Nu mente jeg ikke Lucas-historien men selve artiklen, hvor vi bliver linket til halvdelen af EuropaThommo skrev:Det er jo fra LFC i dette tilfælde. men enig i rygterne ofte er i hegnet, men ikke desto mindre diskuterer vi det lidt. Dernæst er jeg for et salg, hvis prisen er 40-45 mill £ altså, men håber ikke det ender således....Men alle har sin pris, og imo er han i det leje. Og alle Lucas haters må gerne grine over min vurdering. Han er en af de vigtigste deffensiv spillere, ser reelt kun Agger mere vigtig.OBI-WAN skrev:Jeg synes egentligt meget godt den artikel illustrere hvordan transfer-rygterne er røget helt ud af proportioner. Det ligner jo at der er gået sport i at være rygtet til Liverpool.rnh skrev:Lucas til Napoli hvis Rafa bliver manager : http://www.liverpool.no/rykter.aspx
Mon ikke der er en agent eller to imellem, der lige ser sit snit til at få en spiller i medierne? Det er nu heller ikke værst, at være linket til Liverpool, vel.

Mht. til Lucas så er det helt utænkeligt, at han bliver solgt. Han er meget vigtig både som spiller og person. Det var ham der tog Suarez under sine vinger for et par år siden, og senest Coutinho. Se hvordan det er gået. Han er en meget populær mand i truppen og helt klart en af de her "kulturbærere", som er blevet så populært et udtryk. Samtidig er han også udadtil en af de mest sympatiske spillere vi har, ikke at det i sig selv skal være afgørende for, om man skal have spilletid.