Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
1-1...Jeps, det er damebold! Faktisk bedre spil end jeg forventede
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
De har lidt samme spil som herreholdet. Meget boldspil, få farlige chancer. Og norsk fodbold er åbenbart generelt bare lort.Jesper skrev:1-1...Jeps, det er damebold! Faktisk bedre spil end jeg forventede
"We're not racist, we only hate the mancs"
Men teknisk, løbemæssigt og taktisk forståelse er bedre end jeg forventede.Emmy skrev:De har lidt samme spil som herreholdet. Meget boldspil, få farlige chancer. Og norsk fodbold er åbenbart generelt bare lort.Jesper skrev:1-1...Jeps, det er damebold! Faktisk bedre spil end jeg forventede
Teknisk er de ret gode. Jeg træner selv lidt piger og ser lidt damefodbold engang imellem og niveauet er faktisk ganske højt.Jesper skrev:Men teknisk, løbemæssigt og taktisk forståelse er bedre end jeg forventede.Emmy skrev:De har lidt samme spil som herreholdet. Meget boldspil, få farlige chancer. Og norsk fodbold er åbenbart generelt bare lort.Jesper skrev:1-1...Jeps, det er damebold! Faktisk bedre spil end jeg forventede
"We're not racist, we only hate the mancs"
Nu skrev jeg "i forhold til hvad jeg forventede". Og det var ikke meget. Men så ringe er det ikke, synes jegPongolle skrev:Aaargh I to, skulle vi nu ik' liiiige![]()
Hold op hvor er det ringe altså
Ser ud til at United taber sin 3 trænings kamp.
http://www1.skysports.com/football/live ... commentary
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
- TomViolence
- Alder: 36
Nope. 2-2. United scorer i overtiden. Og de fik et straffespark tilkendt tidligere i kampen, hvor Young faldt meget nemt. Kagawa brændte det mod sin tidligere klub.Wormie skrev:Ser ud til at United taber sin 3 trænings kamp.
Det ser ud til, at alt er som det plejer.

Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Bortset fra at nu taber de hver 2. kamp - på trods af gratis straffespark og heldige overtidsscoringer.TomViolence skrev:Nope. 2-2. United scorer i overtiden. Og de fik et straffespark tilkendt tidligere i kampen, hvor Young faldt meget nemt. Kagawa brændte det mod sin tidligere klub.Wormie skrev:Ser ud til at United taber sin 3 trænings kamp.
Det ser ud til, at alt er som det plejer.
Hvis de også taber hver anden PL-kamp vil jeg kunne leve med at de stadig får lidt hjælp af dommerne

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Tysk supercup, på eurosport 2, Dortmund fører 1-0, Reus
Verden er smask fuld af hyklere....
Dælme et flot mål af Buyten, desværre i eget mål....3 mål på 2 minutter 

- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og det fortsætter
Fin kamp sådan en trope lørdag aften.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det så ud til at være en god kamp.
Der var en del tyskere i en pub tæt på mit hotel. De så ud til at have det sjovt.
Der var en del tyskere i en pub tæt på mit hotel. De så ud til at have det sjovt.
Hent Shelvey tilbage!
Utroligt PL er meget mere eksponeret, i disse tider(de sidste 2-3 år) med længder er tysk bold med top 7 holdende da meget mere fede end top 7 i PL, Primera og serie A som jeg ser det. Nå men glæder mig uendeligt til PL "åbner" ikke desto mindre....Også mere end Bundesliga åbner, men vil følge den(tysk) intenst denne sæson, men det er en anden sagScouserTommy skrev:Og det fortsætterFin kamp sådan en trope lørdag aften.