hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
LFC_20

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 03. jul, 2013 17:55

kristiank skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Med salget af Shelvey er vores nettoforbrug vel tæt på nul.

Ind:

Toure: Fri transfer
Aspas: £ 7,7
Alberto: £ 6
Mignolet: £ 9

Ud:

Carroll: £ 15
Shelvey: £ 5
Carragher: Stoppet

Skal man gøre status på lønniveauet, så er det vel også ligefør at ovenstående er en besparelse. Carroll og Carra var begge løntunge spillere, og jeg kan ikke forestille mig, at nogle af de fire ovenstående spillere er decideret løntunge. Kan vi tilføre en stor signing eller to, så synes jeg, at vi indtil videre kan være ganske tilfredse med, hvordan transfervinduet har forløbet. Suarez sagaen hænger dog stadigvæk som en sort sky, og kan risikere at svække os betragtelig til sæsonstarten.
Retter lige Shelveys beløb til 5 millioner £. Det er ihvertfald hvad Swanseas hjemmeside skriver at han blev købt for. http://www.swanseacity.net/news/article ... 93151.aspx
Ja, og derudover add ons :-)

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » onsdag, 03. jul, 2013 18:00

Skal vi ikke også regne med, at vi skal betale Charlton noget af overskuddet fra dette salg? 15-20%?
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 03. jul, 2013 18:05

LFC_20 skrev:
kristiank skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Med salget af Shelvey er vores nettoforbrug vel tæt på nul.

Ind:

Toure: Fri transfer
Aspas: £ 7,7
Alberto: £ 6
Mignolet: £ 9

Ud:

Carroll: £ 15
Shelvey: £ 5
Carragher: Stoppet

Skal man gøre status på lønniveauet, så er det vel også ligefør at ovenstående er en besparelse. Carroll og Carra var begge løntunge spillere, og jeg kan ikke forestille mig, at nogle af de fire ovenstående spillere er decideret løntunge. Kan vi tilføre en stor signing eller to, så synes jeg, at vi indtil videre kan være ganske tilfredse med, hvordan transfervinduet har forløbet. Suarez sagaen hænger dog stadigvæk som en sort sky, og kan risikere at svække os betragtelig til sæsonstarten.
Retter lige Shelveys beløb til 5 millioner £. Det er ihvertfald hvad Swanseas hjemmeside skriver at han blev købt for. http://www.swanseacity.net/news/article ... 93151.aspx
Ja, og derudover add ons :-)
Wilson oppebar også en stor løn, og det samme med Doni, hvor der burde være rigeligt ift. Mignolet's løbn, særligt nu hvor Gulacsi også er væk.
Vi får op til 4 mio. for salget af Ince, hvis vi da altså ikke selv byder ind, som der står vi er i gang med flere steder, men så er vi i plus med et par mio.

Hvis Rodgers mener, vi kun skal have en offensiv spiller mere, hvor det ligger meget til Henrikh Mkhitaryan og en defensiv spiller, hvor et bud kunne være Sakho eller i den kategori, så burde sidstnævnte finansieres af ovenstående overskud samt salg af Coates, Pacheco og Assaidi, hvor Henrikh skal finansieres af sommerens transferbudget uden spillersalg.

Det efterlader os med Downing og Spearing, som begge kan vise sig nyttige, da jeg håber på tæt på fuld spilletid til Lucas, men Spearing gjorde det jo godt i mange kampe, da han fik en periode var det forrige sæson. Der var så nogle udfald en kamp eller 2, men generelt efterlod han et solidt indtryk, og han gør det jo stærkt, når han udlejes.

Downing kan være en god mand at have, hvis nogle af de nyindkøbte offensivspillere skal have pause og ikke alt for mange kampe i streg til at starte med.

Det kan sammenlagt godt stille mig tilfreds.

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 08. jul, 2013 13:59

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 08. jul, 2013 15:45

Det er fint nok at sælge Spearing men jeg synes nu det er til lavpris. Han må da være mere værd?
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » mandag, 08. jul, 2013 17:18

Emmy skrev:Det er fint nok at sælge Spearing men jeg synes nu det er til lavpris. Han må da være mere værd?
Nej, det er han ikke. Spearing er en Championship spiller, i bedste fald en bundklubsmateriale i Premier League. Det er sådan cirka 15 mio. kroner, hvilket er hvad en gennemsnitlig topspiller i Superligaen cirka ville koste, hvis han skulle til udlandet.

At Spearing så tjener langt over hvad en gennemsnitlig topspiller i Superligaen tjener, hjælper ikke.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » mandag, 08. jul, 2013 17:55

Vi er ikke uenige om hans niveau men selv Championship spillere og de mindre gode PL spillere som spiller den plads bliver da handlet til mere. 4-5 mio £ synes jeg havde været mere passende.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 08. jul, 2013 18:25

Alonso skrev:
Emmy skrev:Det er fint nok at sælge Spearing men jeg synes nu det er til lavpris. Han må da være mere værd?
Nej, det er han ikke. Spearing er en Championship spiller, i bedste fald en bundklubsmateriale i Premier League. Det er sådan cirka 15 mio. kroner, hvilket er hvad en gennemsnitlig topspiller i Superligaen cirka ville koste, hvis han skulle til udlandet.

At Spearing så tjener langt over hvad en gennemsnitlig topspiller i Superligaen tjener, hjælper ikke.

Årets spiller i Bolton - 1.5M lyder af meget lidt, jeg havde forventet mindst £2.5M for ham.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: hvem skal ud

Indlæg af Aarde » mandag, 08. jul, 2013 18:37

Man skal også tage med i overvejelserne, at han kun har ét år tilbage af sin kontrakt. Derudover har vi absolut ingenting at bruge ham til. Jeg er ærligt talt ret godt tilfreds med, at vi får noget for ham overhovedet.

Chris R.

Indlæg af Chris R. » mandag, 08. jul, 2013 23:43

The Guardian melder at West ham er interesseret i Downing, og vi vil have 8M £ for ham.

http://www.guardian.co.uk/football/2013 ... CMP=twt_gu
Liverpool have held talks with West Ham United over a possible move for Stewart Downing, as Rodgers continues to remove expensive signings from the club's wage bill. West Ham have followed up their £15m signing of Andy Carroll with an inquiry for his England international colleague, who has entered the final two years of his Anfield contract. That position would impact on Liverpool's negotiating stance and, though no bid has been received for Downing, West Ham would have to pay in excess of £8m to land the 28-year-old winger
Kan vi få 8M £ for ham siger jeg SÆLG! Han er 28 år, og på trods af en nogenlunde sæson så jeg gerne vi fandt en mere målfarlig spiller til højrekanten, hvilket burde være muligt hvis man lægger lidt til de 8M £.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » mandag, 08. jul, 2013 23:50

Jeg kan nu ellers meget godt lide Downing defensive arbejde. Det virker til, at han gør arbejdet en del lettere for backen i den side, han spiller. Men når man ikke laver nok mål eller målgivende afleveringer, så vil man måske i højere grad have en, der levere 7 til 10 mål mere for holdet i løbet af sæsonen.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 09. jul, 2013 00:09

Hvor skriver jeg under?

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 09. jul, 2013 00:32

Chris R. skrev:The Guardian melder at West ham er interesseret i Downing, og vi vil have 8M £ for ham.

Liverpool have held talks with West Ham United over a possible move for Stewart Downing, as Rodgers continues to remove expensive signings from the club's wage bill. West Ham have followed up their £15m signing of Andy Carroll with an inquiry for his England international colleague, who has entered the final two years of his Anfield contract. That position would impact on Liverpool's negotiating stance and, though no bid has been received for Downing, West Ham would have to pay in excess of £8m to land the 28-year-old winger
Kan vi få 8M £ for ham siger jeg SÆLG! Han er 28 år, og på trods af en nogenlunde sæson så jeg gerne vi fandt en mere målfarlig spiller til højrekanten, hvilket burde være muligt hvis man lægger lidt til de 8M £.
Hvorfor?

Hvem henter vi (eller har hentet) som forventes at have Downings niveau - som har været konstant stigende?

Behold Downing. Behold Suarez. Behold Henderson.

Det er rigeligt, at vi allerede har skillet os af med Carroll og Shelvey og erstattet dem med Aspas og Alberto. I mine øjne en svækkelse i forhold til PL.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » tirsdag, 09. jul, 2013 01:03

texy skrev:[
Hvem henter vi (eller har hentet) som forventes at have Downings niveau - som har været konstant stigende?

Det er rigeligt, at vi allerede har skillet os af med Carroll og Shelvey og erstattet dem med Aspas og Alberto. I mine øjne en svækkelse i forhold til PL.
Ikke ofte jeg er enig med texy, men er det i den grad lige nu. Sælg Downing, og vi står i den grad svækkede. Der er udelukkende hentet spillere fra bundklubber, og/eller meget meget unge spillere fra mellem klubber. Downing er vant til presset i en stor klub, og viste det da i den netop overståede sæson. Tilmed kan han tage over for Enrique, Hvis Mata eller lignende hentes, er jeg for salg, men hvis noget skrald fra en top 17 klub hentes i et eller andet land, Spanien eller Malta feks. er Downing at foretrække, som jeg ser det.
Verden er smask fuld af hyklere....

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » tirsdag, 09. jul, 2013 01:42

texy skrev:
Chris R. skrev:The Guardian melder at West ham er interesseret i Downing, og vi vil have 8M £ for ham.

Hvorfor?

At vi bør beholde Suárez og Henderson giver vel næsten sig selv. Men jeg er enig med dig i, at Downing også bør blive. Ikke fordi, jeg er vild med ham som spiller (for det er jeg på ingen måde - det har jeg aldrig været), men fordi han trods alt bidrager med et tilstrækkeligt solidt og højt niveau til at fungere som rotationsspiller - i hvert fald så længe, vi ikke er bedre, end vi er nu. Så nu hvor denne sommer i forvejen ser ud til at medføre rigeligt med udskiftning i truppen, kan jeg godt leve med at beholde Downing som back up et år mere, hvis det hjælper på kontinuiteten. Så længe vi vel at mærke får en ny offensivspiller ind til start 11'eren, så han ikke behøver at spille ligeså meget, som han gjorde sidste år.

Hvad angår din vurdering af Carroll/Shelvey kontra Aspas/Alberto, synes jeg det er svært at udtale sig om, når vi ikke kender mere til de to erstatninger. På papiret kan jeg dog ikke se, at en marginalspiller og en angriber med 7 mål i 24 Premier League kampe sidste år skulle være meget stærkere for truppen end et ubeskrevet blad fra Barcelonas b-hold og en angriber med 12 mål i 37 La Liga kampe.

Besvar