Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
OBI-WAN

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 15. jun, 2013 20:20

Aarhus skrev:http://www.estadiodeportivo.com/sevilla ... /6012.html

Buddet på Luis Alberto skulle være accepteret i følge ovenstående kilde.
Det må gerne være sandt. Skal vi ikke lige tage den her igen. Ja, ja, det er bare youtube. :)
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... OrO8#at=29

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 15. jun, 2013 20:27

Aarhus skrev:http://www.estadiodeportivo.com/sevilla ... /6012.html

Buddet på Luis Alberto skulle være accepteret i følge ovenstående kilde.
Man kan da i hvert fald ikke beskylde BR for at ligge på den lade side. 3 nye allerede, og luften tyk af rygter om endnu flere
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 15. jun, 2013 20:47

Mon ikke han har lært af sidste sommers transferfarce. :)

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 15. jun, 2013 20:58

OBI-WAN skrev:Mon ikke han har lært af sidste sommers transferfarce. :)
Jeg vil tillade mig at minde om at meget, rigtig forbandet meget, kan gå galt. Suarez...

Og vi har to-tre mand i hus...Men det er ikke ligefrem verdensklassespillere, så jeg ved ikke hvor meget ros han skal have. Endnu, for det kan bestemt blive godt.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 15. jun, 2013 21:27

Jesper skrev:
Jeg vil tillade mig at minde om at meget, rigtig forbandet meget, kan gå galt. Suarez...

Og vi har to-tre mand i hus...Men det er ikke ligefrem verdensklassespillere, så jeg ved ikke hvor meget ros han skal have. Endnu, for det kan bestemt blive godt.
Jeg synes ikke, at det er gået forbandet galt, hvis Suarez ryger. Ærgeligt af helvede til, men det er næsten ude af klubbens hænder, hvis han virkelig vil videre, og vi bliver tilbudt 500 mio. Iøvrigt så tror jeg, de fleste efterhånden regner med, at det kommer til at ske.

Selvfølgelig er det ikke verdensklasse spillere, vi har hentet. Havde vi regnet med det på nuværende tidspunkt? Det var Cou og Stur iøvrigt heller ikke, da vi købte dem :)

Nu ladet det omsider til at Carroll, efter at være kommet hjem fra ferie, skriver med West Ham, og så burde midlerne være der til at købe ham Mkhitaryan. Det forlyder jo, at vi kun venter på penge fra Carroll-handlen, så vi kan hente ham.

Og det lader også til at Mignolet-handlen virker fremskreden. BBC melder at det at vi nok kommer til enighed med Sunderland i løbet af de næste dage http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22919112

Det er blevet handlet hurtigt og intelligent, vil jeg mene. Jeg synes det tegner godt! :)

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 15. jun, 2013 21:42

OBI-WAN skrev:
Jesper skrev:

Jeg synes ikke, at det er gået forbandet galt, hvis Suarez ryger. Ærgeligt af helvede til, men det er næsten ude af klubbens hænder, hvis han virkelig vil videre, og vi bliver tilbudt 500 mio. Iøvrigt så tror jeg, de fleste efterhånden regner med, at det kommer til at ske.

Selvfølgelig er det ikke verdensklasse spillere, vi har hentet. Havde vi regnet med det på nuværende tidspunkt? Det var Cou og Stur iøvrigt heller ikke, da vi købte dem :)

Nu ladet det omsider til at Carroll, efter at være kommet hjem fra ferie, skriver med West Ham, og så burde midlerne være der til at købe ham Mkhitaryan. Det forlyder jo, at vi kun venter på penge fra Carroll-handlen, så vi kan hente ham.

Og det lader også til at Mignolet-handlen virker fremskreden. BBC melder at det at vi nok kommer til enighed med Sunderland i løbet af de næste dage http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/22919112

Det er blevet handlet hurtigt og intelligent, vil jeg mene. Jeg synes det tegner godt! :)
Jeg skulle have uddybet mit svar. Suarez ryger nok og det begræder jeg ikke. Men i selve processen kan det gå galt på mange måder. Skræksenariet er langstrakt saga, som hurtigt kan blive uoverskueligt
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » lørdag, 15. jun, 2013 22:11

Nu kender jeg ikke forfærdeligt meget til Mignolet ud over den video der blev postet tidligere mod Tottenham, og der må jeg sige jeg var ganske skuffet. Når han bokser den væk, så bokser han den jo nærmest aldrig væk, og med en lille smule held til Tottenham, og lidt uheld til Sunderland, så kunne de vel havde lavet fem ekstra mål, på hans elendige forsøg på at bokse den væk. Den skal jo for h.... væk, hvis man forsøger at bokse, og ikke bare skubbes let til jorden.
Derudover syntes jeg mange gange han vælger ikke at holde på de bolde der kommer lavt og i stedet skubber den ud til hjørne.

Selvfølgelig laver han også nogen fine ting, men intet i den video får mig til tilnærmelsesvis at sige, at han kan blive en god erstatning for Reina.

Jeg håber selvfølgelig, at videoen ikke er udtryk for, hvad han rent faktisk kan præstere, for så mener jeg godt nok, vi er fucked. Vi er i forvejen mega sårbare på høje bolde i feltet, og han kommer imø, ud fra den video, kun til at gøre det meget værre.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 15. jun, 2013 22:18

Ingen tvivl om at Mignolet skal time sine indgreb i feltet langt bedre. Herunder også de bolde han kun får skubbet sporadisk væk. Men jeg ser også en modig spiller, der har mulighed for at lære det med alderen. Han er jo stadig en ung målmand, så vi kan på ingen måde forvente at have et færdig produkt.

At han parerer mange afslutninger kan der ikke herske tvivl om, men det er klart at foretrække frem for et mislykket forsøg på at holde i bolden. Generelt synes jeg det er en tendens i målmandsskolen.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 15. jun, 2013 22:48

Alonso skrev:Ingen tvivl om at Mignolet skal time sine indgreb i feltet langt bedre. .
Ligesom Reina, og Reina skal specielt igang med at træne, indgrebene 0,5-2,5 meter fra linien ved hjørnespark. Hvis han bliver i LFC, ellers er jeg ligeglad, så kan han bare holde standarden.

Ingen tvivl om jeg gerne ser en ny 1. keeper, og selv om flertallet synes reina er nummer 1 i verden, er jeg ikke enig, muligvis top 10-15 i PL, han reder SÅ få poiny at det gør ondt ind i sindet, at han også koster er en anden deprimerende sag. Og Hekkem og analyserne får mig ikke til at ændre mening.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » lørdag, 15. jun, 2013 23:22

Jesper skrev:

Jeg vil så osse lige minde om at vi KILLED Newcastle 0-6 (!) i vores første kamp uden Suarez.

Jeg håber self at Suarez bliver I Liverpool, men jeg tror nu ikke vi vil komme svækket ud af Transfer vinduet, skulle Suarez tage videre.

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 16. jun, 2013 00:07

Jensen skrev:men jeg tror nu ikke vi vil komme svækket ud af Transfer vinduet, skulle Suarez tage videre.
Det er fandme et modigt statement. Jeg håber du får ret, men har godt nok svært ved at se det for mig.

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 16. jun, 2013 00:55

Jensen skrev:
Jesper skrev:

Jeg vil så osse lige minde om at vi KILLED Newcastle 0-6 (!) i vores første kamp uden Suarez.

Jeg håber self at Suarez bliver I Liverpool, men jeg tror nu ikke vi vil komme svækket ud af Transfer vinduet, skulle Suarez tage videre.
Hvor ved du egentlig det fra Jesper? De har jo ikke spillet i LFC endnu. Michu var os relativt ukendt for han kom til Swansea =)

Tror nu nok os hvis Suarez smutter bliver der hentet en erstatning som kan noget...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » søndag, 16. jun, 2013 01:51

Jeg vil tillade mig at være kritisk over for Luis Alberto. Jovist den video er fin, men se lige forsvarsspillerne. De sejler jo helt absurd, på et niveau der minder om en lørdagskamp Silkeborg og AC Horsens på en kold efterårsdag, hvor ingen rigtigt gider noget. Manden blev udlånt fra Sevilla til Barcelonas reservehold. Han har altså ikke spillet på højeste niveau endnu og vist noget. Han er snart 22 år gammel og kan ikke kaldes talent. Mange assists, enkelte mål, men på et niveau der er langt lavere, end det jeg ville forvente af en spiller, der skulle hentes til Liverpool i en tid, hvor pengene altså ikke er noget, vi har rigtig mange af. Så vil jeg hellere spare de penge og bruge dem på at fylde ud i de transfers, hvor der mangler lidt knaster, for at sælgende klub også er tilfreds med handlen. Nej tak til Luis Alberto. Brug pengene og tiden på at gennemføre Mkh-handlen istedet.
Badooo siger, hvad han mener!

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 16. jun, 2013 02:12

Badooo skrev:Jeg vil tillade mig at være kritisk over for Luis Alberto. Jovist den video er fin, men se lige forsvarsspillerne. De sejler jo helt absurd, på et niveau der minder om en lørdagskamp Silkeborg og AC Horsens på en kold efterårsdag, hvor ingen rigtigt gider noget. Manden blev udlånt fra Sevilla til Barcelonas reservehold. Han har altså ikke spillet på højeste niveau endnu og vist noget. Han er snart 22 år gammel og kan ikke kaldes talent. Mange assists, enkelte mål, men på et niveau der er langt lavere, end det jeg ville forvente af en spiller, der skulle hentes til Liverpool i en tid, hvor pengene altså ikke er noget, vi har rigtig mange af. Så vil jeg hellere spare de penge og bruge dem på at fylde ud i de transfers, hvor der mangler lidt knaster, for at sælgende klub også er tilfreds med handlen. Nej tak til Luis Alberto. Brug pengene og tiden på at gennemføre Mkh-handlen istedet.
Nu skal han vel lige have lov til at fylde 21 først, ikk? :) Og jeg er nu også overbevist om, at den her handel ikke koster os Mkhitaryan. Mon ikke de i Liverpool kan lægge 2 og 2 sammen? Og siden hvornår kan man ikke kalde en spiller på 20-21 et talent? Enkelte mål.. ja, ja, eller 11.. Hvad forventer du af spillere på 20? Fast spilletid på en førsteholdstrup og 20+ mål?
Han har iøvrigt spillet 7 kampe for Sevillas førstehold, inden han kom til Barce. De hentede ham vel fordi de så noget? :D Op med humøret. Jeg tror du skal læse op på ham igen, for du rammer altså noget ved siden af der. :)

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 16. jun, 2013 02:15

Badooo skrev:J Nej tak til Luis Alberto. .
Enig , det virker som et hodgson køb, tvivler på mange rivaler tænker"oh shit, LFC har signet Alberto :shock: ". Hvis han signes vil jeg tænke "oh shit!!!LFC har købt Alberto :wall:"

Et er at vi ikke kan købe øverste hylde, men skal det være på niveau, eller lavere niveau end dansk superliga? Tænker umiddelbart jeg hellere ser ikke flere køb, end Alberto. Så kritisk er jeg faktisk. Og det er udelukkende vurderet ud fra stats, der er elendige, i elendige ligaer. en free transfer og 200.000 dkr om året kan det være middel okay, men foretrækker stadig han bliver væk. Jeg tænker også på der er rigeligt med unge på spring, så hvad skal han i LFC. Frygter han kommer, må jeg indrømme
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar