Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Bendtner gør det igen. Tw*t.
- Det, jeg så, var, at tossen (Bendtner, red.) var stiv og kommer ud ad døren på Minibar og kaster et glas ud på gaden - sådan lidt provokerende. Som om han vil vise, at det er ham, der er der. Så kommer der en taxa kørende, glasset rammer den på køleren og smadres, forklarer øjenvidnet Mads Suhr til avisen.
http://www.sporten.dk/fodbold/bendtner- ... r-glaskast
- Det, jeg så, var, at tossen (Bendtner, red.) var stiv og kommer ud ad døren på Minibar og kaster et glas ud på gaden - sådan lidt provokerende. Som om han vil vise, at det er ham, der er der. Så kommer der en taxa kørende, glasset rammer den på køleren og smadres, forklarer øjenvidnet Mads Suhr til avisen.
Hent Shelvey tilbage!
-
Desuden kan jeg slet ikke forestille mig, at Bendtner har været på Minibar en fredag aften.- Her er den korrekte version: Jeg og nogle venner går igennem Boltens Gård, da vi skal hen til et sted, hvor Julie (kæresten Julie Zangenberg, red.) og en veninde sidder. På Gothersgade stiger to af mine venner ind i den taxa, der bliver ramt med et kæmpe brag, siger Bendtner til Ekstra Bladet.
- Min tilbageværende ven og jeg vender os om og kigger for at se, hvad der sker, og lige pludselig kommer der to dørmænd løbende. De peger på mig og siger: ’Det var dig, der gjorde det.’ Nå?, siger jeg. 'Ja, det var et overhåndskast, påstår den ene dørmand.'
Herefter bliver Nicklas Bendtner og vennen ifølge angriberen truet med tæsk af dørmændene, hvorpå politiet dukker op og afhører de involverede.
Samtidig bliver overvågningen gennemset, men der er ikke noget at se, forklarer Nicklas Bendtner og bedyrer, at der ikke er mere i den historie.
Fan af Manchester United
Nej jeg studsede også over, hvorfor han skulle vælge at tage på Minibar.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Hvis det er sandt, så er han sq ENDNU dummere end jeg troede. Og det vil ikke sige så lidtAquilani4 skrev:Bendtner gør det igen. Tw*t.

Det skal såmænd nok lykkes ham at smadre sin karriere fuldstændigt

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Manden er et komplet spildt talent. Jeg mener rent faktisk at når han er i topform, så er han virkelig god. Uanset om han har ret i sin tolkning af historien eller ej, så skal han da regne med at han ttiltrækker opmærksomhed i byen op til en landskamp. Og han burde efter et forfærdeligt år træne og træne lidt mere, i stedet for at være ude om natten. Fjols! Og det mener jeg er det mest beskrivende ord der findes.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Og med sædvanlig sans for timing var han fremme i medierne igår i forbindelse med sit i øvrigt glimrende goodwill projekt, hvor han levende fortalte om hvordan han var kommet i gennem modgangen.
Han er et skoleeksempel på, at en reel minimums-uddannelse kombineret med fodbolduddannelsen burde være et must. Han har ingen realitetssans, kun for mange penge på lommen og stupide rygklappere blandt sine omgivelser.
Han er et skoleeksempel på, at en reel minimums-uddannelse kombineret med fodbolduddannelsen burde være et must. Han har ingen realitetssans, kun for mange penge på lommen og stupide rygklappere blandt sine omgivelser.
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 005294.ece
Så brokker manden sig over at han ikke kan gå i byen som andre unge mennesker. ..Mandens realitetsans er da helt forskruet. Hvad regner han da med! Gid der da var nogen der kunne råbe ham op om at leve et seriøst liv. Han har endda "karantæne" fra landsholdet, eller tænkepause om man vil, for at dybest set leve et useriøst liv.
Så brokker manden sig over at han ikke kan gå i byen som andre unge mennesker. ..Mandens realitetsans er da helt forskruet. Hvad regner han da med! Gid der da var nogen der kunne råbe ham op om at leve et seriøst liv. Han har endda "karantæne" fra landsholdet, eller tænkepause om man vil, for at dybest set leve et useriøst liv.
Havde han ikke også en søn? Hvor er han?
Jeg ville aldrig give ham en landskamp igen. Skandaløst at en c*nt som han skal repræsentere DK.
Det er ulækkert hvis han igen til efteråret kommer til at starte inde foran en Viktor Fischer, som arbejder hårdt og virker som et kvikt menneske. Ville være klassisk Morten Olsen og DBU, som ellers snakker så meget om "Rød tråd" osv. Hyklere.
Jeg ville aldrig give ham en landskamp igen. Skandaløst at en c*nt som han skal repræsentere DK.
Det er ulækkert hvis han igen til efteråret kommer til at starte inde foran en Viktor Fischer, som arbejder hårdt og virker som et kvikt menneske. Ville være klassisk Morten Olsen og DBU, som ellers snakker så meget om "Rød tråd" osv. Hyklere.
Hent Shelvey tilbage!
Nicklas Benthner er godt i gang med at ødelægge sit talent. Hvad sker der dog for den dreng. Det er faktisk sørgeligt.
Det er også lidt skræmmende at Englands U21 hold allerede er færdige ved slutrunden og ret alarmerende.
Det er også lidt skræmmende at Englands U21 hold allerede er færdige ved slutrunden og ret alarmerende.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
Det er da altid noget, at han ikke fra England!Aquilani4 skrev:Havde han ikke også en søn? Hvor er han?
Liverpool Football Klopp
Brøndbys nye bestyrelse, signaler der tyder på en reel intelligens, måske en ung og lovende træner, økonomi der er mere styr på end længe - det ser da efterhånden ikke helt tosset ud i Brøndby. De virker som om at de er indstillet på et sejt træk.
Det kommer jo så bare 5-7 år for sent i Brøndbys tilfælde. Der skal et virkeligt sejt træk til. Og en sportsdirektør, der ikke henter den ene håbløse udenlands-svensker og -dansker til klubben til en kæmpe løn, som de aldrig nogensinde kan tjene hjem igen. Den dag, Brøndby begynder at hente unge, sultne spillere som de kan køre op og skyde af, fremfor de 28-30-årige, som lige skal hjem og skumme den sidste del af fløden, da vil jeg begynde at kunne synes lidt om klubben igen.
Badooo siger, hvad han mener!
Den fejl har stort set alle danske klubber jo begået. Nu er pengene væk, så straks fokuserer alle på talentudvikling. Det fortæller historien om et utal af klubber uden kontinuitet, men hvor man næsten udelukkende arbejder fra sæson til sæson. En håbløs strategi.
Danske klubber, herunder også Brøndby, får først fat i en bæredygtig virksomhedsmodel, når de begynder at prioritere scouting. I Danmark, i Sverige, i Portugal,i Armenien, i Sydafrika, i Brasilien, i Japan.
Problemet ved scouting er at det koster penge her og nu, men resultaterne kommer først efter nogle år. Så vil man hellere bruge pengene på et par spillere mere.
Er det forståeligt? Så afgjort. Når man befinder sig i en liga med 12 hold, hvor hele 2 rykker ned, er det svært at sætte et par sæsoner af til genopbygning. Ligeledes er det svært at satse på en fodboldstil der uddanner de bedste fodboldspillere, frem for resultatorienteret og kynisk fodbold. Fremmer det talentudviklingen i Danmark? Så afgjort ikke.
Alligevel er løsningen ikke at udvide ligaen, da der ikke findes nok talent i Danmark til at opretholde et højt niveau. Man kan bare huske på et hold som HB Køge, der kun bidragede til et dyk i kvaliteten. Det ønsker vi ikke.
Det ville nok være mere hensigtsmæssigt at ændre strukturen, så der fremover kun er et hold der rykker ned. Vil man have to, så kan man eventuelt vedtage at 11. pladsen skal i playoff med 2'eren i 1. division.
Så mine råd til bedre og mere talentudviklende dansk fodbold: Sats på scouting, så ligaen i højere grad bliver en udviklingsliga. Gør det sværere at rykke ud, så der er større incitament for at vælge en mere talentudviklende fodboldstil. Sidst, som der faktisk allerede er taget initiativ til, vil jeg have større fokus på hvordan vi sikrer de bedst mulige fodboldbaner - herunder hvornår det er bedst at afvikle kampene, samt større investering i og krav til driften af banen.
Så kan vi få en liga der kan producere gode emner til større ligaer, og derved finansiere en del af klubbernes drift. Samt at vi forhåbentlig også kan få bedre spillerudvikling til det danske landshold. Netop derfor må DBU også være aktive i skabelsen af de rette rammevilkår, hvilket også indebærer økonomisk støtte.
Danske klubber, herunder også Brøndby, får først fat i en bæredygtig virksomhedsmodel, når de begynder at prioritere scouting. I Danmark, i Sverige, i Portugal,i Armenien, i Sydafrika, i Brasilien, i Japan.
Problemet ved scouting er at det koster penge her og nu, men resultaterne kommer først efter nogle år. Så vil man hellere bruge pengene på et par spillere mere.
Er det forståeligt? Så afgjort. Når man befinder sig i en liga med 12 hold, hvor hele 2 rykker ned, er det svært at sætte et par sæsoner af til genopbygning. Ligeledes er det svært at satse på en fodboldstil der uddanner de bedste fodboldspillere, frem for resultatorienteret og kynisk fodbold. Fremmer det talentudviklingen i Danmark? Så afgjort ikke.
Alligevel er løsningen ikke at udvide ligaen, da der ikke findes nok talent i Danmark til at opretholde et højt niveau. Man kan bare huske på et hold som HB Køge, der kun bidragede til et dyk i kvaliteten. Det ønsker vi ikke.
Det ville nok være mere hensigtsmæssigt at ændre strukturen, så der fremover kun er et hold der rykker ned. Vil man have to, så kan man eventuelt vedtage at 11. pladsen skal i playoff med 2'eren i 1. division.
Så mine råd til bedre og mere talentudviklende dansk fodbold: Sats på scouting, så ligaen i højere grad bliver en udviklingsliga. Gør det sværere at rykke ud, så der er større incitament for at vælge en mere talentudviklende fodboldstil. Sidst, som der faktisk allerede er taget initiativ til, vil jeg have større fokus på hvordan vi sikrer de bedst mulige fodboldbaner - herunder hvornår det er bedst at afvikle kampene, samt større investering i og krav til driften af banen.
Så kan vi få en liga der kan producere gode emner til større ligaer, og derved finansiere en del af klubbernes drift. Samt at vi forhåbentlig også kan få bedre spillerudvikling til det danske landshold. Netop derfor må DBU også være aktive i skabelsen af de rette rammevilkår, hvilket også indebærer økonomisk støtte.
Jeg er selvfølgelig enig i, at vi ikke kan have et ubegrænset antal hold i den bedste række, men hvorfor grænsen skal gå lige ved 12 og ikke 14 eller 16, har jeg svært ved at se. Jeg tror netop niveauet ville højnes ved en mindre udvidelse, da vi således får nogle midterhold, der kan spille med mindre pres, og derfor kan satse mere på udvikling. De klubber, der ikke er i den bedste række nu, ville nok også kun blive bedre ved at spille mod bedre modstand regelmæssigt.
Det vil selvfølgelig give færre tv-penge pr. klub, men så kan man ligeså godt argumentere for, at der kun skal være 8 eller 6 hold i den bedste række. Det ville give endnu flere penge til topholdene.
Det vil selvfølgelig give færre tv-penge pr. klub, men så kan man ligeså godt argumentere for, at der kun skal være 8 eller 6 hold i den bedste række. Det ville give endnu flere penge til topholdene.