hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
OBI-WAN

Re: hvem skal ud

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 25. maj, 2013 00:07

Thommo skrev:
OBI-WAN skrev:
rnh skrev:Lucas til Napoli hvis Rafa bliver manager : http://www.liverpool.no/rykter.aspx
Jeg synes egentligt meget godt den artikel illustrere hvordan transfer-rygterne er røget helt ud af proportioner. Det ligner jo at der er gået sport i at være rygtet til Liverpool.
Mon ikke der er en agent eller to imellem, der lige ser sit snit til at få en spiller i medierne? Det er nu heller ikke værst, at være linket til Liverpool, vel. :)
Det er jo fra LFC i dette tilfælde. men enig i rygterne ofte er i hegnet, men ikke desto mindre diskuterer vi det lidt. Dernæst er jeg for et salg, hvis prisen er 40-45 mill £ altså, men håber ikke det ender således....Men alle har sin pris, og imo er han i det leje. Og alle Lucas haters må gerne grine over min vurdering. Han er en af de vigtigste deffensiv spillere, ser reelt kun Agger mere vigtig.
Nu mente jeg ikke Lucas-historien men selve artiklen, hvor vi bliver linket til halvdelen af Europa :) Og jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med at det er fra LFC i dette tilfælde?
Mht. til Lucas så er det helt utænkeligt, at han bliver solgt. Han er meget vigtig både som spiller og person. Det var ham der tog Suarez under sine vinger for et par år siden, og senest Coutinho. Se hvordan det er gået. Han er en meget populær mand i truppen og helt klart en af de her "kulturbærere", som er blevet så populært et udtryk. Samtidig er han også udadtil en af de mest sympatiske spillere vi har, ikke at det i sig selv skal være afgørende for, om man skal have spilletid. :)

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 25. maj, 2013 12:09

OBI-WAN skrev: Og jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med at det er fra LFC i dette tilfælde? )
Jeg mente at det var en spiller fra LFC til en anden klub. Du skrev at alle var rygtet til LFC, så jeg troede, at du troede Napoli havde "en Lucas", der var rygtet til LFC ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » lørdag, 25. maj, 2013 13:51

Thommo skrev:
OBI-WAN skrev: Og jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med at det er fra LFC i dette tilfælde? )
Jeg mente at det var en spiller fra LFC til en anden klub. Du skrev at alle var rygtet til LFC, så jeg troede, at du troede Napoli havde "en Lucas", der var rygtet til LFC ;)
På den måde. :)

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » lørdag, 25. maj, 2013 20:13

http://www.bold.dk/nyt/Laudrup-kraever-indkoeb

Håber Laudrup er fejl citeret, ellers holder han sig godt nok ikke opdateret, ved at sige at West Ham har hentet Carroll...

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » søndag, 26. maj, 2013 13:57

Tror desværre at vi på et eller andet tidspunkt i dette vindue bliver tilbudt boksen for Suraz af City, Chelsea, Real Madrid eller PSG.
Hvor mange penge tror i der skal til før vi vælger at sælge. ???

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » søndag, 26. maj, 2013 15:24

jeg håber virkelig han bliver for satan hvor ville det være træls at miste ham :(

startprisen de så kan byde hinanden op fra skal som jeg ser det minimum ligge på 60 mio £
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » søndag, 26. maj, 2013 17:28

jensemand skrev:jeg håber virkelig han bliver for satan hvor ville det være træls at miste ham :(

startprisen de så kan byde hinanden op fra skal som jeg ser det minimum ligge på 60 mio £

Jeg er overvbevist om at Suarez blir i Liverpool.

Alle kan se vi er på vej i den rigtige retning.

Næste sæson vil vi have et ufatteligt stærkt hold, og Suarez vil være brænd varm 8-)

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » mandag, 27. maj, 2013 13:53

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » mandag, 27. maj, 2013 14:44

Hvis Torres kunne koste 45, så må Suarez koste 55.. ;)
Vores situation må dog siges at være en anden.

Jeg er klart af den overbevisning, at Suarez bliver minimum en sæson mere. Vi har luget ud i dyre lønninger, og får en god sjat for de spillere vi regner med at sælge. Så hvis et salg skulle ske, vil det kun være fordi der kommer en klub og byder et helt sygt beløb. £50.000.000+. Det ville gøre det svært at holde stort set alle spillere. Men ville vi kunne erstatte Suarez for de penge?

12345678

Indlæg af 12345678 » mandag, 27. maj, 2013 15:22

Suarez er den 3. bedste offensivspiller i verden, så nej - det er ikke muligt at erstatte ham medmindre man køber Christina eller Messi :)

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » mandag, 27. maj, 2013 16:40

Wilson has left the building...

http://www.scotprem.com/content/default ... wsid=12332

Hearts seal Wilson deal

Billede

Hearts have signed defender Danny Wilson on a three-year deal from Liverpool after the 21-year-old impressed during a loan spell at Tynecastle.

Wilson, who has been capped for Scotland, joined the Anfield outfit from Rangers in 2010 but now returns to the SPL on a permanent basis, following his loan in the capital.

Hearts boss Gary Locke told the club website: "I'm delighted Danny has decided to sign. He has a wealth of experience despite only being 21and has already shown how talented he is in his loan spell.

"I'd like to thank Liverpool for allowing him to come here in the first instance and Danny himself for showing faith in this club and choosing us when there was interest elsewhere."

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 28. maj, 2013 12:39

I kan selv vurdere troværdigheden.

Carroll to reject £15m West Ham move & fight for Liverpool future
The Hammers have agreed a deal with the Reds for the 24-year-old striker, but he is keen to establish himself at Anfield or at least secure a shock return to Newcastle

Andy Carroll looks set to turn down a permanent £15 million move to West Ham after telling Liverpool he will fight for his place at Anfield, Goal understands.

The 24-year-old striker is ready to accept a role as a bit-part player at Liverpool next season in order to force his way into the side following a successful loan spell at Upton Park.

West Ham agreed a £15m deal with the Reds last week after Carroll scored seven goals while on loan in east London, but he is unsure about a move as he focuses on re-establishing himself at Anfield and earning a place in England's World Cup squad.

"Things haven't worked out for Andy at Liverpool but he went there with high hopes and isn't ready to throw in the towel just yet," a source told Goal.

"He enjoyed his time with West Ham but feels he has unfinished business at Anfield."

Reds manager Brendan Rodgers had hoped to cash in on Carroll to boost his transfer spending this summer, having only been given £20m by owners FSG to improve the squad that finished seventh in the Premier League table.

Carroll is also thought to be keen on a shock return to Newcastle. The Magpies, though, are not believed to be in the running for his signature, with bad blood from the original £35m transfer in 2011 meaning Liverpool are reluctant to negotiate a return.

Carroll faces up to four months on the sidelines with a heel injury, and has withdrawn from the England squad for the upcoming friendlies against the Republic of Ireland and Brazil.

http://www.goal.com/en-gb/news/2892/tra ... -liverpool

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » tirsdag, 28. maj, 2013 13:33

Som jeg ser det, så handler det om penge for Carroll. Han ved, at vi vil sælge ham nærmest uanset hvad, så han har lidt fat i den lange ende. Han skal æde en 30% lønnedgang, hvis han skriver med WH. Så nu vil han da lige forsøge, at malke os for en fratrædelsesordning, der skal udligne lidt af det tab, han vil lide. Som om han ikke har været dyr nok. Respekt til hans management, der spinner historien til at "han vil kæmpe for sin plads i Liverpool"... Det kan jeg sgu kun grine af! Men det får helt sikkert Carroll-believerne helt op på barrikaderne, fordi de nu tror, han har Liverpool-ånden.

En anden mulighed som er nævnt er, at han vil tilbage til Newcastle, men at de ikke vil matche det tilbud, The Hammers har lagt, og han nu bare prøver at presse os til at sænke prisen.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » tirsdag, 28. maj, 2013 15:17

Forståeligt at han vil forsøge at malke os. Han fik aldrig reelt chancen - og det til trods for at han i adskillelige kampe sidste sæson var banens bedste. Han vil bestemt være en alt for dyr reserve at have på bænken - men tilgengæld vil vi ikke kunne få en bedre reserve, der kan være med til at afgøre kampe imod de hold der pakker sig totalt og satser på kontra og dødboldsituationer.
Suarez, Coutinho og Sturridge + evt en ny kreativ wing burde dog godt kunne gennemtrænge et kompakt forsvar, hvilket gør nødvendigheden af ham mindre + hvis vi får noget forsvar + defensiv midtbane ind, som er stærke på hovedet, så vil hans defensive indflydelses vigtighed på dødbolde også blive minimeret.

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » tirsdag, 28. maj, 2013 18:42

Fik aldrig chancen, bop bop bop, Carroll har trods alt spillet 58 kampe(2500 minutter eller 28 kampe med fuld spilletid) for Liverpool og scoret uimponerende 11 mål(1 mål hvert 227-.ende minut på banen.). Jeg giver dig ret i at Carroll aldrig rigtig fik chancen under Rodgers, selvom han dog var med hele pre-season og tilsyneladende ikke imponerede, i betragtningen af et fuldstændig meningsløst udlån.
Så kan vi også sige at han har været uheldig med i hvert fald 2 skader som har holdt ham ude i længere tid siden sin ankomst til Liverpool og udlånet til Hammers, men i betragtning af hvor tit vi snakker om at have en erstatning klar for både Agger og Gerrard som begge har haft skadesproblemer, endda til seriøst at diskutere et salg af Agger, en langt bedre spiller end Andy Carroll, fordi han har haft problemer med skader, så bliver vi jo nødt til at have skadesproblemer med indover Andy på lige fod med andre spillere.
Om han har fået de muligheder han skulle have, der er jeg enig i at Carroll har været ramt både af uheld og alt mulig andet, men at sige han aldrig har fået chancen er efter min mening at overdrive.
Imod moderne fodbold.

Besvar