Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Det et fandme vildt!!!
Det der er noget af det vildeste jeg nogensinde har set!
Håber folk så Dortmund - Malaga, fuldstændig vanvittig kamp, måske sæsonens spændings mæssigt bedste CL kamp?

Sikke en afslutning! Føler næsten lidt med Malaga, sikke en fight de lagde for dagen, og de scorede på de chancer de fik. Og så tror jeg måske der var offside på Dortmunds sidste mål?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Der var i hvert fald uden tvivl offside på Malagas andet mål!Surf skrev:![]()
Sikke en afslutning! Føler næsten lidt med Malaga, sikke en fight de lagde for dagen, og de scorede på de chancer de fik. Og så tror jeg måske der var offside på Dortmunds sidste mål?
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Du er nok heller ikke gammel nok til at huske at OB for nogle- mange - år siden førte 5-1 i 2. halvleg i Haderslev, men tabte 5-6jacobq skrev:Det der er noget af det vildeste jeg nogensinde har set!

Seriøst: Vildt comeback af Dortmund. Men godt at Malagas offside scoring ikke blev afgørende.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Der var ikke offside da málaga havde en spiller liggende på stregen.
- Sledgehammer
Synes jeg ikke. Malaga-spilleren inde i målet har i den grad indflydelse på spillet, og ihf en del af keeperens krop er også på den "rigtige" side af Santana.Surf skrev:![]()
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jeg har sjældent set noget lignende. Barsk skæbne for Malaga, men hvilken kamp.
Liverpool Football Klopp
Ved indlægget som fører til scoringen, er jeg ret sikker på at alle 4 Dortmund spillere står offside.ScouserTommy skrev:Synes jeg ikke. Malaga-spilleren inde i målet har i den grad indflydelse på spillet, og ihf en del af keeperens krop er også på den "rigtige" side af Santana.Surf skrev:![]()
- Sledgehammer
Det nåede jeg så ikke at se. Men HVIS der var offside går det jo lige op med Malagas 2-1 mål, som soleklart var offside. Så i værste/bedste fald står de lige på offside mål, hvilket gør at BVB er den rigtige vinder.RedRedRed skrev:Ved indlægget som fører til scoringen, er jeg ret sikker på at alle 4 Dortmund spillere står offside.ScouserTommy skrev:Synes jeg ikke. Malaga-spilleren inde i målet har i den grad indflydelse på spillet, og ihf en del af keeperens krop er også på den "rigtige" side af Santana.Surf skrev:![]()
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Jep jep, men 2 forkerte giver ikke én rigtig.ScouserTommy skrev:Det nåede jeg så ikke at se. Men HVIS der var offside går det jo lige op med Malagas 2-1 mål, som soleklart var offside.RedRedRed skrev:Ved indlægget som fører til scoringen, er jeg ret sikker på at alle 4 Dortmund spillere står offside.ScouserTommy skrev:Synes jeg ikke. Malaga-spilleren inde i målet har i den grad indflydelse på spillet, og ihf en del af keeperens krop er også på den "rigtige" side af Santana.Surf skrev:![]()

Har lige set den igen og der er tyk offside på alle Dortmund-spillerne ved indlægget. Men fair nok, der var også kæmpe offside på Malagas mål.
Det er helt utroligt så dårlige dommerne har været i de sidste par ugers champions league kampe. Der har været alt for mange vigtige afgørelser der er blev dømt helt forkert.
Det er helt utroligt så dårlige dommerne har været i de sidste par ugers champions league kampe. Der har været alt for mange vigtige afgørelser der er blev dømt helt forkert.
- Sledgehammer
Korrekt, men i det mindste blev kampen da ikke afgjort på en fejlkendelse, som hvis den var sluttet 2-2 og Malaga videre. Man kan selvf sige, at var den sluttet 1-2 havde Malagas offsidemål ikke haft betydning, da de jo også ville være gået videre med 1-1.RedRedRed skrev:Jep jep, men 2 forkerte giver ikke én rigtig.ScouserTommy skrev:Det nåede jeg så ikke at se. Men HVIS der var offside går det jo lige op med Malagas 2-1 mål, som soleklart var offside.RedRedRed skrev:Ved indlægget som fører til scoringen, er jeg ret sikker på at alle 4 Dortmund spillere står offside.ScouserTommy skrev:Synes jeg ikke. Malaga-spilleren inde i målet har i den grad indflydelse på spillet, og ihf en del af keeperens krop er også på den "rigtige" side af Santana.Surf skrev:![]()
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
Enig. Mållinieteknologidiskussionen er næppe lagt død efter det her.Nicoen skrev:Har lige set den igen og der er tyk offside på alle Dortmund-spillerne ved indlægget. Men fair nok, der var også kæmpe offside på Malagas mål.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp