Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af jensemand » fredag, 17. maj, 2013 23:45

haha har aldrig rigtigt brudt mig om Ramos og det der er blandt andet en af grundene, den var da meget god smider sig ned for at klynke og springer op og flyver over i hovedet på dommeren når han ser der ikke bliver dømt noget til Falcao :D
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

jensemand

Indlæg af jensemand » fredag, 17. maj, 2013 23:58

og så kender man spansk fodbold og real madrid igen med "slåskampe" og dumme røde kort når de taber.. fremragende finale den har det hele ;)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » lørdag, 18. maj, 2013 00:00

Divaer hele bundtet. Spansk fodbold er bare ikke det samme.

I øvrigt en grim svinestreg af Ronaldo, kontakt eller ej. Fortjent rødt kort.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 18. maj, 2013 00:03

Ronaldo skal smides ud, men det er dog også højest besynderligt at Gabi ikke også ryger i bad. Han kommer jo alt for sent og har fået en ostemad. Som tøffe siger, så har dommeren mistet grebet på kampen.

Man må virkelig anerkende det arbejde, som Simeone har gjort i Atleti. Fantastisk holdånd og en homogen trup han har fået opbygget.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 18. maj, 2013 00:15

Det varmer mit lille Atletico hjerte, det er lille idet jeg bare har fulgt den på resultat.dk, og zappede forbi af og til.... men alligevel, og fangede 2 mål tilmed. Mener jeg blev lille fan pga de fede trøjer, (og de trøjer er stadig super fede :headbang:) ...... Det år de rykkede ned med Hasselbaink som liga top scorer, ironisk nok. Tvivler på mange nedrykkere, i store ligaer ihvertfald, har en topscorer på holdet :dontknow:
Verden er smask fuld af hyklere....

jensemand

Indlæg af jensemand » lørdag, 18. maj, 2013 00:36

hvis Courtois (stave?) står sådan hver gang han spiller så synes jeg satme godt nok det er en målmand der er værd at smide penge efter og også mange af dem for sevan han gjorde det godt

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » lørdag, 18. maj, 2013 00:53

jensemand skrev:hvis Courtois (stave?) står sådan hver gang han spiller så synes jeg satme godt nok det er en målmand der er værd at smide penge efter og også mange af dem for sevan han gjorde det godt
Chelsea mand, og har en fornemmelse af de tror MEGET på ham som Cech afløser, dermed ser jeg det ikke som et emne, hvis mine teser er korrekte altså. Yann Sommer derimod :dance:
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 18. maj, 2013 06:49

Hvad syntes I om Stoke-festlighederne med afhuggede gridehoveder? Og er Jones muslim for at gøre det ekstra festligt?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

AJ
Geografisk sted: København SV

Indlæg af AJ » lørdag, 18. maj, 2013 08:37

Thibaut Courtois er nok min favorit til målmandsposten på Årets Hold i Europa i denne sæson. Hvad mon Konciliet m. Rasmus, Asker Hedegaard Boye og dem mener?

Jeg har ikke set alle Atleticos kampe. Specielt ikke siden de nærmest sikrede sig tredjepladsen. Men alle de gange har jeg set dem, har Courtois stået godt. Jeg husker ikke at have set et drop fra hans side.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » lørdag, 18. maj, 2013 09:51

AJ skrev:Thibaut Courtois er nok min favorit til målmandsposten på Årets Hold i Europa i denne sæson. Hvad mon Konciliet m. Rasmus, Asker Hedegaard Boye og dem mener?

Jeg har ikke set alle Atleticos kampe. Specielt ikke siden de nærmest sikrede sig tredjepladsen. Men alle de gange har jeg set dem, har Courtois stået godt. Jeg husker ikke at have set et drop fra hans side.
Courtois er allerede nu, helt klart imo, en af verdens 5 bedste målmænd. Chelsea står i en rigtig svær position, for de har Cech en af kulturbærerne, som i år har spillet sig op på sit gamle niveau, og har i mane kampe formået at holde Chelsea i live. På den anden side har du fremtiden i Courtois, der har stået formiddabel i to sæsoner i streg i La Liga. Han er så usvigelig sikker med bolden, og i luften er han en magtfaktor. Han vil passe super til PL. Men hvad gør Chelsea? Er de villige til at give deres fremtid væk, for at få fingrene i Falcao?
There is only one Captain...... Ma Captain!!

AJ

Indlæg af AJ » lørdag, 18. maj, 2013 10:30

Det tror jeg umiddelbart ikke de vil, altså bytte Courtois for Falcao. På den anden side kan de vel ikke blive ved med at have Courtois udlejet. Og Cech kan jo sagtens fortsætte lang tid endnu. 31 år er ingen alder for en målmand.

AJ

Indlæg af AJ » lørdag, 18. maj, 2013 15:32

Så skal sidste runde i Bundesligaen til at starte. På Eurosport 2 viser de den direkte duel om 4. pladsen, der giver CL-kval, mellem SC Freiburg og Schalke 04. Schalke kan nøjes med uafgjort så længe Eintracht Frankfurt ikke vinder med 5 mål over Wolfsburg. Freiburg kan selv sikre 4. pladsen ved at vinde kampen. Jeg så dem i april på deres lille, men stemningsfyldte hjemmebane Mage Solar Stadion, slå Hannover 96 komfortabelt. Jeg kan ikke lade være med at holde med dem i dag.

3 hold - Düsseldorf, Augsburg og Hoffenheim - kæmper om 15., 16. og 17. pladsen, der giver hhv. redning, play-off om nedrykning (mod Kaiserlsautern) og direkte nedrykning. Düsseldorf og Augsburg har 30 point (Düsseldorf er 5 mål bedre), mens Hoffenheim har 28. Düsseldorf skal til Hannover, Augsburg tager i mod bundholdet Greuther Fürth, mens Hoffenheim skal til Dortmund.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 18. maj, 2013 16:53

Som det ser ud nu skal Freiburg score to mål for at slå Schalke, og dermed ende i CL. Min favoritspiller til vores midterforsvar ville være Papadopoulos, men med Schalke i CL kan jeg ikke se os hente ham. Ærgerligt.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

AJ

Indlæg af AJ » lørdag, 18. maj, 2013 16:57

Komisk selvmål af Freiburg i øvrigt. De havde ellers lige fået udlignet til 1-1.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 18. maj, 2013 17:00

Hehe ja! Og Freiburg ser ikke specielt farlige ud.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Besvar