29 - Fabio Borini

Underkategori til tidligere LFC-spillere
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: 29 - Fabio Borini

Indlæg af AJ » torsdag, 30. maj, 2013 16:49

Da Kuyt spillede ved VM i 2010 var han 30 ÅR! Det er FAKTA!

Borini er kun 22 år! Det er FAKTA!

Da Kuyt var 22 år, havde han spillet 0 KAMPE for det hollandske landshold. (Ja, NUL!!!!!!)

Han spillede for frygtindgydende UTRECHT, og havde lavet kun 7 mål, selvom han spillede hele sæsonen.

Borini har allerede spillet i Chelsea og Liverpool, og scorede sidste år 10 mål i 26 kampe for ROMA!!!! Og han HAR spillet på det italienske landshold!!!!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 30. maj, 2013 17:05

AJ skrev:Da Kuyt spillede ved VM i 2010 var han 30 ÅR! Det er FAKTA!

Borini er kun 22 år! Det er FAKTA!

Da Kuyt var 22 år, havde han spillet 0 KAMPE for det hollandske landshold. (Ja, NUL!!!!!!)

Han spillede for frygtindgydende UTRECHT, og havde lavet kun 7 mål, selvom han spillede hele sæsonen.

Borini har allerede spillet i Chelsea og Liverpool, og scorede sidste år 10 mål i 26 kampe for ROMA!!!! Og han HAR spillet på det italienske landshold!!!!
Så derfor er PL dårligste indkøb i sidste sæson, et verdensklasse talent:)

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » torsdag, 30. maj, 2013 17:11

AndreasN skrev:Er du seriøst begyndt at trolle, Harvey?

Borini scorede i sin comeback-kamp, samt DRIBLEDE ind i banen (altså satte en modstander af), hvorefter han sendt et hårdt, velplaceret skud uheldigvis på stolpen kampen efter. Derudover spillede han inden han blev skadet på kanten, hvor hans forcer (nå ja, dem har han ingen af) ikke kom til sin ret, men da han blev spillet i midten, blev han hurtigt farligere. Hans øje for at tage de rigtige løb i dybden skal man ikke tage fejl af, men det er jo ikke FAKTA!!!!!

Han scorede i øvrigt 6 mål i 9 kampe, da han var lejet ud til Swansea og 9 mål i 24 kampe i Roma - og han er stadig kun 22. Det er til gengæld FAKTA!!!!!!!!!!
Jamen held og lykke med at tro på ham Andreas. Og hvis det eneste du kan sige om hans styrker er at han er go til at løbe i dybden, så siger det vist det hele. Og ja, han scorede mod Newcastle efter lige at være kommet på banen, da han fik serveret bolden inde i 5-meteren. Men bortset fra hans fantastiske løb i dybden Andreas, hvad er det så lige han kan?
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » torsdag, 30. maj, 2013 17:22

@Harvey

Han har bevist, at han kan score mål på højeste niveau, Rodgers har udtalt, at han er en af de hurtigste spillere, han har arbejdet sammen med, hans dybdeløb er spitzenklasse (hvilket Coutinho kunne lege lidt med), hans arbejdsiver sender tankerne mod Kuyt samt han har et udmærket spark - både tæt under mål og fra distancen. Deruover er han 22 år gammel og har ikke spillet kontinuerligt i hele sin Liverpoolkarriere. J

Vent nu lige lidt, før du råber op med dine DOMMEDAGSPROFETIER!!!!!!!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » torsdag, 30. maj, 2013 17:30

Harvey er vindermentalitet og hårdt arbejde uge efter uge ikke noget af det, du mener spillere bør indeholde? For det er da helt klart også noget af det Borini står for.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 30. maj, 2013 18:29

Surf skrev:Harvey er vindermentalitet og hårdt arbejde uge efter uge ikke noget af det, du mener spillere bør indeholde? For det er da helt klart også noget af det Borini står for.
Vindermentalitet i Borini øjemed, Kan den uddybes lidt?

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » torsdag, 30. maj, 2013 20:56

Oomph242 skrev:
Surf skrev:Harvey er vindermentalitet og hårdt arbejde uge efter uge ikke noget af det, du mener spillere bør indeholde? For det er da helt klart også noget af det Borini står for.
Vindermentalitet i Borini øjemed, Kan den uddybes lidt?
Det er måske lidt hurtigt konkluderet, indrømmet. Men det bygger på, at jeg synes han ligner en spiller der ikke giver op og arbejder hårdt hele kampen igennem. Og det er imø. det, der kendetegner en spiller der vil vinde.

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » onsdag, 05. jun, 2013 20:06

Shelvey on Borini: "When you see him in the finishing drills after training, you see his real quality and how good he is in front of goal."

Kommer fra en eller anden på twitter, så har ikke umiddelbart en reel kilde.

Brugeravatar
Pakken

Indlæg af Pakken » onsdag, 05. jun, 2013 20:18

Surf skrev:Shelvey on Borini: "When you see him in the finishing drills after training, you see his real quality and how good he is in front of goal."

Kommer fra en eller anden på twitter, så har ikke umiddelbart en reel kilde.
Her er kilden: http://www.liverpoolfc.com/news/latest- ... o-to-shush :)

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » fredag, 07. jun, 2013 11:33

Så er det jo bare ærgeligt Surf, at han er skadet halvdelen af tiden!!!! Og når man som spiller er det, så bruger man så flere uger på at komme i kampform og når man så er nået op på sit nevaeu igen, så bliver man så skadet igen. Det er en ond cirkel som nogen spillere bare bliver ved med at være i, et andet eksempel var Aquilani. Og ja, det kan da godt være at han er top talentfuld og at han banker kasser ind til træning, men det tæller jo ingen steder, hvis han ikke gør det i kampene. Og at han skulle være særlig hurtig har jeg godt nok til gode at se, for sådan har han godt nok ikke virket i kampene. På mig og det siger jeg bare helt ærligt og andre kan ha den stikmodsatte opfattelse og det er fair nok, så ligner han en tynd pind uden ret meget saft og kraft, der ikke har ret meget power i støvlerne, ikke er særlig god på hovedstød, ikke særlig hurtig, ikke en særlig god dribler, ikke har noget sårligt godt indlæg og i det hele taget kommer til kort i kampene, hvor han spiller alibi bold og ikke skaber noget som helst, fordi han hverken har evnerne, fysikken eller hurtigheden til at sætte en mand af og skabe overtalssituationer. Så jeg er rent faktisk ret overbevist om at han ikke bliver nogen succes hos os og bliver solgt senest næste sommer. Det er bare min mening, men jeg kan jo som ale andre tage fejl. har han været på det italienske landshold? Altså senior landsholdet? Ok, jamen jeg ka bare ikke huse så at han var med i EM finalen sidste år, sorry.
"Sometimes its not all about winning or losing, its about how you play the game".

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » fredag, 07. jun, 2013 11:36

P.S. Og jeg holder fast i mit væddemål om at han bliver skadet igen inden sæsonens starter! Han er den type spiller, tror jeg, som man aldrig skal købe i Championship Manager, for hans injury proness er alt alt for høj!

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 07. jun, 2013 12:20

Harvey skrev:
Så er det jo bare ærgeligt Surf, at han er skadet halvdelen af tiden!!!! Og når man som spiller er det, så bruger man så flere uger på at komme i kampform og når man så er nået op på sit nevaeu igen, så bliver man så skadet igen. Det er en ond cirkel som nogen spillere bare bliver ved med at være i, et andet eksempel var Aquilani.
Et tredje er Daniel Agger. Og se, hvor han er idag.

Brugeravatar
Harvey

Indlæg af Harvey » fredag, 07. jun, 2013 13:09

Aarde skrev:
Harvey skrev:
Så er det jo bare ærgeligt Surf, at han er skadet halvdelen af tiden!!!! Og når man som spiller er det, så bruger man så flere uger på at komme i kampform og når man så er nået op på sit nevaeu igen, så bliver man så skadet igen. Det er en ond cirkel som nogen spillere bare bliver ved med at være i, et andet eksempel var Aquilani.
Et tredje er Daniel Agger. Og se, hvor han er idag.
Øh ja Aarde, man kan være heldig at en spiller slipper ud af den onde cirkel og bliver en klassespiller for os, men nu vil jeg nok være lidt forsigtig med at sammenligne Agger og Borini, men jeg skal da være den første til at vedkende mig at jeg tog fejl, hvis Borini om et år eller to, viser sig at være lige så værdifuld for os, som Agger er idag. Men det tror jeg som sagt ikke et sekund på. Men hey, det er et frit land vi lever i og alle har jo ret til at synes og mene og tro hvad de selv vil.

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 07. jun, 2013 13:11

Aquilani slap da også ud.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » fredag, 07. jun, 2013 13:12

Jeg tror jeg giver op, Harvey. Først har han ikke evnerne, og når jeg så påpeger, at han måske indeholder nogen af de værdier, du sætter så stor pris på, så er han for skadet (og vil i øvrigt åbenbart altid være det). Det er svært at arbejde med.

Besvar