Den startede for 25 minutter siden.TomViolence skrev:Hvad tid starter kampen DK tid?
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Der ramte du godt nok forbi. Neymar har været over det hele den første halve time.Aquilani4 skrev:Neymar bliver helt usynlig.
De rapkæftede brasilianere har generelt været langt med bedre end kedelige England... Men hvad kan man også gøre, når træneren hedder Roy Hodgson.
Liverpool Football Klopp
-
England er spillet godt og grundig ned under græstæppet. I vanlig Hodgson stil!
Meget god 1. Halvleg af England.
Neymar har egentlig ikke været noget særligt. Lucas på bænken er en bedre spiller, IMO.
Neymar har egentlig ikke været noget særligt. Lucas på bænken er en bedre spiller, IMO.
Hent Shelvey tilbage!
Jesus christ...Aquilani4 skrev:Meget god 1. Halvleg af England.
Imod moderne fodbold.
Begynder at blive plat!sjampen skrev:Jesus christ...Aquilani4 skrev:Meget god 1. Halvleg af England.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Stakkels knægt!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

... igen. Hvorfor bliver folk ved med at fodre ham?
Ret godt klaret af USA at udmanøvrere tyskerne så overbevisende, som det lader til at have været tilfældet i første halvleg. England er som altid forfærdeligt uinspirerende at se på.
Det er en venskabskamp, så derfor kan det blive dit som dat, håber dog brasserne vinder....Fordi england så er taberAquilani4 skrev:Lad os håbe England vinder over de rapkæftede brasilianer.
Jeg tror nu på en uafgjort.
Neymar bliver helt usynlig.

Verden er smask fuld af hyklere....
Personligt fordi jeg keddede mig, forum er rimeligt død. Og skrev vist igår jeg ikke ville fodre mere, men glemte det i et moment af sindsyge og kedsomhedAarde skrev: ... igen. Hvorfor bliver folk ved med at fodre ham?.
Flot udligning af Alex Oxford Chamberlain 

Oxford-Chamberlain? argh vel? 
Aarde beat me to it.

Aarde beat me to it.
Morten Bruun?Aarde skrev:Flot udligning af Alex Oxford Chamberlain