Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
AndreasN skrev:Kelly skrev:Egen tro og derfor uden links. Tror simon fra sunderland er næste mand og han kommer til lægetjek mandag eller tirsdag.
Arg, hva, Kelly?
Jay @Jay82_LFC 4m
Mignolet medical on Tuesday as expected with view to a £9m deal. #LFC
Kopsource @Kopsource 11m
Mignolet medical most likely due on Tuesday and not tomorrow, despite what is being touted on Twitter.
This Is Anfield @thisisanfield 14m
Mignolet medical still Tuesday as planned.
Tony Barrett @TonyBarretTimes 17m
@LegendoftheKop He's set to have it on Tuesday.
Torsdag ok

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Kelly
Vil ofre Henderson for Wanyama
Brendna Rodgers skal stå klar til å selge Jordan Henderson for å hente Victor Wanyama.
Av Liverpool.no
Mandag 24. juni
Southampton har fått et bud på £12M akseptert for Celtics midtbanespiller Victor Wanyama, og det har ført til at flere andre klubber står klare til å kaste seg inn i kampen om kenyaneren. Brendan Rodgers er blant de interesserte. Ettersom Liverpool har brukt en del penger allerede i sommer og flere spillere er på vei, går han for å selge Jordan Henderson for å hente Wanyama. Spilleren vil være mer fristet av en overgang til Liverpool fremfor Southampton.
Caughtoffside.com/goal.com
Ja tak til Victor. Men nej til at sælge Henderson.
http://www.liverpool.no/rykter.aspx
-
Jensen
- Geografisk sted: Frankrig
- Alder: 38
Kelly skrev:Vil ofre Henderson for Wanyama
Brendna Rodgers skal stå klar til å selge Jordan Henderson for å hente Victor Wanyama.
Av Liverpool.no
Mandag 24. juni
Southampton har fått et bud på £12M akseptert for Celtics midtbanespiller Victor Wanyama, og det har ført til at flere andre klubber står klare til å kaste seg inn i kampen om kenyaneren. Brendan Rodgers er blant de interesserte. Ettersom Liverpool har brukt en del penger allerede i sommer og flere spillere er på vei, går han for å selge Jordan Henderson for å hente Wanyama. Spilleren vil være mer fristet av en overgang til Liverpool fremfor Southampton.
Caughtoffside.com/goal.com
Ja tak til Victor. Men nej til at sælge Henderson.
http://www.liverpool.no/rykter.aspx

-
AndreasN
- Geografisk sted: Valby
- Alder: 31
af AndreasN » mandag, 24. jun, 2013 10:50
Kelly skrev:AndreasN skrev:
Arg, hva, Kelly?
Jay @Jay82_LFC 4m
Kopsource @Kopsource 11m
Mignolet medical most likely due on Tuesday and not tomorrow, despite what is being touted on Twitter.
Torsdag ok

Det står nu tirsdag, men det var også mere en sjov kommentar til, du skrev, at det var egen tro, når det netop var dukket op overalt på nettet, at han ville gennemgå medical tirsdag.

Liverpool Football Klopp
-
Robbie_God_Fowler
af Robbie_God_Fowler » mandag, 24. jun, 2013 11:42
Man kan være enige eller uenige i, hvorvidt klubben har købt de rette spillere. Jeg har selv udtrykt min begejstring (Aspas), men også min skepsis (Alberto). Man kan dog ikke andet end at løfte anerkendende på hatten, når man kigger på, at vi en uge inden transfervinduet officielt åbner har hentet tre spillere til truppen.
Set fra et fodbold - og resultatorienteret perspektiv, så ligger der et klart incitament i at kunne foretage majoriteten af indkøbene inden preseason starter, da Rodgers og co. således vil kunne fokusere hundrede procent på at arbejde med den trup, som det forventes skal bære den røde trøje i næste sæson.
Ledelsen og trænerteamet har indenfor de seneste par år ofte været udskældt. Også hvad angår transfers, hvilket imø har været med rette. Så der skal lyde en stor applaus til ejerne, Ayre, Rodgers og Co. for at have taget arbejdshandskerne på

-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » mandag, 24. jun, 2013 11:56
Robbie_God_Fowler skrev:Man kan dog ikke andet end at løfte anerkendende på hatten, når man kigger på, at vi en uge inden transfervinduet officielt åbner har hentet tre spillere til truppen.
Enig. Det er positivt, og giver mig en indikation af, at Rodgers og co har en gennemarbejdet plan, som de følger.
Jeg husker stadig dagene med Perry

-
Jensen
- Geografisk sted: Frankrig
- Alder: 38
http://www.talksport.co.uk/sports-news/ ... ues-200256
Bum bum
Liverpool line up Dutch ace as Reds revamp continues
Liverpool are ready to rekindle their long-standing interest in Eljero Elia.
Brendan Rodgers has been active in the market already this summer, having sealed deals for free agent Kolo Toure, Luis Alberto and Iago Aspas.
And now he is set to turn his attention to Elia, currently at Werder Bremen.
Liverpool's interest in the Dutchman dates back to his time at Hamburg but they missed out on him when he signed for Juventus.
The move was a disaster, though, and he made just four league appearances in his only season at the club. Elia moved to Bremen in 2012 for £5m and Rodgers has tracked his progress - with a potential move now in the pipeline.
-
Ma Captain
af Ma Captain » mandag, 24. jun, 2013 12:34
Godt med en masse indkøb, selvom jeg også er skeptisk omkring nogle af dem.
Ja tak til Wanayama, men ikke på bekostning af Hendo. Så heller på bekostning af Shelvey og Joe Allen.
Noget andet jeg faldt over her til morges var denne historie.
http://www1.skysports.com/football/news ... to-England
Belhanda er en rigtig dygtig spiller, og vil koste 120 mio kr. Hvorfor betale det dobbelte for Mkhitaryan, når man kan få Belhanda til den halve pris? Nu har jeg ikke set ham sidste sæson, men forrige sæson så jeg 5-6 kampe med ham, og der var han sku klasse, og dengang var prisen også det dobbelte af hvad den er nu. Jeg mener vi bør glemme Henrikh, selvom jeg gerne ser ham komme til os, og istedet går efter Belhanda hvor vi får noget Value for money.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
-
Kelly
AndreasN skrev:Kelly skrev:AndreasN skrev:
Arg, hva, Kelly?
Jay @Jay82_LFC 4m
Kopsource @Kopsource 11m
Torsdag ok

Det står nu tirsdag, men det var også mere en sjov kommentar til, du skrev, at det var egen tro, når det netop var dukket op overalt på nettet, at han ville gennemgå medical tirsdag.

Korrekt. På The times havde jeg læst mandag - altså lægetjek mandag

-
OBI-WAN
Ma Captain skrev:Godt med en masse indkøb, selvom jeg også er skeptisk omkring nogle af dem.
Ja tak til Wanayama, men ikke på bekostning af Hendo. Så heller på bekostning af Shelvey og Joe Allen.
Belhanda er en rigtig dygtig spiller, og vil koste 120 mio kr. Hvorfor betale det dobbelte for Mkhitaryan, når man kan få Belhanda til den halve pris? Nu har jeg ikke set ham sidste sæson, men forrige sæson så jeg 5-6 kampe med ham, og der var han sku klasse, og dengang var prisen også det dobbelte af hvad den er nu. Jeg mener vi bør glemme Henrikh, selvom jeg gerne ser ham komme til os, og istedet går efter Belhanda hvor vi får noget Value for money.
Det ville være sindssygt ærgerligt at miste Henderson, men nogen gange må man også erkende, at man ikke både kan blæse og have mel i munden. Vores økonomi er ikke hvad den været, og Henderson fortjener også at være starter.
Nu er den store forskel på Belhanda og Mkhitaryan at førstenævnte har scoret 23 for Montpellier siden 2009 (109 kampe), og at Henrikh scorede 25 sidste sæson - kun i ligaen. Det er ikke mere value for money i min bog

-
Liverdrengen
- Geografisk sted: danemark
af Liverdrengen » mandag, 24. jun, 2013 13:38
Det skal absolut kun være hvis Henderson selv vil væk for at starte, for han har gjordt det rigtig godt i den her sæson. Snakken om både ham og Shelvey som salgsobjekter er bare ikke reelle og kloge i min verden. Behold dem Rodgers! Henderson er en spiller der udvikler sig stille og roligt over tid. Synes det ville være virkelig dumt at smide ham på porten nu!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Kelly
Hvis de henter Ince, får Liverpool vel også penge fra dette salg ?.
-
Ma Captain
af Ma Captain » mandag, 24. jun, 2013 15:10
OBI-WAN skrev:Ma Captain skrev:Godt med en masse indkøb, selvom jeg også er skeptisk omkring nogle af dem.
Det ville være sindssygt ærgerligt at miste Henderson, men nogen gange må man også erkende, at man ikke både kan blæse og have mel i munden. Vores økonomi er ikke hvad den været, og Henderson fortjener også at være starter.
Nu er den store forskel på Belhanda og Mkhitaryan at førstenævnte har scoret 23 for Montpellier siden 2009 (109 kampe), og at Henrikh scorede 25 sidste sæson - kun i ligaen. Det er ikke mere value for money i min bog

Der er mange parametre man kan vurdere Value på. Men klart at Henrikh scorer klart flere basser en Belhanda, dog spiller Belhanda også i en stærkere liga end Henrikh. Nu kender jeg ikke deres assist total, mon ikke Belhanda har flere på den konto? Vi kender jo reel hellere ikke prisen på Henrikh, da der også er en investor gruppe der ejer 50 % af ham. Prisen på Belhanda er lige til højre benet. En spiller der virkelig var hypet forrige sæson, nok med en mindre god sæson i år. Belhanda har mere flair, og Henrikh en bedre målnæse. Jeg foretrækker stadig helt klart Henrikh, men er bange for at prisen bliver for høj på ham, og at vi i sidste ende misser ham, så er det bedre at komme i kontakt med Montpellier nu, inden vi hverken får fugl eller fisk, og til sidst går all in på Franco Di santo eller noget i den dur.
There is only one Captain...... Ma Captain!!
-
Alonso
- Alder: 37
Kelly skrev:Hvis de henter Ince, får Liverpool vel også penge fra dette salg ?.
30% af summen så vidt jeg husker.
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » mandag, 24. jun, 2013 15:20
£8 M. for Ince får jo umiddelbart Alberto- og Aspass handlerne til at fremstå scoop. Aspass har da i det mindste prøvet sig selv kontinuerligt på højt niveau.