Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
Jesper

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » onsdag, 10. apr, 2013 22:25

AndreasN skrev:Jeg synes, at det er håbløst, at der skal så lidt til, før verdens andet bedste hold får så store problemer i forsvaret.

@Jesper

Reelt spørgsmål. Hvorfor er du Barcelona-fan?
Ikke pga filmeriet, for det hader jeg. Det handler om da man voksede op, så var de store hold Barcelona, Napoli, Brøndby og Liverpool. De havde hver deres charme. Så har jeg fulgt dem siden.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 10. apr, 2013 22:25

Okay, det er ikke håbløst, hvis vi skal være fluekneppere. De har muligheder hvert vindue, for at købe en forsvarer, men gør det ikke, synes det er mystisk. Kan slet ikke se det er håbløst, på nogen som helst måde :dontknow: .
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » onsdag, 10. apr, 2013 22:28

Hold da op!! Mistede Alba benet!? Usympatisk reaktion efterfølgende.
Og hvor gad jeg godt have set Lavezzi i Liverpool istedet for olie klubben

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 10. apr, 2013 22:29

Fantastisk detalje af Iniesta!

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 10. apr, 2013 22:31

Belloni skrev:Hold da op!! Mistede Alba benet!? Usympatisk reaktion efterfølgende.
Og hvor gad jeg godt have set Lavezzi i Liverpool istedet for olie klubben
God kontraspiller. Men ikke god i det organiserede spil. Ikke sikker på det havde været et hit

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 10. apr, 2013 22:32

Thommo skrev:Okay, det er ikke håbløst, hvis vi skal være fluekneppere. De har muligheder hvert vindue, for at købe en forsvarer, men gør det ikke, synes det er mystisk. Kan slet ikke se det er håbløst, på nogen som helst måde :dontknow: .
Håbløst forstået på den måde, at de får så store problemer efter relativt lidt uheld. Barcelona uden Puyol, Mascherano og Messi er ikke et hold på niveau med scum, Real Madrid, Bayern München etc.

@Jesper

Det er i orden. Nu har du flere gange stukket til, at Barcelona skulle have mange "haters", og det er der mange ganske simple grunde til. Dels oplever man utallige højrøvede irriterende "fans", der udelukkende holder med Barcelona, fordi de spiller "god" og "rigtig" fodbold. Ligeså mange holder med dem alene af den grund, at Messi spiller der, og han bliver dyrket som en eller anden form for fejlfri Gud. Der hverken kan eller må siges noget dårligt om ham. Ydermere er Barcelonaspillerne pinlige at se på - øjnene løber i vand, såsnart de ikke bliver pleaset - om det er dommerne eller banen. Deres filmeri og attitude (jeg ved godt, at de ikke er de eneste, men de står stadig ud i min bog) er latterligt at se på. Og ligeledes er reaktionen, når man pointerer dette: "Nøh, Real Madrid filmer meget mere!".

Beklager det mindre sidespor, men jeg havde simpelthen brug for at komme ud med det. Barcelona er mit hadehold kun overgået af brøndby og scum.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 10. apr, 2013 22:36

Buuuh :army6:. Lad os nu få dem ud.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Pede
Geografisk sted: Aalborg

Indlæg af Pede » onsdag, 10. apr, 2013 22:37

Belloni skrev: Og hvor gad jeg godt have set Lavezzi i Liverpool istedet for olie klubben
Jeg tog nu hellere Lucas, hvis jeg kunne vælge.

Ærgerligt det ikke lykkedes for PSG, i dag havde de alle chancer for at sende Barcelona ud.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » onsdag, 10. apr, 2013 22:38

Øv, Barcelona fik vist deres grimme ansigt i dag, men PSG kan kun takke sig selv for, at de ikke gik videre. PSG havde masser af chancer til at afgøre kampen, og det kom til at koste. Synd for PSG.

Nu håber jeg på, at Barcelona trække Bayern, så vi kan få dem ud og få en ren tysk finale!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 10. apr, 2013 22:41

AndreasN skrev:
Thommo skrev:Okay, det er ikke håbløst, hvis vi skal være fluekneppere. De har muligheder hvert vindue, for at købe en forsvarer, men gør det ikke, synes det er mystisk. Kan slet ikke se dlignende. r håbløst, på nogen som helst måde :dontknow: .
Håbløst forstået på den måde, at de får så store problemer efter relativt lidt uheld. Barcelona uden Puyol, Mascherano og Messi er ikke et hold på niveau med scum, Real Madrid, Bayern München etc.

@Jesper

Det er i orden. Nu har du flere gange stukket til, at Barcelona skulle have mange "haters", og det er der mange ganske simple grunde til. Dels oplever man utallige højrøvede irriterende "fans", der udelukkende holder med Barcelona, fordi de spiller "god" og "rigtig" fodbold. Ligeså mange holder med dem alene af den grund, at Messi spiller der, og han bliver dyrket som en eller anden form for fejlfri Gud. Der hverken kan eller må siges noget dårligt om ham. Ydermere er Barcelonaspillerne pinlige at se på - øjnene løber i vand, såsnart de ikke bliver pleaset - om det er dommerne eller banen. Deres filmeri og attitude (jeg ved godt, at de ikke er de eneste, men de står stadig ud i min bog) er latterligt at se på. Og ligeledes er reaktionen, når man pointerer dette: "Nøh, Real Madrid filmer meget mere!".

Beklager det mindre sidespor, men jeg havde simpelthen brug for at komme ud med det. Barcelona er mit hadehold kun overgået af brøndby og scum.
Ingen problemer. Jeg har tilpas mange år på bagen at det er en lang historie. Som sagt, bryder mig ikke om noget af attituden, omend den nogle gange bliver blæst op. Jeg har faktisk også kritiseret Suarez for lignende. Egentlig er det også åndssvagt at have flere tilhørsforhold, men det kan man ikke lave om på efter 25-30 år.

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » onsdag, 10. apr, 2013 22:42

Lækkert at nyrige PSG og belastende Ibrahimovic røg ud.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 10. apr, 2013 22:42

Er godt nok ikke imponeret af Barcalona. I mine øjne er de kun 4. bedst af de tilbageværende hold i turneringen på nuværende tidspunkt.

Men det bliver højst sandsynligt 4 interessante semis. :)

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 10. apr, 2013 22:45

@AndreasN Okay så, no harm :army7: vi har nok bare en lidt forskellig tolkning af ordene.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » onsdag, 10. apr, 2013 22:46

Fred være med det, Thommo. :)
Liverpool Football Klopp

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 10. apr, 2013 22:46

Barcas styrke er ikke skræmmende. De var ikke i stand til at slå PSG. Er enig med RedRedRed. Bayern, Dortmund og Real Madrid ser langt stærkere ud.

Besvar