Dagens Kampe
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Re: Dagens Kampe
Hørte jeg forkert, eller sagde Luna lige at Michael Ballack aldrig har spillet i Bayern??? 

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Og Valdez må tage en tilbagelægning med hænderne 

Verden er smask fuld af hyklere....
Vilanova er en joke. Respekt for at han kæmper efter hans sygdom, men han er ikke god nok til at træne Barca.
Deres genpres er væk og de skaber ingen chancer.
Ind med Klopp eller Joachim Low.
Hent Shelvey tilbage!
Ja det er jo ufatteligt ringe at vinde den spanske liga og komme i semifinalen i CL. Og så bliver de endda slået ud af Europas nok bedste hold lige pt.Aquilani4 skrev:Vilanova er en joke. Respekt for at han kæmper efter hans sygdom, men han er ikke god nok til at træne Barca.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hvor er det fryd at jeg diverne fejle....Bortset fra mit X bet
0-3

0-3

Skøn aften. Mon Bayern får svært ved at holde benene på jorden...
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!
Også dejligt at fodbold kan være med til at rense visse sår, synes tyskerne har været lagt for had i lang tid nok blandt verdens befolkning. Synes der efterhånden er en positiv stemning omkring tysk bold, og det inkluderer jo dermed tyskere imo.
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Det skrev jeg efter første kamp. Nu kan ingen vist være i tvivl. Barca spillerne virker fede og ligeglade. De har vundet de pokaler de skal, og har alle de penge de kan bruge. Tronen er flyttet længere nordpå, og nu skal vi alle til at kigge mod Tyskland.Hr. Drejer skrev:Jeg tog fejl. Magtskiftet kom i aften. Bayern vil dominerer Europa de næste mange år.
Jeg håber Rodgers har set semifinalerne. De har vist tiki taka fodboldens svagheder.
Tillykke til Bayern.
-
Det er lige før jeg håber at Barca kommer tilbage næste sæson og smadrer alt og alle. Det er helt utroligt så mange der er hoppet på den trend med at hade Barca og som nu skal frem og proklamere det på den ene eller anden måde. Og jeg har endda i lang tid ikke været så glad for dem (fordi de er så gode).
Når det er sagt ved vi alle sammen godt, at vi håber på et hold i rødt fra England skal løfte pokalen næste sæson.
Når det er sagt ved vi alle sammen godt, at vi håber på et hold i rødt fra England skal løfte pokalen næste sæson.
Fan af Manchester United
Forkert forum mester.AllanShore skrev:Det er lige før jeg håber at Barca kommer tilbage næste sæson og smadrer alt og alle. Det er helt utroligt så mange der er hoppet på den trend med at hade Barca og som nu skal frem og proklamere det på den ene eller anden måde. Og jeg har endda i lang tid ikke været så glad for dem (fordi de er så gode).
@allanshore
Enig med nicoen. Siden vi ikke er med i CL, så skal det nok ikke være et engelsk hold i rødt.
Enig med nicoen. Siden vi ikke er med i CL, så skal det nok ikke være et engelsk hold i rødt.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
Sikke dog en retorik. Hvis der er noget, fodboldhistorien har vist os, så er det, at fremtiden simpelthen ikke er mulig at udtale sig så skråsikkert om.Hr. Drejer skrev:Det skrev jeg efter første kamp. Nu kan ingen vist være i tvivl. Barca spillerne virker fede og ligeglade. De har vundet de pokaler de skal, og har alle de penge de kan bruge. Tronen er flyttet længere nordpå, og nu skal vi alle til at kigge mod Tyskland.Hr. Drejer skrev:Jeg tog fejl. Magtskiftet kom i aften. Bayern vil dominerer Europa de næste mange år.
Jeg håber Rodgers har set semifinalerne. De har vist tiki taka fodboldens svagheder.
Tillykke til Bayern.
Form is temporary; class is permanent. Barcelona har domineret alt gennem snart ti år (og vinder også det spanske mesterskab igen i denne sæson) - Bayern vinder i år Bundesligaen for første gang i tre år, og HVIS de slår Dortmund i finalen, får de fingrene på deres første Champions League trofæ i 11 år. De er uhyggeligt gode for tiden, men lad os nu ikke tage munden for fuld, skyde skindet før bjørnen er skudt og alt det der. De har holdt dette niveau i ét år, og de har stadig ikke bevist halvt så meget, som Barcelona har i det nye årtusinde.
@ Aarde
Til dels enig, men det her er altså Bayerns tredje CL-finale på fire år. I samme periode har Barcelona kun været i en CL-finale. Sådan kan man også udlægge det.
At sige, at Bayern har holdt niveau i et år, er i hvert fald langt ude. De var uden tvivl det bedste hold i sidste års CL, og det tyske mesterskab kunne de også ligeså godt have vundet, hvis de havde slået Dortmund (de brændte bl.a. et straffe) i femtesidste runde.
Til dels enig, men det her er altså Bayerns tredje CL-finale på fire år. I samme periode har Barcelona kun været i en CL-finale. Sådan kan man også udlægge det.
At sige, at Bayern har holdt niveau i et år, er i hvert fald langt ude. De var uden tvivl det bedste hold i sidste års CL, og det tyske mesterskab kunne de også ligeså godt have vundet, hvis de havde slået Dortmund (de brændte bl.a. et straffe) i femtesidste runde.
Senest rettet af AJ onsdag, 01. maj, 2013 23:16, rettet i alt 1 gang.