Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Tillykke Brøndby. Det røde kort var godt nok en stor fejl.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
YEEES! Brøndby!!
Glædesbrøl ved overtidsmålet!

Glædesbrøl ved overtidsmålet!

“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Vidunderligt. Vi står her endnu. Denne her nedrykningskamp har genoplivet mit Brøndby hjerte. Jeg har fundet nogle følelser frem der var gemt godt væk, hvilket jeg ærligt talt er meget glad for. Hvilken befrielse.
Pis af brøndby! København har endnu engang kørt den ind med penis. Champions League!
Liverpool Football Klopp
-
Fernando Olsen kan godt lide ordet "eksponering". Mund diarre når det er bedst.
Mind lige dit hjerte om at der også skal blod op til hjernenAndreasN skrev:Pis af brøndby! København har endnu engang kørt den ind med penis. Champions League!

Har Mourinho sagt op/blevet sagt op/gensidig aftale?
Syntes det kan tolkes lidt forskelligt. .
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Det er Real Madrid. Han er blevet sagt op.Jesper skrev:Har Mourinho sagt op/blevet sagt op/gensidig aftale?
Nu er det jo ikke mig, der har fejret en 9. plads.Alonso skrev:Mind lige dit hjerte om at der også skal blod op til hjernenAndreasN skrev:Pis af brøndby! København har endnu engang kørt den ind med penis. Champions League!

Small club mentality.
Liverpool Football Klopp
Dit argument er rimelig malplaceret på et Liverpool forum.AndreasN skrev:Nu er det jo ikke mig, der har fejret en 9. plads.Alonso skrev:Mind lige dit hjerte om at der også skal blod op til hjernenAndreasN skrev:Pis af brøndby! København har endnu engang kørt den ind med penis. Champions League!![]()
Small club mentality.
Men tillykke med mesterskabet. Håber I kan få mere plastik for CL pengene.
Det går Andreas ikke ind for....GrinerAlonso skrev:Dit argument er rimelig malplaceret på et Liverpool forum.AndreasN skrev:Nu er det jo ikke mig, der har fejret en 9. plads.Alonso skrev:Mind lige dit hjerte om at der også skal blod op til hjernenAndreasN skrev:Pis af brøndby! København har endnu engang kørt den ind med penis. Champions League!![]()
Small club mentality.
Jeg tror ikke ligefrem, at der er mange herinde, der har fejret Liverpools resultat i år... Og det med plastik klinger sgu egentligt bare ret hult, når det kommer fra en brøndbyfan.Alonso skrev:Dit argument er rimelig malplaceret på et Liverpool forum.AndreasN skrev:Nu er det jo ikke mig, der har fejret en 9. plads.Alonso skrev:Mind lige dit hjerte om at der også skal blod op til hjernenAndreasN skrev:Pis af brøndby! København har endnu engang kørt den ind med penis. Champions League!![]()
Small club mentality.
Liverpool Football Klopp
På en dag hvor I fejrer mesterskab, så skal der lige skrives "small club mentality".AndreasN skrev:Jeg tror ikke ligefrem, at der er mange herinde, der har fejret Liverpools resultat i år... Og det med plastik klinger sgu egentligt bare ret hult, når det kommer fra en brøndbyfan.Alonso skrev:Dit argument er rimelig malplaceret på et Liverpool forum.AndreasN skrev:Nu er det jo ikke mig, der har fejret en 9. plads.Alonso skrev:Mind lige dit hjerte om at der også skal blod op til hjernenAndreasN skrev:Pis af brøndby! København har endnu engang kørt den ind med penis. Champions League!![]()
Small club mentality.
Hmm, det er da i hvert fald ikke at vinde som en mester, for så skal man også være en mester!
DittoAlonso skrev:Vidunderligt. Vi står her endnu. Denne her nedrykningskamp har genoplivet mit Brøndby hjerte. Jeg har fundet nogle følelser frem der var gemt godt væk, hvilket jeg ærligt talt er meget glad for. Hvilken befrielse.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
@Jesper
Jeg finder det blot morsomt, at brøndby er sunket så dybt, at man fejrer en overlevelse i Superligaen, og at man derefter kan læse udtalelser om, hvor "stort" det er. Så er jeg sådan set fuldkommen ligeglad, hvad andre mener om det. Når Liverpool har været så skuffende i så mange år, så er det sgu rart, at ens danske klub er så overlegen - især over for den direkte konkurrent.
Jeg finder det blot morsomt, at brøndby er sunket så dybt, at man fejrer en overlevelse i Superligaen, og at man derefter kan læse udtalelser om, hvor "stort" det er. Så er jeg sådan set fuldkommen ligeglad, hvad andre mener om det. Når Liverpool har været så skuffende i så mange år, så er det sgu rart, at ens danske klub er så overlegen - især over for den direkte konkurrent.
Liverpool Football Klopp