Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
thefugle

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » søndag, 12. maj, 2013 14:43

Hvis Newcastle rykker ned, hvilket der er ret store chancer for taget deres form i betragtning, og Wigan's fornyede luft under vingerne. Så kender jeg nogen der burde gå på rov i Newcastle!

Personligt vil jeg møj gerne ha cabaye
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 12. maj, 2013 14:56

thefugle skrev:Hvis Newcastle rykker ned, hvilket der er ret store chancer for taget deres form i betragtning, og Wigan's fornyede luft under vingerne. Så kender jeg nogen der burde gå på rov i Newcastle!

Så skal QPR da besejre Newcastle i dag. Hvis Newcastle får point i dag, så er de sikret en sæson mere hvis Wigan, som forventet, taber på Emirates på tirsdag.

Arsenal kan enten sikre top4 eller rykke tilbage i top4 (afhængig af Tottenhams resultat i dag) med sejr hjemme over Wigan i sæsonens sidste hjemmekamp.

Med andre ord: Jeg mener ikke der er ret store chancer for at Newcastle rykker ned.

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 12. maj, 2013 15:06

Alonso skrev:
thefugle skrev:Hvis Newcastle rykker ned, hvilket der er ret store chancer for taget deres form i betragtning, og Wigan's fornyede luft under vingerne. Så kender jeg nogen der burde gå på rov i Newcastle!

Så skal QPR da besejre Newcastle i dag. Hvis Newcastle får point i dag, så er de sikret en sæson mere hvis Wigan, som forventet, taber på Emirates på tirsdag.

Arsenal kan enten sikre top4 eller rykke tilbage i top4 (afhængig af Tottenhams resultat i dag) med sejr hjemme over Wigan i sæsonens sidste hjemmekamp.

Med andre ord: Jeg mener ikke der er ret store chancer for at Newcastle rykker ned.
Der er sket større overraskelser i fodbold en den situation du tror ikke tror sker :)
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » søndag, 12. maj, 2013 15:14

Jeg forsøgte ikke at udelukke muligheden, men at anfægte at der skulle være "ret store chancer" for at det sker.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 12. maj, 2013 15:57

AndreasN skrev:Det er vist TalkSport, der kører historien. Digne er ubetinget det største back-talent i Frankrig, så det ville være fantastisk, hvis vi hentede ham - jeg tror dog ikke, at vi skal lægge for meget i historien.
Ja, det må han da være. 70 mio. for et 19-årigt forsvarstalent er mange penge! Men vi trænger til forbedringer i den ende. Og en arvtager til Enrique er, synes jeg, nødvendig allerede snart.

Edit: Jeg holder meget af Enrique og synes han er i særklasse defensivt.... Det er ikke det :D

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 12. maj, 2013 16:13

@Alonso

Nej nej. nu må vi jo se hvad der sker :)

Men første skridt er da taget, 1-0 QPR :)

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 12. maj, 2013 20:15

Insua spiller godt i A Madrid. Fejl at de solgte ham.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 12. maj, 2013 20:20

Hvorfor vi solgte ham er da os mig en ualmindeligt stor gåde...

Brugeravatar
Janse

Indlæg af Janse » søndag, 12. maj, 2013 20:22

thefugle skrev:Hvorfor vi solgte ham er da os mig en ualmindeligt stor gåde...
Vi skulle jo have plads til Konchesky!
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

thefugle

Indlæg af thefugle » søndag, 12. maj, 2013 20:29

Janse skrev:
nårh ja, klassetræk!

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/primera- ... eal-madrid

Den slukker nok lidt tankerne om alonso tilbage i LFC, selvom det jo nok er det han skal sige.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » søndag, 12. maj, 2013 20:33

Janse skrev:
Plus vi sendte penge og Kaciniklic (+ Dalle Valle) til Fulham. Godt nok er vores sportslige setup ikke optimalt endnu, men vi er heldigvis kommet langt siden det grufulde Purslow og Hodgson samarbejde.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 12. maj, 2013 21:01

Alonso skrev: grufulde Purslow og Hodgson samarbejde.
Godt ord til at beskrive det. sikke dog en skrækkelig tid, og det er ikke længe siden, men tænker virkeligt ikke meget på den tid, har fortrængt det. Men vel mindes jeg da om det af og til.....Alonso :evil: ( ;) )
Verden er smask fuld af hyklere....

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » søndag, 12. maj, 2013 21:14

Thommo skrev:
Alonso skrev: grufulde Purslow og Hodgson samarbejde.
Godt ord til at beskrive det. sikke dog en skrækkelig tid, og det er ikke længe siden, men tænker virkeligt ikke meget på den tid, har fortrængt det. Men vel mindes jeg da om det af og til.....Alonso :evil: ( ;) )
Helt enig. Det er til at blive dårligt over at tænke på. Insua har klasse til Liverpool, det syntes jeg helt klart.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 13. maj, 2013 01:12

Hov hov gutter.

Hodgson UDLEJEDE Insua til Galatasaray.

King Kenny SOLGTE Insua til Sporting.

Godt nok var Woy en tåbe, men den her dumhed, ja, den står Kenny for.

Bondo

Indlæg af Bondo » mandag, 13. maj, 2013 08:11

det har du ikke ret i...

Da Insua havde 1 år tilbage af sin kontrakt udlejede han ham til Galatasaray, da det år var gået var han fri til at tage til Sporting!

Besvar