Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Jeg har også overvejet, om jeg skulle til at følge Bundesligaen lidt tættere i næste sæson. Det er i hvert fald en spændende liga som det ser ud lige nu. Bayern er vel stadig store favoritter til at snuppe mesterskabet, men det bliver alligevel spændende at se hvad Guardiola kan gøre ved deres spil.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Det er umuligt at følge Bundesligaen, når de spiller på samme tidspunkter som kampene fra de engelske rækker.
Hent Shelvey tilbage!
Nææh det er det ikke, man prioriterer kvalitet over britiske tøser, pånær når LFC mændene spiller. Så simpelt er det. Det burde stå i den stak engelske aviser du læser i sønderjylland
Verden er smask fuld af hyklere....
@ Thommo
Det er da netop bredden i top 7, der gør PL anderledes end de andre ligaer. Jeg vil faktisk sige, at Serie A kommer ind på en andenplads her (altså efter PL) i forhold til at have mange tophold. La Liga og Bundesligaen udmærker sig - i grove træk - ved have to storhold. Selvfølgelig er der andre gode hold i Spanien og Tyskland, men i PL ser man ikke klubber ala Sociedad, Betis, Freiburg eller Frankfurt i top 7.
Det betyder dog ikke, at PL nødvendigvis er mere underholdende. Jeg studsede bare over din ros af Bundesligaens top 7.
Det er da netop bredden i top 7, der gør PL anderledes end de andre ligaer. Jeg vil faktisk sige, at Serie A kommer ind på en andenplads her (altså efter PL) i forhold til at have mange tophold. La Liga og Bundesligaen udmærker sig - i grove træk - ved have to storhold. Selvfølgelig er der andre gode hold i Spanien og Tyskland, men i PL ser man ikke klubber ala Sociedad, Betis, Freiburg eller Frankfurt i top 7.
Det betyder dog ikke, at PL nødvendigvis er mere underholdende. Jeg studsede bare over din ros af Bundesligaens top 7.
Flot kamp af martin hansen mod zenit.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Jeg går ind på internettet og læser om FCN-Zenit, da jeg ikke har set den.
Ser at FCN har tabt 0-1, og alligevel roser medierne FCN til skyerne og kalder nederlaget for "hæderligt.
Desværre typisk dansk mentalitet. Det var det samme i CL sidste år. Zenit er ikke noget specielt godt hold. Det så vi i CL sidste år og mod LFC, hvor de var pivheldige. Arshavin har været helt væk i 3-4 år, Hulk er overvurderet og lad, og virker ligeglad med klubben. Er der kun for pengene.
Skuffende at de taber på hjemmebane. Alligevel roser danske medier dem til skyerne. Dansk tabernentalitet, derfor vi ikke vinder en fis udover nichesportsgrene som håndbold og sejlsport. Vi er for tilfredse med nederlag.
Ser at FCN har tabt 0-1, og alligevel roser medierne FCN til skyerne og kalder nederlaget for "hæderligt.
Desværre typisk dansk mentalitet. Det var det samme i CL sidste år. Zenit er ikke noget specielt godt hold. Det så vi i CL sidste år og mod LFC, hvor de var pivheldige. Arshavin har været helt væk i 3-4 år, Hulk er overvurderet og lad, og virker ligeglad med klubben. Er der kun for pengene.
Skuffende at de taber på hjemmebane. Alligevel roser danske medier dem til skyerne. Dansk tabernentalitet, derfor vi ikke vinder en fis udover nichesportsgrene som håndbold og sejlsport. Vi er for tilfredse med nederlag.
Hent Shelvey tilbage!
Aquilani4 skrev:Jeg går ind på internettet og læser om FCN-Zenit, da jeg ikke har set den.
argh.... Nu nedgører du vist også de gode Zenit, ved at påstå FCN skulle være favorit. Eller i hvert fald på niveau.
Tymoshchuk, Criscito, Danny, Witsel, Lombaerts, Hulk, Arshavin osv.
eller
Vingaard, Stryger, Stockholm, Runje, Mtiliga, Nordstrand, AC osv.
Jeg ved da godt hvem jeg havde valgt, og det hold er ikke fra Danmark.
Zenit er minimum 2 niveauer over FCN i min bog.
Nu slog Zenit jo sådan set os ud i EL sidste sæson. Så de har nok lidt at skyde med...
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
3 sport 1: 42 min. spillet, 5-3 til City mod Milan! 

Shelvey spiller som en af de to kontrollerende midtbaner for Swansea. Spændende.
Kloppite
Jeg savner sgu allerede Shelvey. Selvom jeg er enig i, at der var en reel risiko for, at han aldrig ville få niveau til Liverpool, så er han spiller, jeg elsker at se på.
Liverpool Football Klopp
Swansea har altså fået sammensat et stærkt hold!
-
Ja, det må man sige. Jeg synes altså, at de næsten har samme niveau som os. Suarez undtaget, dog.LFC_20 skrev:Swansea har altså fået sammensat et stærkt hold!
Vil sige vi ligger i 4-8 & Swansea i 7-10 områdetStevenCarragher skrev:Ja, det må man sige. Jeg synes altså, at de næsten har samme niveau som os. Suarez undtaget, dog.LFC_20 skrev:Swansea har altså fået sammensat et stærkt hold!

Pga. jeg ikke mener deres forsvar har samme kvalitet.