Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Steven__Gerrard

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » mandag, 11. mar, 2013 19:43

Bemærkelsesværdigt hvis det er endnu en offensivspiller der er første prioritet. Vi har Coutinho og Downing, som spiller rigtig godt på kanterne i øjeblikket. Dertil kommer Suso og Sterling, samt Enrique, Sturridge og Suarez som alle kan bruges på positionen.

Vil være med tryg hvis vi styrkede defensiven, specielt nu hvor Carra stopper. Efterlader os med Skrtel, Agger, Coates og Kelly som CB's, og Johnson (Kelly) og Enrique til at dække backs - plus Wisdom og Robinson. Slet ikke samme muligheder og kvalitet. Har læst lidt om Sahko fra PSG - ville være en spændende spiller at få fingerne i. Ham og Williams, så skulle vi kunne klare den lidt. En DM ville heller ikke skade.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 11. mar, 2013 20:57

AndreasN skrev:Tony Barrett bekræfter, at Ben Arfa og Eriksen er meget mulige transferemner til sommer. Personligt håber jeg meget lidt på, at Eriksen kommer - Ben Arfa ville derimod være et glimrende alternativ til kanten.

-------------Suarez--------------
Ben Arfa - Sturridge - Coutinho

Det tror jeg, at mange forsvarskæder ville ryste i bukserne over.

http://lfcts.tumblr.com/post/4510712967 ... fa-eriksen

Tja, og Carra har bekræftet at man køber en central forsvarsspiller til sommer - jeg stoler mere på Carra. :P

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » mandag, 11. mar, 2013 21:04

Steven__Gerrard skrev:Bemærkelsesværdigt hvis det er endnu en offensivspiller der er første prioritet. Vi har Coutinho og Downing, som spiller rigtig godt på kanterne i øjeblikket. Dertil kommer Suso og Sterling, samt Enrique, Sturridge og Suarez som alle kan bruges på positionen.

Vil være med tryg hvis vi styrkede defensiven, specielt nu hvor Carra stopper. Efterlader os med Skrtel, Agger, Coates og Kelly som CB's, og Johnson (Kelly) og Enrique til at dække backs - plus Wisdom og Robinson. Slet ikke samme muligheder og kvalitet. Har læst lidt om Sahko fra PSG - ville være en spændende spiller at få fingerne i. Ham og Williams, så skulle vi kunne klare den lidt. En DM ville heller ikke skade.
Vi har en del spillere, som OGSÅ kan bruges helt fremme i angrebet, men hvor det ikke er deres naturlige og sædvanlige plads. Jeg så gerne, at vi indkøbte en 3. angriber, som var - næsten - på højde med Sturridge og Suarez, i hvert fald med Sturridge. I ManU har de fire gode angribere løbende i Rooney, van Persie, Wellbeck og Hernandez. Sådan en som Hernandez er det, vi skal have fat i, og hvis det var muligt, så jeg os gerne lægge pengene for Lukaku fra WBA/Chelsea. Selvom jeg er ked af at dømme nogen ude for hurtigt, så er jeg godt nok ikke imponeret af Borini, men som fjerdeangriber er det ok med ham. Lidt dyr fjerdeangriber, men det er jo ikke hans fejl.

Og derudover har vi behov for en centerforsvarer, der kan gå direkte ind på holdet, og altså skal være bedre end Carragher, Skrtel og de andre. Skal være mindst på niveau med Agger. Hvem ved jeg ikke, men det gør andre nok.

Så, alt i alt, TO klassekøb af spillere i form af en angriber og en centerforsvarer, der kan gå direkte ind på holdet, plus det løse i forstærkninger til truppen - så er jeg godt tilfreds med sommerens vindue.
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » mandag, 11. mar, 2013 21:19

Lige nu handler det mere om kontinuitet end det handler om bredde/rotation på de forreste positioner. Det handler om at styrke os der, hvor vi føler os svagest. Det gør vi ikke fremad banen, men derimod i de bagerste geledder.

Bredde rotation kan komme, når vi er kommet et skridt længere opad rangstigen i Premier League og i Europæisk fodbold. Vi skal prioriterer rigtigt.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
ThunderZtorm
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » mandag, 11. mar, 2013 23:03

Jeg vil også mene at førsteprioritet må være en central forsvarsspiller, og dernæst en back, gerne en der kan spille i begge sider men ikke nødvendigvis et førstevalg.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 12. mar, 2013 00:37

Førsteprioritet skal absolut være en midterforsvarer ja. Gerne en, der også kan vikariere på backen.

Forsvar:

- Sakho
- de Vrij
- Bruno Martins Indi
- Papadopoulos

Höwedes har lige forlænget med Schalke. Ellers havde han været et godt bud, med mere rutine end de andre nævnte.

Midtbane:

- Xabi Alonso - Og det kan ikke diskuteres! :love3:

Angreb:

- Soldado
- Ricky van Wolfswinkel

Selvom Sturridge meget vel kan være løsningen på vores spydspids-problem, så vi derfor ikke behøver en så profileret angrebet som de to.

Ben Arfa, Belhanda eller Julian Draxler ville jeg også byde velkommen, men købet af Coutinho, har gjort nødvendigheden af en sådan spiller lidt mindre, for mit vedkommende.

Det var da nogle bud.
Senest rettet af JudgeArdaStudge tirsdag, 12. mar, 2013 00:44, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 12. mar, 2013 00:39

Arda skrev:Førsteprioritet skal absolut være en midterforsvarer ja. Gerne en, der også kan vikariere på backen.

Forsvar: Sakho, de Vrij, Bruno Martins Indi eller Papadopoulos kunne være gode, men/og unge bud.

Midtbane: Xabi Alonso - Og det kan ikke diskuteres! :love3:

Angreb: Soldado eller Ricky van Wolfswinkel, selvom Sturridge meget vel kan være løsningen på vores spydspids-problem. Suarez fungerer jo (også!) fremragende bag ham.

Ben Arfa, Belhanda eller Julian Draxler ville jeg også byde velkommen, men købet af Coutinho, har gjort nødvendigheden af en sådan spiller lidt mindre, for mit vedkommende.

Blev Belhanda ikke solgt her i januar. Eller var det bare rygter?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 12. mar, 2013 00:42

Så er det i hvert fald gået i min næse forbi. Jeg mener da, at han stadig render rundt i Montpellier. Så skal det være på en forhåndsaftale, at han er blevet solgt, men jeg har ikke læst noget om det.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » tirsdag, 12. mar, 2013 07:55

Hekkem skrev:Lige nu handler det mere om kontinuitet end det handler om bredde/rotation på de forreste positioner. Det handler om at styrke os der, hvor vi føler os svagest. Det gør vi ikke fremad banen, men derimod i de bagerste geledder.

Bredde rotation kan komme, når vi er kommet et skridt længere opad rangstigen i Premier League og i Europæisk fodbold. Vi skal prioriterer rigtigt.
+1 ;)

1. Prioritet: midterforsvarer
2. Prioritet: back

Jeg mener så backen skal være til venstre side, så Johnson kan blive på højre når Enrique er skadet. Men jeg forstår argumentet for at hente en til højre side.

Vi kan sagtens forstærkes på flere positioner, men på dem er det ikke i samme grad livsnødvendigt. Vi skal jo måske endda have flere folk ind til midterforsvaret alt efter hvordan Rodgers ser på Coates og Skrtel.

Brugeravatar
Steven__Gerrard

Indlæg af Steven__Gerrard » tirsdag, 12. mar, 2013 08:04

LarsU skrev:
Steven__Gerrard skrev:Bemærkelsesværdigt hvis det er endnu en offensivspiller der er første prioritet. Vi har Coutinho og Downing, som spiller rigtig godt på kanterne i øjeblikket. Dertil kommer Suso og Sterling, samt Enrique, Sturridge og Suarez som alle kan bruges på positionen.

Vi har en del spillere, som OGSÅ kan bruges helt fremme i angrebet, men hvor det ikke er deres naturlige og sædvanlige plads. Jeg så gerne, at vi indkøbte en 3. angriber, som var - næsten - på højde med Sturridge og Suarez, i hvert fald med Sturridge. I ManU har de fire gode angribere løbende i Rooney, van Persie, Wellbeck og Hernandez. Sådan en som Hernandez er det, vi skal have fat i, og hvis det var muligt, så jeg os gerne lægge pengene for Lukaku fra WBA/Chelsea. Selvom jeg er ked af at dømme nogen ude for hurtigt, så er jeg godt nok ikke imponeret af Borini, men som fjerdeangriber er det ok med ham. Lidt dyr fjerdeangriber, men det er jo ikke hans fejl.

Og derudover har vi behov for en centerforsvarer, der kan gå direkte ind på holdet, og altså skal være bedre end Carragher, Skrtel og de andre. Skal være mindst på niveau med Agger. Hvem ved jeg ikke, men det gør andre nok.

Så, alt i alt, TO klassekøb af spillere i form af en angriber og en centerforsvarer, der kan gå direkte ind på holdet, plus det løse i forstærkninger til truppen - så er jeg godt tilfreds med sommerens vindue.
Men vi spiller kun med en angriber på toppen, så derfor vil 4 klasseangribere være lidt overflødigt. Vi har Sturridge og Suarez, som begge spiller den position rigtig godt. Så får vi Carroll tilbage, selvom det ikke lader til at han kommer til at få den store rolle. Så hvis vi kunne "bytte" ham med Lukaku, vil jeg være mere end tilfreds. Sidstnævnte har imponeret mig, men nu har Chelsea også angrebsproblemer, så det er nok ikke realistisk. Desuden har vi Ngoo, der har klaret sig rigtig fornuftigt i Hearts.

Borini har jeg heller ikke den store fidus til.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 12. mar, 2013 10:42

YNWA! skrev:
Arda skrev:Førsteprioritet skal absolut være en midterforsvarer ja. Gerne en, der også kan vikariere på backen.

Forsvar: Sakho, de Vrij, Bruno Martins Indi eller Papadopoulos kunne være gode, men/og unge bud.

Midtbane: Xabi Alonso - Og det kan ikke diskuteres! :love3:

Angreb: Soldado eller Ricky van Wolfswinkel, selvom Sturridge meget vel kan være løsningen på vores spydspids-problem. Suarez fungerer jo (også!) fremragende bag ham.

Blev Belhanda ikke solgt her i januar. Eller var det bare rygter?
Salget blev faktisk offentliggjort på diverse mediesider, men så trukket tilbage et halvt døgns tid senere. Underlig situation. :P
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
ThunderZtorm
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 12. mar, 2013 14:46

Footy (opr kilde: CalcioMercato fra Italien) melder ud at vi er interesserede i hele tre mand fra PSG:

Mamadou Sakho (23 år, 144 kampe for PSG, central forsva)
Jeremy Menez (25 år, winger/forward, ca 250 for hhv Sochaux, Monaco, Roma og PSG)
Kevin Gameiro (25 år, angriber, ca 200 kampe og 76 mål for Strasbourg, Lorient og PSG)

Synes egentlig de alle tre ville pynte i truppen, omend jeg ikke er helt sikker på om vi reelt har brug for 2 yderligere offensive folk, medmindre tanken er at udleje Sterling og Suso.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. mar, 2013 19:15

Ifølge Liverpool.no som citerer A Bola og Calciomercato hævder at vi er tæt på en overgang for Malagas playmaker, Manuel Iturra. Hans kontrakt udløber efter denne sæson, og han skal være ivrig efter en overgang.

Brugeravatar
YNWA!
Alder: 28

Indlæg af YNWA! » tirsdag, 12. mar, 2013 19:22

Hr. Drejer skrev:Ifølge Liverpool.no som citerer A Bola og Calciomercato hævder at vi er tæt på en overgang for Malagas playmaker, Manuel Iturra. Hans kontrakt udløber efter denne sæson, og han skal være ivrig efter en overgang.
Nogen der kender noget til ham?
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » tirsdag, 12. mar, 2013 19:45

Mit kendskab til ham er begrænset. Men han er chilener og har spillet 34 landskampe, hvilket betyder at han har været med under Bielsa og hans vanvittige presspil.

Tjek det mål han laver mod Barcelona her: http://www.youtube.com/watch?v=2V6YIr5xCLY

For mig kunne det godt tyde på at han er en dygtig presspiller. Han er ikke rigtig fast mand for Malaga, men har været lidt inde og ude af holdet. Beskrives som defensiv midtbanespiller. Måske backup til Lucas?

Besvar