Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
OBI-WAN

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 08. jun, 2013 18:44

LFC-Aaby skrev:Jeg tror sgu ikke vi kommer til at købe de helt dyre/1. hyldes spillere i år. Aspas, Kolo og en anden midterforsvar. Tror ikke det bliver til så mange andre forstærkninger desværre... I hvert fald ikke offensive spillere. På en eller anden måde er det næsten også være for meget at have sturridge, suarez, Aspas, Sterling, coutinho, borini og downing (+ Ibe, Morgan og suso) til de 4 forreste pladser.
Lucas, Gerrard, henderson, Allen (+ coady og shelvey) burde vel være nok til at dække en 2-mands midtbane.

Jeg synes vi efterhånden har en BRED trup, men vi mangler meget kvalitet, specielt på midtbanen! Tror bare ikke vi sælger tilstrækkeligt på midtbane og angreb til at skabe plads til kvalitetsspillere.
Nu ikke så pesimnistisk. Der skal nok komme et "rigtigt" indkøb! Henrikh Mkh eller Eriksen. To af de mest eftertragtede unge spille i Europa! Papa er jeg også ret sikker på er fremskreden.
Selvfølgelig vil klubben bruge, hvad den føler er nødvendigt for, at vi bliver bedre næste år. Det har vi altid gjort. Hvorfor skrue ned for dampen nu? Come on..... Op med humøret! :violin:

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 08. jun, 2013 18:59

Det har jo været nævnt flere steder at vi har 20 mio. pund at købe for. Kigger man på hvordan LFC værdisætter Papadopoulos, så får vi finansieret køb af ham og Aspas for de penge. Andre indkøb må så givetvis være betinget af salg af andre spillere.

Carroll sælges formentlig. Her står vi med 11-12 mio. i hånden, hvis man regner Carrolls godtgørelse fra. Ilori koster omkring 4 mio., hvilket efterlader 7-8 mio.

En ubekendt i denne ligning er dog Papadopoulos réelle pris. Han kan nemt blive dyrere.

Spørgsmålet er hvad vi kan sælge diverse marginalspillere for. Assaidi, Spearing, Coates, Flanagan er blandt de navne der nævnes. Kan forestille mig de har en relativt høj løn i forhold til de klubber der er interesseret i dem, hvilket sænker den mulige transfersum. Jack Robinson nævnes også nogle steder som en spiller i denne gruppe.

Derudover har vi wildcards som Skrtel, Downing og Shelvey, der kan blive solgt under de rette forudsætninger.

Men hvordan er balancen så i truppen?
Aspas for Assaidi
Papadopoulos for Carragher
Ilori for Coates
? for Skrtel
? for Downing
? for Shelvey
? for Robinson

Spearing, Flanagan og Carroll spillede ingen rolle sidste sæson, så de skal næppe erstattes.

Personligt vil jeg se det som en sejr at lave de tre førstnævnte handler, da jeg mener det vil gøre holdet stærkere i forhold til sidste sæson. Både start 11'eren og bredden vil styrkes, men det er ikke sikkert det stiller os bedre i forhold til konkurrenterne.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » lørdag, 08. jun, 2013 19:17

OBI-WAN skrev:
LFC-Aaby skrev:Jeg tror sgu ikke vi kommer til at købe de helt dyre/1. hyldes spillere i år. Aspas, Kolo og en anden midterforsvar. Tror ikke det bliver til så mange andre forstærkninger desværre... I hvert fald ikke offensive spillere. På en eller anden måde er det næsten også være for meget at have sturridge, suarez, Aspas, Sterling, coutinho, borini og downing (+ Ibe, Morgan og suso) til de 4 forreste pladser.
Lucas, Gerrard, henderson, Allen (+ coady og shelvey) burde vel være nok til at dække en 2-mands midtbane.

Jeg synes vi efterhånden har en BRED trup, men vi mangler meget kvalitet, specielt på midtbanen! Tror bare ikke vi sælger tilstrækkeligt på midtbane og angreb til at skabe plads til kvalitetsspillere.
Nu ikke så pesimnistisk. Der skal nok komme et "rigtigt" indkøb! Henrikh Mkh eller Eriksen. To af de mest eftertragtede unge spille i Europa! Papa er jeg også ret sikker på er fremskreden.
Selvfølgelig vil klubben bruge, hvad den føler er nødvendigt for, at vi bliver bedre næste år. Det har vi altid gjort. Hvorfor skrue ned for dampen nu? Come on..... Op med humøret! :violin:
Du har sgu nok ret. :alcohol:
Hellere en god trekant end en ond cirkel

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 08. jun, 2013 19:27

Jeg synes at have læst for nyligt, at de £20 mio. var steget til 28, eller noget i den stil. I må lige have link til gode
.
Shelvey rygtes til både West Ham, Norwich og Stoke.. Det sammenlagt med hans nationalitet skal nok gøre, at vi får en god pris for ham. Om det så er fornuftigt at sælge ham, det er svært at sige. Han kan blive rigtig god!

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 39

Indlæg af Jæger » lørdag, 08. jun, 2013 19:40

Kan vi få en god pris for Shelvey så bør vi lade ham skifte videre. Det jeg hæfter mig ved er at Shelvey slet ikke passer ind i spil konceptet. Han er en meget tung spiller, som har mangler hvad angår både teknik og fart. Derudover er han langsom i bold omgangen, hvilket formentligt har været en del af årsagen til at han endnu ikke har fået sat sit aftryk på førsteholdet. Han kan vel blive sammenlignet med en ung udgave af Stevie G, men ser slet ikke den samme fulde pakke. Stevie har kompenseret ved at have drive, noget som jeg tvivler på at Shelvey nogensinde kommer i besiddelse af. Som det ser ud nu, så foretrækker jeg både Allen og Hendo foran Shelvey, og måske endda Suso, hvis vi snakker om en position bag angriberen. Spørgsmålet er om det ikke er en win-win, hvis klubben finder en løsning for Shelvey og får en god sum penge ved et salg? Et udlån skal måske ikke udelukkes, men jeg syntes ikke at Shelvey tog erfaringen fra sidste udlån med tilbage til Liverpool. Derudover, så er det langt fra sikkert at Shelvey har stor nok værdi i forhold til klubbens målsætning om at få førsteholdet tilbage i champions league. Shelvey på et top hold, måske ikke?
Senest rettet af Jæger lørdag, 08. jun, 2013 19:43, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 08. jun, 2013 19:41

Alonso skrev:Det har jo været nævnt flere steder at vi har 20 mio. pund at købe for. Kigger man på hvordan LFC værdisætter Papadopoulos, så får vi finansieret køb af ham og Aspas for de penge. Andre indkøb må så givetvis være betinget af salg af andre spillere.

Carroll sælges formentlig. Her står vi med 11-12 mio. i hånden, hvis man regner Carrolls godtgørelse fra. Ilori koster omkring 4 mio., hvilket efterlader 7-8 mio.

En ubekendt i denne ligning er dog Papadopoulos réelle pris. Han kan nemt blive dyrere.

Spørgsmålet er hvad vi kan sælge diverse marginalspillere for. Assaidi, Spearing, Coates, Flanagan er blandt de navne der nævnes. Kan forestille mig de har en relativt høj løn i forhold til de klubber der er interesseret i dem, hvilket sænker den mulige transfersum. Jack Robinson nævnes også nogle steder som en spiller i denne gruppe.

Derudover har vi wildcards som Skrtel, Downing og Shelvey, der kan blive solgt under de rette forudsætninger.

Men hvordan er balancen så i truppen?
Aspas for Assaidi
Papadopoulos for Carragher
Ilori for Coates
? for Skrtel
? for Downing
? for Shelvey
? for Robinson

Spearing, Flanagan og Carroll spillede ingen rolle sidste sæson, så de skal næppe erstattes.

Personligt vil jeg se det som en sejr at lave de tre førstnævnte handler, da jeg mener det vil gøre holdet stærkere i forhold til sidste sæson. Både start 11'eren og bredden vil styrkes, men det er ikke sikkert det stiller os bedre i forhold til konkurrenterne.
Jeg sad lige med denne:

Ilori > Coates
Papadopoulos > Skrtel
Touré > Carra
Aspas > Assaidi, Pacheco, Spearing, Flanagan

Her tænker jeg finansieringsmæssigt, og skulle der mangle lidt, så kan man medtage at Gulacsi og ikke mindst Wilson er stoppet = sparede lønninger.

Her har vi ikke haft penge op ad lommen, og jeg bytter meget gerne, da balancen bliver bedre i truppen med mere hovedstødsstyrke fra de 3 nye midterforsvarere, en mulig aflastning på den def. midt i Papadopoulos og mere hurtighed særligt i Aspas og Ilori.

Lederskikkelser får vi forhåbentlig straks i Touré og Papadopoulos.

Så skulle der gerne være penge for et salg af Carroll + hvad ejerne/klubben kan stille med som rent transferbudget, hvilket sikkert ligger på de +20 mio. £. Måske skal vi indregne et salg af Downing, hvis vi køber en sammenlignelig type fra skuffen lige over.

Der burde således være mulighed for at hente en eller 2 virkelig gode spillere udover de 4 nævnte, som forhåbentlig er sikre.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » lørdag, 08. jun, 2013 19:46

Via @JamesPearceEcho

Papadopoulos remains Liverpool's No 1 defensive target but they've so far failed to reach an agreement over his fee.

In light of this Liverpool may need to look at alternative defensive options

Also Liverpool will listen to offers for Skrtel and Coates but have no intention of selling Daniel Agger to Monaco

Elsewhere Liverpool expected Carroll to sign for West Ham this week but talks over personal terms have dragged on
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 08. jun, 2013 20:03

Alonso skrev: Aspas for Assaidi.
Hvis Aspas har samme funktion som Assaidi, kan vi lige så godt droppe købet, vel er brede fint, men han (Assaidi) udgør reelt ingenting, heller ikke bredde. Som jeg ser det.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » lørdag, 08. jun, 2013 20:57

Til dem, der (som mig) ikke kender så meget til Papa...

http://www.thebibtheorists.com/kyriakos-papadopo-what/

Det lyder godt. Eneste undren for mig er, hvorfor vil Schalke sælge? Han har kontrakt frem til 2016 ifølge Wiki.
Kloppite

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » lørdag, 08. jun, 2013 21:57

Håber bare ikke, de sidder, og forhandler om 20-40 mil, hvis det er tilfældet, så smid da nu bare de ekstra håndøre, hvis Rodgers mener, han er løsningen til det defensive!
Billede

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 08. jun, 2013 22:13

Thommo skrev:
Alonso skrev: Aspas for Assaidi.
Hvis Aspas har samme funktion som Assaidi, kan vi lige så godt droppe købet, vel er brede fint, men han (Assaidi) udgør reelt ingenting, heller ikke bredde. Som jeg ser det.
Pointen var ikke at han bliver en ny Assaidi, men at han overtager Assaidis rolle i truppen. Jeg er ret sikker på at man med købet af Assaidi håbede på en spiller der som minimum kunne gøre en forskel fra bænken. Det er de samme tanker jeg gør mig om Aspas. Forhåbentlig bliver han meget mere end det, men det er min mindste forhåbning. At det mislykkedes for Assaidi at gøre mere end det var tilfældet betyder jo ikke at det samme gør sig gældende for Aspas.

I øvrigt glemte jeg da at tænke Kolo Toure med, hvilket, mere eller mindre, gør et salg af Skrtel og Coates i orden, hvis vi får Papadopoulos og Ilori ind.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 08. jun, 2013 22:19

Okay. så er vi enige. Synes forresten Assaidi har gjort det endog meget fornuftigt i de få minuttter, men BR er ikke enig. Og så er min holdning jo ligegyldig, men vil da give min lille støtte til Assaidi med.
Så må Randers op med tegnedrengen, og købe Assaidi, det ville være bred ymer :D Men det sker nærmest ikke
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 09. jun, 2013 12:53

Liverpool are preparing to make a bid in the 'coming days' for Brazilian player
Liverpool set to make bid for Grêmio's Matheus Biteco - report

Liverpool are preparing to make a bid in the 'coming days' for Grêmio's Matheus Biteco according to a Brazilian journalist.

Porto Alegre-based journalist Luiz Pires Zini claims that the Reds will be swooping for the Grêmio youngster after impressing at the Toulon U20 tournament.

Zini also says that Liverpool have been tracking the youngster since 2012 and the Brazilian is considered one of Grêmio's top youth prospects.

Sambafoot revealed earlier this week that Liverpool sent scouts to the tournament and that defensive midfielder Matheus is one player being looked at as a possible signing.

Liverpool have a history with Matheus' parent club, Grêmio, having signed Lucas Leiva in 2007 and former Reds left-back Fabio Aurelio currently plies his trade at the Porto Alegre club.

Porto Alegre native Matheus has featured in Grêmio's Campeonato Gaucho campaign, making six appearances in midfield, three of them in the starting lineup.

The summer would be an ideal time for a swoop as Matheus turns 18 in June, paving the way for a move abroad as Brazil laws prevent the departure of footballers aged 17 and under from Brazil.

Matheus will return to Brazil with the U20s once the Toulon tournament is over, with the final scheduled for June 8.

Liverpool are thought to be looking to bolster their defensive options this summer and with Lucas Leiva their only recognised defensive midfielder, Matheus could be a long-term solution.

http://sulia.com/liverpoolfc-updates/f/ ... 1fb6b63062
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 09. jun, 2013 14:36

TWITTER!
@AjaxFanzoneNL: Liverpool gaat binnenkort een bod doen van 30 miljoen euro op Toby Alderweireld en Christian Eriksen. #AJAX

Google translate: Liverpool vil snart gøre et bud på 30 millioner euro på Toby Alderweireld og Christian Eriksen. # AJAX
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 09. jun, 2013 14:42

LFC-Aaby skrev:TWITTER!
@AjaxFanzoneNL: Liverpool gaat binnenkort een bod doen van 30 miljoen euro op Toby Alderweireld en Christian Eriksen. #AJAX

Google translate: Liverpool vil snart gøre et bud på 30 millioner euro på Toby Alderweireld og Christian Eriksen. # AJAX
Ikke Eriksen. jeg tror ikke på ham. Men Toby tror jeg til gengæld meget på.

Liverpool FC Transfer News.
Personal terms between Luis Alberto and Liverpool have reportedly been agreed. Price of about 8 million has been agreed.
Luis Alberto: "It would be quite foolish and deluded for me to say no to a club like Liverpool." [El Desmarque]

Liverpool FC Transfer News.
Barca have confirmed the departure of 16 year old starlet Sergi Canos to LFC.

Der vil blive brugt en del penge på talenter i dette vindue.
Senest rettet af Kelly søndag, 09. jun, 2013 14:53, rettet i alt 1 gang.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar