Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Håber da du har ret(udelukkende pga mit bet), men det ændrer dog ikke på at hvis england kan få uafgjort mod Brasilien, så kan Spanien gøre det samme meget oftere. england kan jo være heldige, af og til.
Verden er smask fuld af hyklere....
Hvorfor står der forresten Neymar JR, på Neymar trøjen
Havde hans fatter en landholds karriere, eller en anden grund til "JR"? Går ud fra det står for junior 

Nok fordi hans far også hed Neymar, skulle du se.
Det samme med Frank Lampard.
Hent Shelvey tilbage!
Aquilani4 skrev:Spørgsmålet er om Spanien har samme mentale styrke og spirit som England, der også kom bagud på samme stadion mod samme modstander, men fik alligevel 2-2. Jeg tvivler.
Det der skal vi høre på selvom at England taber 7-0 til Malta. " ejjjj meeeen øhhhh, England fik da 2-2 mod Brasilien i en venskabskamp. "
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Men der står ikke JR, på Lampard trøjen, men har wiki´et på sagen. Unødvendig skrift, hvis jeg blev spurgt. Så kan man vel lige så så godt fyre hele navnet på ryggen "Neymar da Silva Santos Júnior"Aquilani4 skrev:Nok fordi hans far også hed Neymar, skulle du se.
Sådan 3-0! Love it

Thommo skrev:Men der står ikke JR, på Lampard trøjen, men har wiki´et på sagen. Unødvendig skrift, hvis jeg blev spurgt. Så kan man vel lige så så godt fyre hele navnet på ryggen "Neymar da Silva Santos Júnior"Aquilani4 skrev:Nok fordi hans far også hed Neymar, skulle du se.
Sådan 3-0! Love itSpanien laver sgu vist en england idag, blower for vildt
![]()
![]()
HUSK NU!! ENGLAND FIK 2-2 MOD BRASILIEN!
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Man skulle næsten tro Brasilen spillede mod malta, armenien, england eller lignende, de halser efter den bold, så man NÆSTEN får ondt af dem
pique rødt. Kom nu med 5-6 mål Brasilien.

-
- Alder: 32
To frisparksmål af Christian Eriksen for Ajax i aftenens klub venskabskamp mod Dynamo Dresden
Jeg er så fodboldhungrende at jeg lige så 5min af Swanseas første testkamp mod Ado Den Haag på hollandsk.
Shelvey er med, men rørte kun bolden et par gange i de minutter jeg så. Bony er ikke inde og Michu har vist scoret til 1-0.
Shelvey er med, men rørte kun bolden et par gange i de minutter jeg så. Bony er ikke inde og Michu har vist scoret til 1-0.

Til de hungrene, kan jeg informere om at Arsenal spiller venskabskamp mod Vietnam kl. 13.55, vist på kanal 8.
Så kan man da lure konkurrenterne lidt af.
Så kan man da lure konkurrenterne lidt af.

Av av av Brøndby - det er ikke rigtigt godt det der!
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"
Tværtom. Det er top dollartue69 skrev:Av av av Brøndby - det er ikke rigtigt godt det der!
"We're not racist, we only hate the mancs"
Så lige på livescore at West brom vandt 3-0 ude over Puskas FC Academy, 2 x Anelka, han kan endnu, den gamle 

- TomViolence
- Alder: 36
Kommer han mon til at blive en fast starter for West Bromwich?Jensen skrev:Så lige på livescore at West brom vandt 3-0 ude over Puskas FC Academy, 2 x Anelka, han kan endnu, den gamle
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.