Pisse irriterende resultat! Så er vi igen under bitters i tabellen

Sikkert, men nu talte jeg om hvilken træner de burde vælge. Ikke hvilken de vælger.Surf skrev:Men så antager du også, at du vil bygge holdet op på den rigtige måde. Mon ikke City selv vil have et etableret trænernavn, der er garant for relativ øjeblikkelig succes. Mourinho synes jeg er et oplagt valg, men jeg tror han drømmer om United - specielt med tanke på de fedtede udtalelser han kom med efter CL opgørerne mod scum.
Godt nok. Jeg kan sagtens se idéen i at gå efter Pellegrini, men han har bare aldrig trænet i England. Måske kan han tilføje noget europæisk, men de første 1-2 år i Premier League vil være en læreproces for ham. Han har altså allerede en fremskridende alder, så hellere ofre lidt på det europæiske plan og tage en træner med Premier League erfaring, der kan være der i mange år.Surf skrev:I know. Det var heller ikke ment som en modsigelse. Ideen om Martinez tiltaler mig også.
Bestemt ikke. Sidste sæson var jeg også ret imponeret over City. Jeg synes bare de virker metaltrætte og umotiverede på nuværende tidspunkt. Det kan selvfølgelig handle om, at de reelt set har mistet mesterskabet, men når man så samtidig ser på Mancinis indkøb i sommer, så synes jeg det begynder at se lidt tvivlsomt ud. Det er i øvrigt også trænerens job at holde spillerne motiverede, til trods for at der ikke er noget at spille om - og her synes jeg også han mislykkes lidt lige pt.Alonso skrev:Så dårlig er Mancini altså heller ikke.
I mine øjne var City bedst da de stillede med Barry og De Jong dybt og så Yaya Toure i en mere fri rolle længere fremme. Mener det var en stor fejl at sælge De Jong, da han var god til at lukke huller.Surf skrev:Bestemt ikke. Sidste sæson var jeg også ret imponeret over City. Jeg synes bare de virker metaltrætte og umotiverede på nuværende tidspunkt. Det kan selvfølgelig handle om, at de reelt set har mistet mesterskabet, men når man så samtidig ser på Mancinis indkøb i sommer, så synes jeg det begynder at se lidt tvivlsomt ud. Det er i øvrigt også trænerens job at holde spillerne motiverede, til trods for at der ikke er noget at spille om - og her synes jeg også han mislykkes lidt lige pt.Alonso skrev:Så dårlig er Mancini altså heller ikke.
Du tror ikke, at City er færdige med Mancini så?