Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 17. mar, 2013 13:56

Robbie_God_Fowler skrev:Og så har Rooney ikke haft et specielt godt år, hvilket bare yderligere sætter deres styrke i perspektiv.
Og bare det, at der er en fornemmelse af, at Rooney ikke har været specielt god, sætter tingene i perspektiv. Før kampen i går mod Reading (hvor han scorede et heldigt mål), havde han i denne sæson været involveret i et mål (scoring eller assist) hvert 75. minut. Det er hans bedste sæson nogensinde, når man måler på den måde.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 17. mar, 2013 14:08

En ting skal man holde sig for øje, og det er fergusons store betydning. Man U ser ud til at få meget ud af lidt, hvor vi igennem mange år har fået lidt ud af noget materiale, der var til mere. Som RGF er inde på, så har de en vinderkultur, som man ikke skal underkende. De er som en maskine, hvor det bare gælder om at udskifte en del i ny og næ. Hvorimod vi altid ligner et hold, der mangler 3-4 spillere, for at kunne gøre sig gældende i topstriden.

I forhold til deres spillere, så er de rigtigt godt besat. Dog er der enkelte spillere som ikke holder niveau. Welbeck er ikke god nok til top 4. Han er en langt dårligere atlet end Shelvey, og har en boldbehandling, der er flere niveauer under det påkrævede. Nani og Valencia har tabt en del niveau i år, i forhold til de sidste par år. De har ikke præsteret på topniveau. De er ligeledes skidt besat på målmandsposten, hvor De Gea og Lindegaard ikke har vist klassen.

Men at afskrive Coutinho og Sturridge er for dumt. Jeg vil til en hver tid hellere have vores 2. angriber, end Man U (forudsat ligningen hedder Sturridge/Welbeck). Coutinho skal have tid, men han viser gode takter. Om han er top 4 materiale, er alt for tidligt at vurdere.

Helt hypotetisk, så tror jeg at ferguson kunne få mere ud af vores trup, end tilfældet er nu. fergusons rolle skal som sagt ikke underkendes.

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 17. mar, 2013 15:08

Jeg synes da netop Welbeck er en fantastisk atlet, Shelvey nok er blandt de ringeste i PL på det punkt. Fysisk stærk, hurtig og stor løbevillighed. Han er heller ikke så dårlig på bolden, i min optik, som du gør ham til. Hans store problem er den manglende skarphed foran mål. Welbeck er desuden yngre end Sturridge, så det er vel også for tidligt at afskrive ham. I øvrigt er han vel kun deres 4. valg til angriberpladsen efter van Persie, Rooney og Hernandez, hvor Sturridge er vores 2. valg.

Valencia har været forfærdelig i denne sæson, mens jeg synes Nani har været god, efter han senest er kommet tilbage på holdet. Med det de to har vist de senere år, kan man ikke udelukke, at de også fremover vil være værdifulde spillere. Så sent som i sidste sæson var Valencia jo helt i topform.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 17. mar, 2013 15:20

Jeg synes nu Shelveys atletiske evner er hans helt store mangelvare, ikke hans styrke. Han ligner til tider en elefant i en glasbutik med sine store bevægelser. Han er ligeledes meget langsom. Hans styrke er i mine øjne hans sparketeknik og til tider fornuftige overblik, ligesom han også er ganske ferm i pasningsspillet.

Jeg vil heller ikke afskrive Sturridge eller Coutinho, men blot pointere, at i et øjebliksbillede, så har vi ikke et hold, som bør betragtes som mesterskabskandidater. Vi har i mine øjne ganske få spillere, der ville kunne indgå i Manchester Uniteds startopstilling. Suarez er oplagt, men med udgangspunkt i Manchester Uniteds skæve 4-4-2, så vurderer jeg, at spillere som Lucas, Gerrard og Johnson ikke vil være oplagte startere.

Men nok offtopic og tilbage til trådens emne.

Jeg mener, at med henblik på i år og sidste sæson må indse, at vi desværre har mange spillere, der er humørspillere og falder sammen, når holdet er i krise og der netop er behov for at tage arbejdshandskerne på (bla. Downing, Sturridge og Johnson). Det er derfor i mine øjne fundamentalt, at man i trænerteamet er opmærksom på dette og søger spillere, der kan på banen og til træning kan tage fat i sin nærmeste holdkammerat, og ruske denne op, når tingene peger i den forkerte retning. Disse skal vel og mærke have den fornødne kvalitet, da man ellers hurtigt kan finde spillere som Cattermole, der er 100% vilje og 0% kvalitet/hjerne.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » søndag, 17. mar, 2013 15:38

Synes nu Downing arbejder stenhårdt kamp efter kamp, hvilket er med til at opveje for at han ikke er noget vidunderligt talent. Men det er uden bold. Når det kører skidt for ham og holdet har han en tendens til at skjule sig, hvilket er problemet.

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 17. mar, 2013 15:53

Ja, Shelvey er absolut ingen atlet. Derfor sammenligningen mellem ham og Welbeck.
AJ skrev:I øvrigt er han vel kun deres 4. valg til angriberpladsen efter van Persie, Rooney og Hernandez, hvor Sturridge er vores 2. valg.
Det er min fornemmelse at Welbeck er foran Hernandez. Jeg mener da han har flere indstarter end den lille mexikaner.
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg mener, at med henblik på i år og sidste sæson må indse, at vi desværre har mange spillere, der er humørspillere og falder sammen, når holdet er i krise og der netop er behov for at tage arbejdshandskerne på (bla. Downing, Sturridge og Johnson).
Ja, vi ser altid ud til at mangle 3-4 spillere for at blive et tophold. Derudover er det altid et nyt område, som udpeges som vores svaghed. Før julen var det offensiven, nu er det forsvaret.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 17. mar, 2013 16:01

Hr. Drejer skrev:Det er min fornemmelse at Welbeck er foran Hernandez. Jeg mener da han har flere indstarter end den lille mexikaner.
Det er fordi han også kan spille på fløjen, mens Hernandez kun kan spille spydspids. Jeg tror det kan tælles på en hånd hvor mange kampe Welbeck har spillet som egentlig angriber i den her sæson.
Fan af Manchester United

Hr. Drejer

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 17. mar, 2013 16:04

AllanShore skrev:
Hr. Drejer skrev:Det er min fornemmelse at Welbeck er foran Hernandez. Jeg mener da han har flere indstarter end den lille mexikaner.
Det er fordi han også kan spille på fløjen, mens Hernandez kun kan spille spydspids. Jeg tror det kan tælles på en hånd hvor mange kampe Welbeck har spillet som egentlig angriber i den her sæson.
Ok, det sagde AJ godt nok også.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » søndag, 17. mar, 2013 22:43

You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 17. mar, 2013 23:01

YNWA! skrev:http://gerrard8fanpage.lockerdome.com/a ... /106768101 Det var mange han ville have!
Lazar Markovic Er jeg mon den eneste der aldrig har hørt om ham, har wiki´et ham efterfølgende. 19 år, så dumpet hos mig, og jeg er altså ikke(påstår jeg) så negativ som det fremgår på skrift, men er dælme uforstående overfor at selv kaptajnen anbefaler teenagers. Steven og Carra er snart væk! Tænk dog lidt langsigtet mand, hvis altså Steven virkelig har anbefalet teenageren.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 18. mar, 2013 11:37

Thommo skrev:
YNWA! skrev:http://gerrard8fanpage.lockerdome.com/a ... /106768101 Det var mange han ville have!
Lazar Markovic Er jeg mon den eneste der aldrig har hørt om ham, har wiki´et ham efterfølgende. 19 år, så dumpet hos mig, og jeg er altså ikke(påstår jeg) så negativ som det fremgår på skrift, men er dælme uforstående overfor at selv kaptajnen anbefaler teenagers. Steven og Carra er snart væk! Tænk dog lidt langsigtet mand, hvis altså Steven virkelig har anbefalet teenageren.
Jeg kan umiddelbart ikke se, hvor det står, at kaptajnen anbefaler disse navne. Det er jo en fan-side til Stevie. Men bevares, hvis du kalder manden bag fan-siden for kaptajnen, så forstår jeg dig bedre. ;)
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » mandag, 18. mar, 2013 12:14

Kampen i lørdags mod Saints viste med al tydelighed, at vi har brug for en gladiator på midtbanen, som går forrest og trækker alle andre med. Jeg har sagt det før, jeg siger det nu, og jeg kommer til at sige det i fremtiden også:
Køb Kevin Strootman
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 18. mar, 2013 12:54

Arda skrev: Jeg kan umiddelbart ikke se, hvor det står, at kaptajnen anbefaler disse navne. Det er jo en fan-side til Stevie. Men bevares, hvis du kalder manden bag fan-siden for kaptajnen, så forstår jeg dig bedre. ;)
Jeg konkluderede nok lidt hurtigt ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 18. mar, 2013 13:10

Billede

Xabi har ifølge den her kanal informeret Real Madrid om, at han ikke vil forlænge sin kontrakt... Bare for lige at puste til spekulationerne om hans mulige tilbagekomst.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » mandag, 18. mar, 2013 13:28

Har der været nogle nogenlunde præcise indikationer på sommerens budget?
Skal der sælges før vi køber?
Jeg går ud fra at vi fortsat skal fokusere på lønudgifter.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar