Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Er jeg den eneste, der endnu ikke helt er overbevist om Neymar's talent. Talentet er der naturligvis, men er han virkelig så god, som han er blevet blæst op til at være? Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg ikke følger med i meget Sydamerikansk fodbold. Men jeg mangler stadig at se Neymar være andet end anonym eller moderat god i en landskamp eller en OL-kamp.
Kloppite
Du glemte - Dejlig retningsbestemt førsteberøring.tue69 skrev:Det drop er simpelthen fantastisk. Lækker skudfinte, lækkert overblik, lækkert mål!
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Han er fodboldens svar på Justin Bieber.texy skrev:Er jeg den eneste, der endnu ikke helt er overbevist om Neymar's talent. Talentet er der naturligvis, men er han virkelig så god, som han er blevet blæst op til at være? Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg ikke følger med i meget Sydamerikansk fodbold. Men jeg mangler stadig at se Neymar være andet end anonym eller moderat god i en landskamp eller en OL-kamp.
Stupidity now - Insanaty later
Det skal siges han ikke er den eneste, som har set dum ud mod England.
C. Ronaldo var helt væk mod England de gange Portugal og England har mødtes til slutrunder.
Han kommer sikkert til at gøre det fint mod de spanske middelmådige forsvarsspillere i den spanske liga, men tror ikke han bliver ikke noget særligt mod Premier League eller Bundesliga-hold i Champions League.
Hvis han tog til Premier League, ville han ende som Robinho. Kan ikke se ham præstere på råkolde nætter på Britannia eller Selhurst Park.
C. Ronaldo var helt væk mod England de gange Portugal og England har mødtes til slutrunder.
Han kommer sikkert til at gøre det fint mod de spanske middelmådige forsvarsspillere i den spanske liga, men tror ikke han bliver ikke noget særligt mod Premier League eller Bundesliga-hold i Champions League.
Hvis han tog til Premier League, ville han ende som Robinho. Kan ikke se ham præstere på råkolde nætter på Britannia eller Selhurst Park.
Hent Shelvey tilbage!
-
Han kunne da bare tage noget ekstra tøj på. Der er ikke noget der hedder dårligt vejr - kun dårlig påklædning (som bl.a. inkluderer cowboybukser og spidse sko).
Fan af Manchester United
Nej, jeg tror heller ikke, at Neymar ville have en chance mod Crystal Palaces mur af et forsvar, der kun har lukket 62 mål ind i ligaen...Aquilani4 skrev:Selhurst Park.
Liverpool Football Klopp
Må melde mig ind i den gruppe der hedder at lige p.t. er Neymar helt vildt overvuderet.
Jeg tror desværre det er steget ham lidt til hovedet at han er blevet hypet sådan i hele verdenen, for potentialet er der, ingen tvivl om det. Er bare i tvivl om han kan indfri det.
Ikke desto mindre glæder jeg mig til at se ham næste år for Barcelona.
Jeg tror desværre det er steget ham lidt til hovedet at han er blevet hypet sådan i hele verdenen, for potentialet er der, ingen tvivl om det. Er bare i tvivl om han kan indfri det.
Ikke desto mindre glæder jeg mig til at se ham næste år for Barcelona.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Sender DK u19 ikke nogle steder, har tjekket et hav af kanaler, men kan have misset lidt. 4-0 gør den nok mindre spændende, men vil godt se slutningen, hvis det er muligt
Verden er smask fuld af hyklere....
England U21's starting XI: Butland; Clyne, Caulker, Dawson, Robinson; Henderson, Lowe, Shelvey, Redmond; Sordell, Wickham.
Italy U21's starting XI: Bardi, Donati, Biraghi, Caldirola, Bianchetti, Verratti, Florenzi, Marrone, Immobile, Insigne, Borini
Fire LFC'ere i kamp. Det gør det da i hvert fald værd at se, hvis man ikke lige orker at se det danske landshold mod ophidsende Georgien.
Italy U21's starting XI: Bardi, Donati, Biraghi, Caldirola, Bianchetti, Verratti, Florenzi, Marrone, Immobile, Insigne, Borini
Fire LFC'ere i kamp. Det gør det da i hvert fald værd at se, hvis man ikke lige orker at se det danske landshold mod ophidsende Georgien.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hvad TV kanal ?Surf skrev:England U21's starting XI: Butland; Clyne, Caulker, Dawson, Robinson; Henderson, Lowe, Shelvey, Redmond; Sordell, Wickham.
Verden er smask fuld af hyklere....
Det tror jeg desværre (i henhold til retningslinjerne) er forbudt at ytre.
Thommo skrev:Nååååh, forstået

Tror ikke der er nogen kanaler der viser det, ikke af dem jeg har i hvert fald, men det er også begrænset.
Spanien - England bliver finalen.
Det er surt at de 2 største talenter Will Hughes og Wilshere er skadet.
Det er surt at de 2 største talenter Will Hughes og Wilshere er skadet.
Hent Shelvey tilbage!