Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.
Re: Smånyheder fra fodboldens verden
Falcao til Monaco:
http://www.tuttojuve.com/?action=read&idnotizia=139795
Godt valg. Han kommer til at bo i Monte Carlo og tjene en masse $$$$$$, ingen skat.
Godt valg. Han kommer til at bo i Monte Carlo og tjene en masse $$$$$$, ingen skat.
Hent Shelvey tilbage!
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Aquilani4 skrev:Falcao til Monaco:
Rygter er ikke det samme som fakta. Det ville klæde dig at lære forskellen.
- Jacob Kocemba
- Geografisk sted: Frederiksberg
- Alder: 47
Tror sku citys træner er røget
... Twitter gløder med info omkring dette, det er noget af et sæde at overtage, nu kommer BR nok i søgelyset igen til den stilling
City, Everton, Man U, Chelsea alle med nye trænere der skal imponere... Det bliver det vildeste transfer vindue

City, Everton, Man U, Chelsea alle med nye trænere der skal imponere... Det bliver det vildeste transfer vindue

Hvis man har evnen, har man forpligtelsen. Jeg håber Liverpool´s ejere har evner!
LFC siden jeg kan huske...
LFC siden jeg kan huske...
Det bliver et sindsygt transfervindue.
Ham fra Twitter der melder at vi har købt Fede Vico (for næsen af Swansea), mener at Arsenal skulle have sikret Jovetic og er meget interesserede i Benat. Dortmund har bekræftet De Bruyne og Schürle skulle være på vej til Chelsea.
Edit: glemte linket https://twitter.com/Csmith_journo
Nogen der kender til Carl Smiths troværdighed?
Ham fra Twitter der melder at vi har købt Fede Vico (for næsen af Swansea), mener at Arsenal skulle have sikret Jovetic og er meget interesserede i Benat. Dortmund har bekræftet De Bruyne og Schürle skulle være på vej til Chelsea.
Hvem er "Fede Vico" ?Mads T. skrev:Det bliver et sindsygt transfervindue.

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.
Rodgers er den træner, der har siddet 7. længest tid på trænetsædet i Premier League!
Haha! Ja, her er listen:Aarhus skrev:Rodgers er den træner, der har siddet 7. længest tid på trænetsædet i Premier League!
Wenger, Arsenal sep 1996
Pulis, Stoke jun 2006
Martinez, Wigan jun 2009
Pardew, Newcastle dec 2010
Allardyce, West Ham jun 2011
Jol, Fulham jun 2011
[Mackay, Cardiff jun 2011]
Rodgers, Liverpool jun 2012
Lambert, Aston Villa jun 2012
Villas-Boas, Tottenham jun 2012
Clarke, West Brom jun 2012
Hughton, Norwich jun 2012
Laudrup, Swansea jun 2012
[Bruce, Hull jun 2012]
Benitez, Chelsea nov 2012
Pochettino, Southampton jan 2013
Di Canio, Sunderland mar 2013
Nu er muligheden åbent for at Citys fyrede manager kan tage til PSG.
PSG's manager til RM.
RM's manager til Chelsea.
Malagas manager til City.
Rafa til Malaga.
Wigans manager til Everton.
BR bliver.
PSG's manager til RM.
RM's manager til Chelsea.
Malagas manager til City.
Rafa til Malaga.
Wigans manager til Everton.
BR bliver.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Jeg fatter simpelthen ikke, at man kan fyre den træner, der bare året forinden skaffede klubben deres første mesterskab i 35 år. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der sker bag dørene i City, men hvad er det helt præcist han har gjort galt? De ligger trods alt relativt sikkert på 2. pladsen, og det er til trods for at alle de bærende kræfter fra sidste sæson har præsteret en del under det niveau, som de viste dengang. Kompany, Aguero, Silva, Toure og Hart har slet ikke noget samme højder.
Derimod er det en arbejdsmand som Zabaleta, der har overstrålet alle på holdet, og selvom det hjælper at have en af verdens bedste højrebacks, så er det ikke derfra man vinder mesterskaber.
Samtidig går der også forlydender om, at Mancini i transfervinduet i sommers ikke fik nogle af de spillere han bad om, hvorfor han endte op med folk som Garcia, Sinclair og Maicon, der alle har været rimelig dårlige. Jeg havde ellers fået den opfattelse at Mansoor var en noget mere tålmodig mand sammenlignet med bl.a. Abramovich eller andre rigmænd rundt i verdenen, men han har så modbevist mig.
Derimod er det en arbejdsmand som Zabaleta, der har overstrålet alle på holdet, og selvom det hjælper at have en af verdens bedste højrebacks, så er det ikke derfra man vinder mesterskaber.
Samtidig går der også forlydender om, at Mancini i transfervinduet i sommers ikke fik nogle af de spillere han bad om, hvorfor han endte op med folk som Garcia, Sinclair og Maicon, der alle har været rimelig dårlige. Jeg havde ellers fået den opfattelse at Mansoor var en noget mere tålmodig mand sammenlignet med bl.a. Abramovich eller andre rigmænd rundt i verdenen, men han har så modbevist mig.
Fan af Manchester United
Hvis det er rigtigt, at spillerne ikke har respekt for ham pga. hans måde at være på, plus, at de er trætte af, at han nogle gange giver specifikke spillere skylden for nederlag, så er det vel forståeligt nok. Uanset resultaterne.
Første regl inden for ledelse - man har ansvaret. Så når Mancini går ud og siger de ting han gør, så går han også ud og viser at han måske er en vinder, men satme ikke en leder.AJ skrev:Hvis det er rigtigt, at spillerne ikke har respekt for ham pga. hans måde at være på, plus, at de er trætte af, at han nogle gange giver specifikke spillere skylden for nederlag, så er det vel forståeligt nok. Uanset resultaterne.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
Kan man ikke sige det ret let?AllanShore skrev:Jeg fatter simpelthen ikke, at man kan fyre den træner, der bare året forinden skaffede klubben deres første mesterskab i 35 år. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad der sker bag dørene i City, men hvad er det helt præcist han har gjort galt? De ligger trods alt relativt sikkert på 2. pladsen, og det er til trods for at alle de bærende kræfter fra sidste sæson har præsteret en del under det niveau, som de viste dengang. Kompany, Aguero, Silva, Toure og Hart har slet ikke noget samme højder.
2 gange ud af CL i gruppespillet.
Langt fra Machester United i PL
Taber til Wigan i FA cup'en, vandt heller ikke sidste år.
Vinder ikke Carling cup'en sidste år eller i år.
Så på trods af community shield og PL sejren, så har der ikke været nogen resultater.
Mit gæt er at Mansoor(ejeren) er en mand der vil vinde trofæer hver sæson. Og da City ikke har gjort det som han ville, så tager han nu konsekvensen.
Man kan ikke være lige heldig hver gang
Mit bud er at de to spaniere har set deres snit til at finde en træner de vil arbejde sammen med.
Diego Cavalieri er blevet udtaget til Brasiliens trup til Confederations Cup. Og Brasilien er bestemt ikke et land, der mangler gode målmænd (modsat hvad man sagde førhen). Han var sgu en god målmand at have i truppen (KØB!).
Der udtaget 11 spillere fra den brasilianske liga, og 12 spillere fra Europa:
GK: J. César (QPR), Jefferson (Botafogo), Cavalieri (Fluminense)
RB: D. Alves (Barcelona)
CB: T. Silva (PSG), D. Luiz (Chelsea), Réver (At. Mineiro), Dante (Bayern)
LB: Marcelo (R. Madrid), Filipe (At. Madrid)
CM: Paulinho (Corinthians), Jean (Fluminense), Fernando (Grêmio), L. Gustavo (Bayern)
AM: Lucas Moura (PSG), Oscar (Chelsea), Hernanes (Lazio), Jádson (São Paulo), Bernard (At. Mineiro)
FW: Neymar (Santos), Fred (Fluminense), Hulk (Zenit), L. Damião (Internacional)
Der udtaget 11 spillere fra den brasilianske liga, og 12 spillere fra Europa:
GK: J. César (QPR), Jefferson (Botafogo), Cavalieri (Fluminense)
RB: D. Alves (Barcelona)
CB: T. Silva (PSG), D. Luiz (Chelsea), Réver (At. Mineiro), Dante (Bayern)
LB: Marcelo (R. Madrid), Filipe (At. Madrid)
CM: Paulinho (Corinthians), Jean (Fluminense), Fernando (Grêmio), L. Gustavo (Bayern)
AM: Lucas Moura (PSG), Oscar (Chelsea), Hernanes (Lazio), Jádson (São Paulo), Bernard (At. Mineiro)
FW: Neymar (Santos), Fred (Fluminense), Hulk (Zenit), L. Damião (Internacional)