Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Liverpool henter allerede mange spillere fra de britiske øer. Det er bare til akademiet.
-
- Alder: 32
Regelændring i Premier League
http://plbold.dk/ny-regelaendring-i-premier-league/
Vil håbe det kun blive taget i brug for at undgå de mest håbløse situationer som den artiklen omtaler. Skulle nødigt ende i en usaglig omgang smagsdommeri, hvor enkelte hold bliver favoriseret. Og ja, min tiltro til FA er på et meget lille sted - wonder why.elpistolero7 skrev:Regelændring i Premier League
Herligt, hellere sent end aldrig.elpistolero7 skrev:Regelændring i Premier League
Verden er smask fuld af hyklere....
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Hvorfor åh nej?
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Muligt det bliver endnu en køb-stjernespillere-giv-vild-løn-klub?thefugle skrev:Hvorfor åh nej?

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Sheikh mansour fx, har en net worth af ca 15 mia pund, og har en pengekasse på nærmest uendelige penge.Skøtt skrev:Muligt det bliver endnu en køb-stjernespillere-giv-vild-løn-klub?thefugle skrev:Hvorfor åh nej?
Shahid khan, er pakistansk-amerikaner med en net worth på 2,5 mia dollars. Og han har et NFL hold og et firma der os skal ha lidt sugar-daddy penge. Så det er slet ikke i samme liga de 2 køre i.
Bare et eksempel

- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Læste på RAWK at de havde sagt i radioen at Shahid Khan har en båd der er mere værd end Fulham
Hans udtalelser ovenpå overtagelsen af Fulham er ret beskedne. Han vil bare fortsætte den fornuftige drift af klubben, og har altså ikke umiddelbart nogle intentioner om at gøre indtog i verdenseliten.

Hans udtalelser ovenpå overtagelsen af Fulham er ret beskedne. Han vil bare fortsætte den fornuftige drift af klubben, og har altså ikke umiddelbart nogle intentioner om at gøre indtog i verdenseliten.
Ah okay fugle - så meget havde jeg ikke lige sat mig ind i detthefugle skrev:Sheikh mansour fx, har en net worth af ca 15 mia pund, og har en pengekasse på nærmest uendelige penge.Skøtt skrev:Muligt det bliver endnu en køb-stjernespillere-giv-vild-løn-klub?thefugle skrev:Hvorfor åh nej?
Shahid khan, er pakistansk-amerikaner med en net worth på 2,5 mia dollars. Og han har et NFL hold og et firma der os skal ha lidt sugar-daddy penge. Så det er slet ikke i samme liga de 2 køre i.
Bare et eksempel

Nej tror sku heller ikke lige der er noget at frygte lige derSkøtt skrev:Ah okay fugle - så meget havde jeg ikke lige sat mig ind i detthefugle skrev:Sheikh mansour fx, har en net worth af ca 15 mia pund, og har en pengekasse på nærmest uendelige penge.Skøtt skrev:Muligt det bliver endnu en køb-stjernespillere-giv-vild-løn-klub?thefugle skrev:Hvorfor åh nej?
Bare et eksempelMåske ikke så stor grund til at "frygte" noget så

Men da jeg så de blev overtaget af en som lød som en sheikh tænkte jeg det samme

-
Hvis jeg ikke husker helt galt, var hans også en af dem der ville købe os, dengang
+
ejede os.

Ved jeg ikke, men så havde vi da nok vundet et stort trofæ nu..Stephenson skrev:Hvis jeg ikke husker helt galt, var hans også en af dem der ville købe os, dengang+
ejede os.
Men skal jeg være helt ærlig vil jeg hellere være foruden en sheikh
Supersport United F.C - Man City 2-0
FK Austria Vienna - Everton 2-1
Fortuna Düsseldorf - Monaco - 3-2
Og man u tabte deres første
God start for de forskellige...
FK Austria Vienna - Everton 2-1
Fortuna Düsseldorf - Monaco - 3-2
Og man u tabte deres første
God start for de forskellige...