Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
http://footy.dk/2013/04/09/sir-alex-off ... orste-mal/
Ferguson er et stort tudefjæs. Slet ikke offside. Han siger intet til det frisspark, der førte til United's mål. Typisk ferguson den gamle nar.
Ferguson er et stort tudefjæs. Slet ikke offside. Han siger intet til det frisspark, der førte til United's mål. Typisk ferguson den gamle nar.
Selvfølgelig er der off-side. Ikke nogen grund til at vade i det, når manden for en gangs skyld har ret.
Tevez står ikke i vejen for De Gea. Han har ikke indflydelse på spillet.AJ skrev:Selvfølgelig er der off-side. Ikke nogen grund til at vade i det, når manden for en gangs skyld har ret.
http://www.bold.dk/nyt/Optimistisk-Evra ... to-i-traek
De tabte 2 kampe i træk sidste sæson mod N'Castle og Blackburn, LØGNER!
De tabte 2 kampe i træk sidste sæson mod N'Castle og Blackburn, LØGNER!
Hent Shelvey tilbage!
Evra ved godt at de har tabt to i træk før, for det er nemlig sket flere gange før.
Hvilke kanaler sender Dortmund kampen, udover TV3 sport.
Jeg tænker tyske, norske eller måske svenske?
Jeg tænker tyske, norske eller måske svenske?
Nogen der ved om Essien har slået Arbeloa af, eller om det bare er i dag?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Imponerende kulisse som Dortmunds fans har stablet på benene. Stor respekt for den klub og dens fans.
Kiggede lige på livescore og det var nogenlunde sådan jeg så ud. Sidst jeg kiggede stod den 1-1Pongolle skrev:Galatasaray
Var det løvrigt ikke en svinestreg sf schmelzer!?
Jo, det synes jeg også. Overdreven reaktion af Gamez, men det er jo hvad man kan forvente, og det gule kort for film var helt forkert.Belloni skrev:Var det løvrigt ikke en svinestreg sf schmelzer!?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
-
Joaquín har været virkelig god her til aften. Dejligt at se, at han stadigvæk kan holde så højt et niveau. Vanvittig fart i den alder.
VANVITTIGT!