Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » lørdag, 16. mar, 2013 14:30

Når everton giver dem tid på bolden er de gode, men det er for nemt at lukke ned. everton spillernes attitude er beundringsværdigt - Milner er den eneste, der giver sig 100% for City. Garcia, Barry, Kolarov og Silva er pinlige at se på.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 16. mar, 2013 14:35

Aarde skrev:
Belloni skrev:Kæft det kan blive en lorte dag. Everton overhaler os i tabellen og City taber nok endegyldigt mesterskabet.
Mancini skal skifte ud i pausen. Det er ynkeligt at se på.
Hvor mange gange kan man "endegyldigt" tabe mesterskabet? Det synes jeg godt nok de har gjort mange gange allerede ;)

I mit hoved sluttede mesterskabskampen efter deres nederlag til Southampton. Sådan som alt går ManU's vej på hjemmefronten i år, har deres forspring i lang tid været alt for stort til, at de på nogen måde kan betragtes som truede.
Når point afstanden bliver for stor. Og det bliver den hvis de taber idag. Basta! ;)

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 16. mar, 2013 14:50

Kolarov må være en af de mindst fodboldintelligente spillere i Premier League. Stor motor, fart i stængerne og klasse venstrefod, men ufatteligt så dårlige beslutninger han træffer gang på gang.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 16. mar, 2013 14:55

Alonso skrev:Kolarov må være en af de mindst fodboldintelligente spillere i Premier League. Stor motor, fart i stængerne og klasse venstrefod, men ufatteligt så dårlige beslutninger han træffer gang på gang.
Han er endnu en i rækken af de spillere, som Manchester City har valgt at købe, fordi han blev hypet helt vildt for tre-fire år siden. Jeg vil dog ikke kalde ham hurtig, men ellers er jeg enig i din beskrivelse af ham som spiller.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » lørdag, 16. mar, 2013 15:04

Korrekt rødt kort til Pienaar.

jensemand
Geografisk sted: København S
Alder: 34

Indlæg af jensemand » lørdag, 16. mar, 2013 15:04

der fik city da noget af en foræring så må vi se om de kan spille bedre mod ti mand men hold da op et rødt kort :O
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

Red-Snow

Indlæg af Red-Snow » lørdag, 16. mar, 2013 15:06

Nu må City gerne lige lave en pind eller to, med en mand i overtal og 30 min igen.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 16. mar, 2013 15:10

Go City!

To virkelig gode redninger af Mucha!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 16. mar, 2013 15:12

Jeg synes nu det var korrekt dømt. Pienaar har et gult kort i forvejen og kommer med strakt ben og knopperne forrest.

Hvor er City dog skræmmende ringe. Deres midtbane er helt væk. Ingen fart eller kreativitet - alt afhænger af Silva og Tevez. City betaler lige pt. prisen for deres elendige sommerindkøb, for Garcia, Barry, Milner og Kolarov har simpelthen ikke klassen til at være en del af deres start 11'er.

Everton fortjener desværre sejren. Mancini og co. fortjener en opsang uden lige fra klubben.

jensemand

Indlæg af jensemand » lørdag, 16. mar, 2013 15:14

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg synes nu det var korrekt dømt. Pienaar har et gult kort i forvejen og kommer med strakt ben og knopperne forrest.

Hvor er City dog skræmmende ringe. Deres midtbane er helt væk. Ingen fart eller kreativitet - alt afhænger af Silva og Tevez. City betaler lige pt. prisen for deres elendige sommerindkøb, for Garcia, Barry, Milner og Kolarov har simpelthen ikke klassen til at være en del af deres start 11'er.

Everton fortjener desværre sejren. Mancini og co. fortjener en opsang uden lige fra klubben.
ah okay jeg ser det på stream og det hakkede så vidste ikke han havde gult i forvejen så er det selvfølgelig i orden jeg så det som et direkte rødt det have været voldsomt :)
Det er ingen kunst at holde med en fodboldklub, men en lykke at finde en fodboldklub der er værd at holde med.

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 16. mar, 2013 15:16

Det er ufatteligt skræmmende at City spiller så dårligt og så ligger som de gør. De virker tomme for ideer, holdånd og fightervilje. Ikke engang i overtal er de skræmmende...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » lørdag, 16. mar, 2013 15:20

thefugle skrev:Det er ufatteligt skræmmende at City spiller så dårligt og så ligger som de gør. De virker tomme for ideer, holdånd og fightervilje. Ikke engang i overtal er de skræmmende...
Tænkte det samme. De mangler virkelig Yaya i dag. Jeg synes Mancini virker som en færdig mand.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

jensemand

Indlæg af jensemand » lørdag, 16. mar, 2013 15:21

ja gad vide om det er mancini der har den filosofi at der skal spilles langsomt og uden ideer eller om det er de overbetalte stjerner der bare ikke vil yde noget som hold?

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » lørdag, 16. mar, 2013 15:22

Surf skrev:
thefugle skrev:Det er ufatteligt skræmmende at City spiller så dårligt og så ligger som de gør. De virker tomme for ideer, holdånd og fightervilje. Ikke engang i overtal er de skræmmende...
Tænkte det samme. De mangler virkelig Yaya i dag. Jeg synes Mancini virker som en færdig mand.
Men hvilken træner er bedre? Hvis vi ser bort fra at du måske kan få Mourinho til sommer.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » lørdag, 16. mar, 2013 15:24

Alonso skrev:Men hvilken træner er bedre? Hvis vi ser bort fra at du måske kan få Mourinho til sommer.
Pellegrini har været rygtet til City. Han er bestemt ikke dårlig.
Fan af Manchester United

Besvar