Verthongen og Vermaalen.AJ skrev: Der er også et andet eksempel, som jeg desværre har glemt.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
Fan af Manchester United
Nå ja, Verfanden også da!AllanShore skrev:Verthongen og Vermaalen.AJ skrev: Der er også et andet eksempel, som jeg desværre har glemt.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
-
Jeg kan godt følge argumentet med lederegenskaber, men synes der lægges for stor vægt på denne egenskab. Kampen mod Southampton blev ikke tabt pga manglende lederegenskaber i bagkæden, den blev tabt pga en forfejlet taktik, hvor vi forsvarede i en 4-2-4, hvilket totalt blottede os. Der var ikke den fornødne balance på holdet, hvilket totalt skoldede vores forsvar, da de blev overladt til dem selv. En rystende usikker Skrtel hjalp heller ikke på denne situation.
Vi mangler indpiskere og spillere med vindermentalitet. Men vi har så sent som seneste sæson set, at en spiller som Charlie Adam, der besidder disse kvaliteter, havde nok at se til med at få sit eget spil til at fungere. Man kan vel argumentere for, at Christian Poulsen ligeledes var i samme båd som Adam. Uden den fornødne kvalitet, taktisk såvel som teknisk, så kan den givne spiller være Minztberg version 2.0 og guru indenfor ledelsesstrategi og implementering af denne - spilleren vil stadigvæk være en byrde fremfor en gevinst.
Der refereres konstant til Carras lederegenskaber, men de fleste overser, at det er Carras taktiske evner der er hans klart største aktiv. Denne taktiske sans mener jeg slet ikke Williams besidder. Der findes kaptajner der er taktiske genier, som kan videregive trænerens instrukser. Denne gruppe tilhører Carra, og så findes der ledere som Cattermole, der viser vejen gennem vildskab og følelser på banen, men hvis taktiske kunnen er stærkt begrænset. Jeg mener Williams er en blanding af disse.
Vi mangler indpiskere og spillere med vindermentalitet. Men vi har så sent som seneste sæson set, at en spiller som Charlie Adam, der besidder disse kvaliteter, havde nok at se til med at få sit eget spil til at fungere. Man kan vel argumentere for, at Christian Poulsen ligeledes var i samme båd som Adam. Uden den fornødne kvalitet, taktisk såvel som teknisk, så kan den givne spiller være Minztberg version 2.0 og guru indenfor ledelsesstrategi og implementering af denne - spilleren vil stadigvæk være en byrde fremfor en gevinst.
Der refereres konstant til Carras lederegenskaber, men de fleste overser, at det er Carras taktiske evner der er hans klart største aktiv. Denne taktiske sans mener jeg slet ikke Williams besidder. Der findes kaptajner der er taktiske genier, som kan videregive trænerens instrukser. Denne gruppe tilhører Carra, og så findes der ledere som Cattermole, der viser vejen gennem vildskab og følelser på banen, men hvis taktiske kunnen er stærkt begrænset. Jeg mener Williams er en blanding af disse.
Sidstnævnte er vi selvfølgelig enige om, RGF. Men som jeg har forklaret før er det også en del af min argumentation.
Hvad med en mand som Mats Hummels??? - er klar over, at han vil koste kassen og er nok en anelse urealistisk.
Du siger det selv - han er urealistisk for os. Han er sikret CL med Dortmund, hvor de endda har vist, at de kan gå langt.athomsen skrev:Hvad med en mand som Mats Hummels??? - er klar over, at han vil koste kassen og er nok en anelse urealistisk.
I øvrigt har han imø været ret skidt spillende i denne sæson, men de sidste to-tre år har han jo vist klassen. Tænk hvis Bayern havde troet mere på ham, da han var yngre.
Alt er relativtAJ skrev:Du siger det selv - han er urealistisk for os. Han er sikret CL med Dortmund, hvor de endda har vist, at de kan gå langt.athomsen skrev:Hvad med en mand som Mats Hummels??? - er klar over, at han vil koste kassen og er nok en anelse urealistisk.
I øvrigt har han imø været ret skidt spillende i denne sæson, men de sidste to-tre år har han jo vist klassen. Tænk hvis Bayern havde troet mere på ham, da han var yngre.

Han har været skidt spillende i forhold til, hvad han har vist de to forgående sæsoner. Men stadig et niveau der er over lang de fleste midtstoppere i Bundesligaen generelt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
Du har ret i, at Dortmund da stadig er blandt se hold, der lukker færrest mål ind. Udover suveræne Bayern ligger kun Mainz bedre. Nürnberg, Freiburg (der lige lukkede 5 mål ind mod netop Dortmund), Leverkusen og HSV ligger kun lidt dårligere.
Uden at ophøje Kicker til sanhedsvidner, så ligger Hummels også "kun" som nr. 7 på listen over midterforsvarere i ligaen. De sidste to sæsoner blev han suveræn 1'er, mens han i 2010 blev nr. 6. Men ja, vi har her at gøre med en utrolig stabil spiller, der, som sagt, er helt uden for vores rækkevidde.
Uden at ophøje Kicker til sanhedsvidner, så ligger Hummels også "kun" som nr. 7 på listen over midterforsvarere i ligaen. De sidste to sæsoner blev han suveræn 1'er, mens han i 2010 blev nr. 6. Men ja, vi har her at gøre med en utrolig stabil spiller, der, som sagt, er helt uden for vores rækkevidde.
Indlæg Slettet.
Senest rettet af Jensen onsdag, 20. mar, 2013 11:32, rettet i alt 1 gang.
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Re: Sv: Hvem skal ind?
Nu linker vi ikke til artikler der bruger the s** som kilde!
Re: Sv: Hvem skal ind?
Mugge skrev:Nu linker vi ikke til artikler der bruger the s** som kilde!
Aahrg, Rookie Mistake

Jeg så slet ikke det var en artikel fra The

My bad!
http://sportwitness.ning.com/forum/topi ... nding-scou
Ung spiller Liverpool kigger på.
German Pezzella fra River Plate til Liverpool
Kilde: Diverse medier
Sandsynlighed: Under middel
Note: Roma er ogås interesseret i den 21-årige forsvarsspiller.
Spændende midterforsvarer på 21 år, godt nok kun 183 cm høj. Mon Liverpool følger ham ?. Det skrives der lidt om i dag.
Ung spiller Liverpool kigger på.
German Pezzella fra River Plate til Liverpool
Kilde: Diverse medier
Sandsynlighed: Under middel
Note: Roma er ogås interesseret i den 21-årige forsvarsspiller.
Spændende midterforsvarer på 21 år, godt nok kun 183 cm høj. Mon Liverpool følger ham ?. Det skrives der lidt om i dag.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
- Alder: 37
Nogen bud på ledertyper, der kunne være interessante at hente til Liverpool til sommer? Ashley Williams bliver nævnt og den vogn kunne jeg godt hoppe på. Alene af den grund, at han er så kommanderende i attitude. Det mangler vi virkelig - især når vi spiller mod de små hold som ikke laver andet end at løbe og kæmpe røven ud af bukserne. Der har vi simpelthen for mange pæne typer. Kunne være rart med en til midterforsvaret og den centrale midt.
Så at råbe højt, er simpelthen blevet kvalitet i sig selv? At kommunikere på banen burde være anden prioritet, første prioritet skal være at spilleren holder et højt bundniveau.Tom_Jorsal skrev:Nogen bud på ledertyper, der kunne være interessante at hente til Liverpool til sommer? Ashley Williams bliver nævnt og den vogn kunne jeg godt hoppe på. Alene af den grund, at han er så kommanderende i attitude. Det mangler vi virkelig - især når vi spiller mod de små hold som ikke laver andet end at løbe og kæmpe røven ud af bukserne. Der har vi simpelthen for mange pæne typer. Kunne være rart med en til midterforsvaret og den centrale midt.
I toppen af Premier League har ingen hold plads til at 1 af de 11 kun er med pga hans verbale egenskaber, alle skal holde niveau og ved os skal nyindkøb forhøje niveauet, det gør Williams imo ikke.
Men hvis man kan råbe sig til en plads i topfodbold så vil jeg satme til at blæse igennem resten af sæsonen!
Hvilket formål tjener dit indlæg, JimmyR? Altså udover at fordumme debatten...JimmyR skrev:Så at råbe højt, er simpelthen blevet kvalitet i sig selv? At kommunikere på banen burde være anden prioritet, første prioritet skal være at spilleren holder et højt bundniveau.Tom_Jorsal skrev:Nogen bud på ledertyper, der kunne være interessante at hente til Liverpool til sommer? Ashley Williams bliver nævnt og den vogn kunne jeg godt hoppe på. Alene af den grund, at han er så kommanderende i attitude. Det mangler vi virkelig - især når vi spiller mod de små hold som ikke laver andet end at løbe og kæmpe røven ud af bukserne. Der har vi simpelthen for mange pæne typer. Kunne være rart med en til midterforsvaret og den centrale midt.
I toppen af Premier League har ingen hold plads til at 1 af de 11 kun er med pga hans verbale egenskaber, alle skal holde niveau og ved os skal nyindkøb forhøje niveauet, det gør Williams imo ikke.
Men hvis man kan råbe sig til en plads i topfodbold så vil jeg satme til at blæse igennem resten af sæsonen!