Læste et sted noget med 20 mio pund, men kan ikke lige finde det. Men man må vel gå udfra at der også sælges lidt for at øge dette budget. Ser personligt gerne en Carroll forlade klubben.Har der været nogle nogenlunde præcise indikationer på sommerens budget?
Skal der sælges før vi køber?
Jeg går ud fra at vi fortsat skal fokusere på lønudgifter.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
- Red_as_Anfield
- Geografisk sted: Den jyske hede
Re: Hvem skal ind?
In Brendan Rodgers We Trust!
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Mirror kører en historie om at vi har £20 M + salg.
Sunday People mener at vide, at Rodgers vil give slip på Skrtel for £13 M, og at både Arsenal og Zenit er ude efter hans underskrift.
Ved første øjekast er det ikke meget. £20 M rækker til én enkelt klassespiller. Men hvis vi lægger Skrtel (£13 M), Carroll (£15 M), Pacheco (£1 M), Spearing (£2 M), Assaidi (£3 M) oveni, så er vores transferkasse vokset til £54 M, og det kan vi da købe 3-4 klassespillere for.
Hvis vi skal ramme top 4 i næste sæson, så kræver det altså en nulfejlsstrategi på transfermarkedet til sommer.
Sunday People mener at vide, at Rodgers vil give slip på Skrtel for £13 M, og at både Arsenal og Zenit er ude efter hans underskrift.
Ved første øjekast er det ikke meget. £20 M rækker til én enkelt klassespiller. Men hvis vi lægger Skrtel (£13 M), Carroll (£15 M), Pacheco (£1 M), Spearing (£2 M), Assaidi (£3 M) oveni, så er vores transferkasse vokset til £54 M, og det kan vi da købe 3-4 klassespillere for.
Hvis vi skal ramme top 4 i næste sæson, så kræver det altså en nulfejlsstrategi på transfermarkedet til sommer.
Når du nu skriver EN Carroll, er det så fordi du bare vil have en spiller, der minder om Carroll til at forlade klubben. Er det så det lange hår. Er det højden, eller er det fordi det skal være en angriber? Så du vil gerne have at Suarez forlader klubben?Læste et sted noget med 20 mio pund, men kan ikke lige finde det. Men man må vel gå udfra at der også sælges lidt for at øge dette budget. Ser personligt gerne en Carroll forlade klubben.
Mao. lad være med at skriv En foran et navn, hvis det præcis er den person du mener. Sæt det foran, hvis du mener den spiller eller en spiller lignende. som f.eks "Jeg kunne godt tænke mig at vi i næste sæson får en Carroll i truppen - men andre ord en stor klebbert der kan modstå det fysisk pres som Carroll kan.
- Red_as_Anfield
- Geografisk sted: Den jyske hede
I princippet forstår du vel hvad jeg mener, så kan egentlig ikke se hvorfor du kommer helt op i det røde felt af den grund.Når du nu skriver EN Carroll, er det så fordi du bare vil have en spiller, der minder om Carroll til at forlade klubben. Er det så det lange hår. Er det højden, eller er det fordi det skal være en angriber? Så du vil gerne have at Suarez forlader klubben?
Mao. lad være med at skriv En foran et navn, hvis det præcis er den person du mener. Sæt det foran, hvis du mener den spiller eller en spiller lignende. som f.eks "Jeg kunne godt tænke mig at vi i næste sæson får en Carroll i truppen - men andre ord en stor klebbert der kan modstå det fysisk pres som Carroll kan.
In Brendan Rodgers We Trust!
- JudgeArdaStudge
En du*Red_as_Anfield skrev:I princippet forstår du vel hvad jeg mener, så kan egentlig ikke se hvorfor du kommer helt op i det røde felt af den grund.Når du nu skriver EN Carroll, er det så fordi du bare vil have en spiller, der minder om Carroll til at forlade klubben. Er det så det lange hår. Er det højden, eller er det fordi det skal være en angriber? Så du vil gerne have at Suarez forlader klubben?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Det er jeg enig i. Hvem hentes så ?. Tror du ikke Seb også sælges i midterforsvaret ?.Hr. Drejer skrev:Mirror kører en historie om at vi har £20 M + salg.
Wisdom og Kelly kan spille i midterforsvaret men mindst en klasse midterforsvarer skal der hentes.
Gerne en vestre back.
En angriber.
Defensiv midt.
Gode og realistiske bud ?. på hvem de går efter.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Hvis det er en strategi, man kan anlægge, at man ikke vil fejle i transfermarkedet, så forstår jeg ikke, at vi ikke har anlagt den før.Hr. Drejer skrev:Hvis vi skal ramme top 4 i næste sæson, så kræver det altså en nulfejlsstrategi på transfermarkedet til sommer.
Vi SMADRER det PIShold !
Sorry Drejer, men en kort kommentar til det markerede:Hr. Drejer skrev:Mirror kører en historie om at vi har £20 M + salg.

Jeg håber stadig ikke, at vi sælger Skrtel. Vi står allerede foran 2-3 defensive udskiftninger til sommer (en erstatning for Carragher, sandsynligvis en erstatning for Coates og måske også en backup til backpladserne), hvilket er ret heftigt, så der er imo ikke nogen grund til at skifte mere ud dernede, hvis vi kan undgå det. Og lad os tage de objektive briller på en gang; så dårlig er Skrtel altså heller ikke. Han er ustabil, ja, men når han er god, så er han til gengæld også ren verdensklasse. Hvis klubben kan overbevise ham om, at det altså ikke er jordens undergang at indgå i en rotation i forsvaret, hvor han ikke partout starter inde i hver kamp, så er han en fremragende breddespiller at have i truppen.
Og angående transferbudget, så har jeg altid syntes, at det virkede åh så ufleksibelt og gammeldags. Naturligvis sætter manager og ledelse sig ned og vurderer, hvad der er brug for til hvilke pladser, og hvor meget der cirka er at ruffe med, men jeg tror til syvende og sidst, at det er Ayre's "deal by deal basis" princip, der regerer.
Jeg kan så tilføje, at strategi er noget, der bruges til at opfylde mål med. Der skal helst ikke være fejl i strategien, men umiddelbart er "nul fejl" et mål og ikke en strategi.Cynwal skrev:Hvis det er en strategi, man kan anlægge, at man ikke vil fejle i transfermarkedet, så forstår jeg ikke, at vi ikke har anlagt den før.Hr. Drejer skrev:Hvis vi skal ramme top 4 i næste sæson, så kræver det altså en nulfejlsstrategi på transfermarkedet til sommer.
Men jeg forstår heller ikke, at vi ikke har brugt det tidligere

On this train faith will be rewarded
Sakho, Vrij og Alonso! Mine favoritter, da Sakho også kan spille VB. Vrij er ung og god og udvikler sig meget endnu! Alonso er en historie for sig selv.Kelly skrev:Det er jeg enig i. Hvem hentes så ?. Tror du ikke Seb også sælges i midterforsvaret ?.Hr. Drejer skrev:Mirror kører en historie om at vi har £20 M + salg.
Wisdom og Kelly kan spille i midterforsvaret men mindst en klasse midterforsvarer skal der hentes.
Gerne en vestre back.
En angriber.
Defensiv midt.
Gode og realistiske bud ?. på hvem de går efter.

Måske også en wing/angriber. (Evt. Menez eller Gameiro fra PSG's overskudslager..)
YNWA
@ Hr. Drejer
Det er vel ikke til at sige hvad man kan få for £20m? Fx kostede Coutinho og Sturridge £20.5m tilsammen, og dem mener vi jo er gode spillere. Desuden koster spillere i forsvarskæden ofte noget mindre end offensive spillere, og vi er jo enige om, at det især er i bagkæden vi skal forstærkes.
Men det ligger da fast, at Rodgers kan råde over indtægterne fra spillersalg, gør det ik'?
Derudover er jeg nok enig med Aarde i, at vi tager det "deal-by-deal".
Det er vel ikke til at sige hvad man kan få for £20m? Fx kostede Coutinho og Sturridge £20.5m tilsammen, og dem mener vi jo er gode spillere. Desuden koster spillere i forsvarskæden ofte noget mindre end offensive spillere, og vi er jo enige om, at det især er i bagkæden vi skal forstærkes.
Men det ligger da fast, at Rodgers kan råde over indtægterne fra spillersalg, gør det ik'?
Derudover er jeg nok enig med Aarde i, at vi tager det "deal-by-deal".
Jeg har lige to spørgsmål til jer her på forum.
Hvor meget tror i det vil koste at hente Xabi Alonso til klubben? Og hvor meget tror i han tjener? Jeg tror selv han tjener en million om ugen, han er jo Real Madrid spiller. Hvis vi skal hente ham, tror jeg han skal være villig til en løn nedgang på 35-45% for vi når jo ikke CL i år desværre
.
Hvor meget tror i det vil koste at hente Xabi Alonso til klubben? Og hvor meget tror i han tjener? Jeg tror selv han tjener en million om ugen, han er jo Real Madrid spiller. Hvis vi skal hente ham, tror jeg han skal være villig til en løn nedgang på 35-45% for vi når jo ikke CL i år desværre

- JudgeArdaStudge
Har Menez ikke tidligere flirtet voldsomt med Manure?SimonA skrev: Sakho, Vrij og Alonso! Mine favoritter, da Sakho også kan spille VB. Vrij er ung og god og udvikler sig meget endnu! Alonso er en historie for sig selv.
Måske også en wing/angriber. (Evt. Menez eller Gameiro fra PSG's overskudslager..)
Det er rigtige gode bud i øvrigt og oven i hatten, kan vi smide Ben Arfa (skade til trods) og Feghouli og med lidt ønsketænkning Soldado.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Ben Arfa synes jeg var rigtig spændende, hvilket han da stadig er, men med hans skadeshistorik, krydret med hans seneste skade, er jeg i tvivl om han er den rette.Arda skrev:Har Menez ikke tidligere flirtet voldsomt med Manure?SimonA skrev: Sakho, Vrij og Alonso! Mine favoritter, da Sakho også kan spille VB. Vrij er ung og god og udvikler sig meget endnu! Alonso er en historie for sig selv.
Det er rigtige gode bud i øvrigt og oven i hatten, kan vi smide Ben Arfa (skade til trods) og Feghouli og med lidt ønsketænkning Soldado.
Ang. det med Alonso, tror også han skal være villig til at gå en del ned i løn, hvis han vil til Liverpool.

YNWA
Jeg har set lidt forskellige fortolkninger af det princip. Hvordan vil du mene det skal fortolkes siden du refererer til det?Aarde skrev:Sorry Drejer, men en kort kommentar til det markerede:Hr. Drejer skrev:Mirror kører en historie om at vi har £20 M + salg.
Hvis vi skal ramme top 4 i næste sæson, så kræver det altså en nulfejlsstrategi på transfermarkedet til sommer.![]()
Jeg håber stadig ikke, at vi sælger Skrtel. Vi står allerede foran 2-3 defensive udskiftninger til sommer (en erstatning for Carragher, sandsynligvis en erstatning for Coates og måske også en backup til backpladserne), hvilket er ret heftigt, så der er imo ikke nogen grund til at skifte mere ud dernede, hvis vi kan undgå det. Og lad os tage de objektive briller på en gang; så dårlig er Skrtel altså heller ikke. Han er ustabil, ja, men når han er god, så er han til gengæld også ren verdensklasse. Hvis klubben kan overbevise ham om, at det altså ikke er jordens undergang at indgå i en rotation i forsvaret, hvor han ikke partout starter inde i hver kamp, så er han en fremragende breddespiller at have i truppen.
Og angående transferbudget, så har jeg altid syntes, at det virkede åh så ufleksibelt og gammeldags. Naturligvis sætter manager og ledelse sig ned og vurderer, hvad der er brug for til hvilke pladser, og hvor meget der cirka er at ruffe med, men jeg tror til syvende og sidst, at det er Ayre's "deal by deal basis" princip, der regerer.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!