklere....

Niche
Geografisk sted: Frederikssund

Indlæg af Niche » tirsdag, 30. jul, 2013 02:21

Fribytter skrev:
Niche skrev:
Fribytter skrev:@ StevenCarragher

Jeg er enig i, at indkøbene indtil nu ikke ligefrem lugter af topfire. Men jeg mener til gengæld ikke, at handlerne er af en sådan karakter, at man bør forvente topfireplaceringer. Alberto var måske lidt dyrere, end man havde regnet med, men sammenlignet med hvad engelske Championship-spillere som Ince og Zaha, så er det ikke galt. Og derudover tror jeg, at Alberto er rimelig billig i drift - gennemsnitslønnen i Championship er i hvert fald noget højere end i Segunda Division. Aspas har jeg svært ved at se kunne gøres billigere, og igen er lønnen i følge aviser relativ lav. Sammenligninger med Michu giver ingen mening, da hverken Celta eller Sevilla er i de samme økonomiske vanskeligheder som Rayo Vallecano - det var jo en bank, der accepterede budet på Michu...

Din kritik af for mange lange bolde, kan jeg heller ikke følge. Det gik galt mod EFC, og det så heller ikke godt ud imod Arsenal og Man. Utd., men overordnet set har pasningsspillet da fungeret fint. Og imod NUFC gik Rodgers bevidst væk fra de korte afleveringer og over til en mere direkte stil, hvilket jo i den grad betalte sig. For få gode afsluttere, for dårligt presspil, en for ubalanceret midtbane og et for dårligt central forsvar var hovedproblemerne imø.. Det opbyggende spil kunne også være bedre mellem forsvar og midtbane, men det bevirkede ikke, at der blev slået mange lange bolde. Spillet gik blot for langsomt, så det var let for modstanderen at holde organisationen.
... hvilket jo er en konsekvens af, at Rodgers ikke har haft de spillertyper til rådighed, som gør sig bedst i det system, han prøver at implementere. Processen med at "ommøblere" truppen, så hver enkelt spiller passer ind i systemet kommer til at tage mindst endnu en sæson/2 transfer vinduer.
Er det efterhånden ikke kun Skrtel og Coates, der slet ikke passer ind? Enrique, Henderson og tildels Downing er de fleste enige om har spillet sig op og er brugbare. Imø. er Rodgers ved at have nok systemspillere måske pånær en enkelt til forsvaret og lidt garderinger hist og pist, men det, han mangler, er spillere med kvaliteter, der forbedrer holdet markant.

Og det er der pt. ikke udsigt til, at han får. Der er stadig lang tid tilbage af vinduet, så meget kan ske endnu, men jeg tvivler på, at der hentes en spiller fra det lag, spillere som Mkhitaryan, Damiao, Aubameyang, Schürrle, Jovetic, Lamela og muligvis Papadopoulos og Bernard befinder sig på.

Jeg tror, klubben må tage et skridt ned og satse på spillere på niveau med Ljajic, Heung-Min Son, Lovren, Mertens, Eriksen, Chadli, Alderweireld og Muriel eller gemme pengene til kommende vinduer, hvor klubben måske kan få mere for pengene.

Nu er rygtebørsen som regel et øjebliksbillede og ikke altid et særligt præcist et af slagsen, men pt. lader det til, at klubben arbejder på et lån af en venstreback, Melgarejo, og et køb af en central midt, Machado (forhåbentlig gardering for Lucas). Så manger klubben imø. sådan set bare en breddespiller til forsvaret for, at truppen indeholder nok systemspillere til, at det slet ikke burde være et problem, og jeg tror, det vil være første gang i mange sæsoner, hvor bredden på papiret ikke synes at være et problem, og der er desuden ikke engang europæiske kampe at tage højde for.
Jeg vil give dig ret langt hen ad vejen. Jeg ser dog eksempelvis ikke Gerrard og Henderson som deciderede tiki-taka typer, der har deres forcer i småspillet og mestrer det hurtige genpres, men mere som dynamoer, der har deres største forcer i de lange løb med og uden bold, og vel egentlig som mere direkte spillere, end hvad systemet lægger op til. Derfor mener jeg også BR har måttet gå en del på kompromis med spillestilen i sidste sæson. At de så har formået at omstille sig på fornuftig vis, og at nævnte kompromiser er forløbet med nogenlunde tilfredsstillende resultat rent spillemæssigt, må dels tilskrives godt managerarbejde og dels spillernes omstillingsparathed. Ift. rygtebørsen, og hvad vi kan forvente af handler, er jeg meget enig i, hvad du skriver. Det skulle dog ikke undre mig, hvis BR hiver et eller andet ud af ærmet, men det er nu nok mere et håb, end en realistisk forventning.

Niche
Geografisk sted: Frederikssund

Indlæg af Niche » tirsdag, 30. jul, 2013 02:27

Det er da fair nok, at Pepe skriver, han regner Benitez for at være den bedste manager, han har arbejdet under. Det er under ham, han har fejret de største triumfer i sin karriere hidtil, og i øvrigt også under ham, han har spillet op til sit bedste. Min respekt for manden har da godt nok ikke ændret sig pga. de udtalelser.

Stephan C
Geografisk sted: Stavanger

Indlæg af Stephan C » tirsdag, 30. jul, 2013 07:18

Surf skrev:
Stephan C skrev:Det kunne være at Reina rent faktisk "beskyttede" klubben og bevidst ikke vil underminere Rodgers mere end nødvendig, ved kun at komme med stikpillen. Men det bør være en spillers ret at forklare sin del af historien og når nu klubben har handlet som den har - Jeg har ingen grund til at betvivle det som Reina skriver - så forstår jeg godt at Reina føler det nødvendig at fortælle at han gerne var blevet i klubben. Husk på det er ikke mange uger siden at Rodgers proklamerede at Mignolet var købt for at skærpe konkurrencen på målmandsposten. Men nu er forklaring at man ønsker at spare lønnen til den Reina. En af forklaringerne kan være at Rodgers har set et eller andet ved Mignolet som han ikke havde den mindste fornemmelse omkring inden han valgte at købe ham.

Ja klart, Reina beskytter klubben. Han vil bare underminere Rodgers "en lille smulle". Lyder langt ude imø. Jeg synes det er mega fedt, at han skriver et afskedsbrev, når han ikke følte han fik sagt farvel på den rigtige måde. Men synes godt nok du går til ekstremer nu. Bemærk i øvrigt, at jeg ikke betvivler hvad Reina skriver. Jeg siger bare, at man skal huske at der står personer på hver side af sagen. At Reina måske lige nu føler sig svigtet, men at sagen godt kan være mere fair i virkeligheden. Igen: Jeg VED det ikke, men du VED det heller ikke.

Synes det er en grim tendens, at alle jer, der er ubetinget imod Rodgers, mener at vi andre har en "blind tro" på ham. Det mener jeg ikke der er mange der har. I øvrigt er det, at han intet har vundet, ikke et argument for at betvivle alle hans dispositioner.
Fair nok, men:
1. Du betvivler ikke hvad Reina skriver, men samtidig ved du ikke hvem du mener der har ret. Lidt for radikalt efter min mening.
2. Vi sætter hver i sær vores kritiere for hvornår vi kan betvivle diverse d
ispositioner

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » tirsdag, 30. jul, 2013 07:46

Håber på en klasse signing fra øverste hylde i dag.
Jeg har bare Inge anelse om hvem det skulle være men overrask mig nu Liverpool fc. :flag5:

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » tirsdag, 30. jul, 2013 08:18

rnh skrev:Håber på en klasse signing fra øverste hylde i dag.
Jeg har bare Inge anelse om hvem det skulle være men overrask mig nu Liverpool fc. :flag5:
Skal man sige tillykke med fødselsdagen :flag5: :flag5: eller hvad skyldes optimismen :dontknow:
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 30. jul, 2013 08:59

Thommo skrev:

Hvorfor er det "mundlort"?

Reina har præsteret klart bedst, mens han spillede under Rafa. Og iøvrigt er det jo ikke en nyhed, som han her kommer med. Han sagde nøjagtigt det samme, da Rodgers i sin tid var blevet præsenteret.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... ask-855932

Jeg ærgrer mig over Reina's afsked.
Kloppite

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » tirsdag, 30. jul, 2013 09:12

Stephan C skrev:Fair nok, men:
1. Du betvivler ikke hvad Reina skriver, men samtidig ved du ikke hvem du mener der har ret. Lidt for radikalt efter min mening.
2. Vi sætter hver i sær vores kritiere for hvornår vi kan betvivle diverse d
ispositioner
1. Jeg forstår ikke hvad du mener? Jeg betvivler ikke at Reina har følt sig svigtet i en eller anden grad, men det er jo Reinas perspektiv, i et meget personligt, subjektivt brev. Hvorfor skulle det nødvendigvis sandheden, at han er blevet totalt forbi gået og svigtet? Det er bare det jeg prøver at sige. Man har sikkert accepteret Napolis bud uden at fortælle det til Reina, men sådan foregår det vel altid i transfersager, idet Napoli ikke må gå til spilleren, før klubben har accepterert.

2. Ja, og du har også ret til dit, men det irriterer mig at du siger, at os, der prøver at forholde sig til det hele fra sag til sag, har "blind tro" på BR, når du samtidig kritiserer alt der bliver gjort. Det er muligt, at du ikke har det sådan, men du lader mest til at agere her, når der er noget der kan ramme BR. Og her mener jeg ikke det er et altoverskyggende argument, at "han aldrig har vundet noget".

Besvar