Nå, nå, Mugge er da ikke en c*nt..!Alonso skrev:Mugge?Aquilani4 skrev:Hold da kæft en c*nt ham Vibe.
Så i hans fald? C*nt.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
Ja. Jeg krydser virkelig også fingre for, at de klarer den til sidst. Jeg har skruet over på EFB-OB, hvor Esbjerg er ved at dele lussinger ud. De har gjort det fantastisk her i foråret.
Superligaen er bare en uforudsigelig liga. Pt er stillingerne:
EfB-OB 6-2
Randers-FCK 1-0
AGF-AaB 3-0
SønderjyskE-Horsens 4-2
BIF-FCN 4-0
SIF-FCM 1-1
EfB-OB 6-2
Randers-FCK 1-0
AGF-AaB 3-0
SønderjyskE-Horsens 4-2
BIF-FCN 4-0
SIF-FCM 1-1
En scene med internationalt format!Robbie_God_Fowler skrev:Brøndby har Danmarks mest imponerende publikum, på godt og ondt. Idag ser vi dem fra deres gode side.
Nu bliver det en gyser på mandag! I øvrigt et rygte om at Ole Gunnar Solskjær til Brøndby. ..Florerer flere steder, men kender ikke den oprindelige kilde
Senest rettet af Jesper torsdag, 16. maj, 2013 21:09, rettet i alt 1 gang.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Er der nogle OBer derude? Engang blev Troels Bech rygtet som landstræner. .Puha en sæson!
Og tillykke til Randers med sølvet. 

Øhh? Gad vide hvad der egentlig er sket i Esbjerg. Vanvittig flot forårssæsonRedRedRed skrev:Og tillykke til Randers med sølvet.
Ja, han og jeg har haft børn i samme børnehave, og en dag holdt jeg døren for ham, hvorefter han naturligvis takkede. Mit svar var: "Hvad gør man ikke for Danmarks kommende landstræner!"...Jesper skrev:Er der nogle OBer derude? Engang blev Troels Bech rygtet som landstræner. .Puha en sæson!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Bronzen, uha det er da herligtRedRedRed skrev:Og tillykke til Randers med sølvet.

Verden er smask fuld af hyklere....
Jeg mener at jeg læste, at det var DR Sporten der havde hørt det fra en kilde oprindeligt.Jesper skrev:En scene med internationalt format!Robbie_God_Fowler skrev:Brøndby har Danmarks mest imponerende publikum, på godt og ondt. Idag ser vi dem fra deres gode side.
Nu bliver det en gyser på mandag! I øvrigt et rygte om at Ole Gunnar Solskjær til Brøndby. ..Florerer flere steder, men kender ikke den oprindelige kilde
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Er de ude i en af de der 6-pointkampe i sidste spillerunde? For ellers bliver det godt nok svært at nå sølvet.RedRedRed skrev:Og tillykke til Randers med sølvet.
De har oven i købet en ret negativ målscore (34-40)...
Ja ja, bronzen selvfølgelig.Thommo skrev:Bronzen, uha det er da herligtRedRedRed skrev:Og tillykke til Randers med sølvet.

Havde håbet AaB ville tage dem, men det var spillet da godt nok slet ikke til idag. Puha.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Jeg synes faktisk det er totalt ligegyldigt om Vibe falder eller ej - det røde kort er fuldstændig korrekt uanset hvad. Vibe får ligeledes korrekt gult, ligesom Rønnow og "Molle" ligeså korrekt får gult for deres opførsel.Aquilani4 skrev:Hold da kæft en c*nt ham Vibe.
Så i hans fald? C*nt.
Agesen sælger sit hold fuldstændig - men han kan jo også være ligeglad med om ACH ryger ned, han skal jo spille europæisk med Randers næste sæson.
Vibe bør skamme sig, og i teorien skal det være ligegyldigt om man har gult i forvejen, men andet gule bør, og er oftest sværre at trække, derfor er det en noget hård udvisning. Vibe filmer jo a la RivaldoThunderZtorm skrev: Jeg synes faktisk det er totalt ligegyldigt om Vibe falder eller ej - det røde kort er fuldstændig korrekt uanset hvad. Vibe får ligeledes korrekt gult, ligesom Rønnow og "Molle" ligeså korrekt får gult for deres opførsel.
Agesen sælger sit hold fuldstændig - men han kan jo også være ligeglad med om ACH ryger ned, han skal jo spille europæisk med Randers næste sæson.
Verden er smask fuld af hyklere....
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Hvad mener du med gult i forvejen? Agesen får direkte rødt for "slag på halsen" (Kenn Hansens officielle forklaring) - den slags giver rødt kort, længere er den jo ikke. At Vibe så overspiller situationen er jo for så vidt irrellevant - Agesen skulle have rødt uanset hvad.Thommo skrev:Vibe bør skamme sig, og i teorien skal det være ligegyldigt om man har gult i forvejen, men andet gule bør, og er oftest sværre at trække, derfor er det en noget hård udvisning. Vibe filmer jo a la RivaldoThunderZtorm skrev: Jeg synes faktisk det er totalt ligegyldigt om Vibe falder eller ej - det røde kort er fuldstændig korrekt uanset hvad. Vibe får ligeledes korrekt gult, ligesom Rønnow og "Molle" ligeså korrekt får gult for deres opførsel.