Dagens Kampe
-
Re: Dagens Kampe
Det er rystende at gense. Specielt med tanke på hvor formidabel en placering dommeren har. Det burde jo være tydeligt for ham, at det er Evans der går ned med begge fødder.Cynwal skrev:Shelvey rammer også bolden, men peger sine knopper væk fra Evans, hvorimod Evans kører 2 x 14 knopper (eller deromking) for enden af strakte ben lige i retning mod Shelvey. Lad nu være med at tro på alt det fucking spin du blir udsat for!:
http://www.101greatgoals.com/gvideos/gi ... er-united/
Det var nu heller ikke min pointe fra start, og jeg har endda også sagt, at uanset om det så skulle være tilfældet, så er det stadig klart rødt til Evans. Jeg mener nu, at Shelveys tackling er helt ren - om den er først eller om de er samtidig er svært at afgøre. Jeg at måske lige hurtig nok med at konkludere, at Evans slet ikke rammer bolden, kan jeg se efter at have genset episoden.
Liverpool Football Klopp
- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
Jeg har svært ved at tolke dit oneliner svar til Andreas anderledes, men du kan jo uddybe .....AllanShore skrev:Hvornår har jeg nogensinde sagt det?
Senest rettet af Cynwal lørdag, 09. mar, 2013 14:35, rettet i alt 1 gang.
Vi SMADRER det PIShold !
Så sig, hvad det er du mener. Mener du: at ingen sku' have været vist ud, at kun Shelvey skulle ud, eller at begge spillere sku' vises ud? Eller, selvfølgelig helt urealistisk, at kun Evans sku' have været vist ud?AllanShore skrev:Hvornår har jeg nogensinde sagt det?
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Desværre fjerner i jer lidt fra Rolling rigtig gode indlæg.
Tak for det indlæg Rolling.
Når det er sagt, så har man utd fans - og andre medier - haft ganske travlt med at pådutte Liverpool fænomenet 'Always the victims'. Men nu virker det mere og mere til at det netop er det mr. ferguson prøver at få tilrådet sig af rolle. Hans forsvar for at blive væk fra pressemødet efter kampen, falder til jorden med den agenda han prøver at få frembragt. Og selvfølgelig æder den engelske presse hans ord råt. Et engelsk hold er jo lige røget ud af den fineste turnering for klubhold. Uha, uhada. Og de tænker 'nåh ja, det er da også rigtigt, at for flere år tilbage, Roy Keane var offer for en tynd udvisning' (som nu er ophævet til den skinbare sandhed af mr. ferguson)
Så ophøjes det til man utd altid bliver smidt ud af Europa eller Champions League på grund af fejldomme og snyd. Der bliver ikke snakket om de gange man utd har fået en fordel af tvivlsomme domme. Det har jeg ikke på stående fod tal på, men gætter da på det rækker sig til mere end tre opgør, hvor det så har resulteret i modstanderne er røget ud.
Han har haft 2-3 dage til at tænke over sine udtalelser. Og det, han så vælger at frembringe, virker således ganske hyklerisk.
Tak for det indlæg Rolling.
Når det er sagt, så har man utd fans - og andre medier - haft ganske travlt med at pådutte Liverpool fænomenet 'Always the victims'. Men nu virker det mere og mere til at det netop er det mr. ferguson prøver at få tilrådet sig af rolle. Hans forsvar for at blive væk fra pressemødet efter kampen, falder til jorden med den agenda han prøver at få frembragt. Og selvfølgelig æder den engelske presse hans ord råt. Et engelsk hold er jo lige røget ud af den fineste turnering for klubhold. Uha, uhada. Og de tænker 'nåh ja, det er da også rigtigt, at for flere år tilbage, Roy Keane var offer for en tynd udvisning' (som nu er ophævet til den skinbare sandhed af mr. ferguson)
Så ophøjes det til man utd altid bliver smidt ud af Europa eller Champions League på grund af fejldomme og snyd. Der bliver ikke snakket om de gange man utd har fået en fordel af tvivlsomme domme. Det har jeg ikke på stående fod tal på, men gætter da på det rækker sig til mere end tre opgør, hvor det så har resulteret i modstanderne er røget ud.
Han har haft 2-3 dage til at tænke over sine udtalelser. Og det, han så vælger at frembringe, virker således ganske hyklerisk.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
-
- Alder: 37
Sådan Wigan!! Ville være fantastisk, hvis de begynder deres Wigan-relegation-fight nu! runden efter, de var så elendige mod os. haha og 3-0! sammenbrud i Everton. Rigtig gode mål endda. fantastisk.
Senest rettet af Tom_Jorsal lørdag, 09. mar, 2013 14:20, rettet i alt 1 gang.
Solen skinner og Wigan fører 3-0 efter 33 minutter på Goodison, lækker lørdag i vente =)
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Det må have været en underlig oplevelse for de Everton-fans der lige gik ud for at tisse og hente nye fadbamser, mens det stadig stod 0-0...AndreasN skrev:30 min: 0-0
33 min: 0-3

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
- Alder: 37
og så viste phil neville lige, at han stadig er et kæmpe svin..
- Cynwal
Der findes to gode fodboldhold i Liverpool. Liverpools 1. hold og Liverpools 2. hold 

Vi SMADRER det PIShold !
Wigan. (verb) To do fuck all for a prolonged period before being saved by temporary brilliance. "I didn't study mate but I Wiganed the test"
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Cynwal
Jeg var også kisteglad, indtil jeg fandt ud af, at det er en FA-pokal kamp, og de bitres sikre nederlag dermed ikke giver os chancen for at komme tættere på den sjove ende af tabellen. Det var helt Blitz-agtigt:Tom_Jorsal skrev:Sådan Wigan!! Ville være fantastisk, hvis de begynder deres Wigan-relegation-fight nu! runden efter, de var så elendige mod os. haha og 3-0! sammenbrud i Everton. Rigtig gode mål endda. fantastisk.
Vi SMADRER det PIShold !