Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
JTN skrev:Selvom udvisningen uden tvivl vendte kampen, skal Mourinho også have ros for at få det maksimale ud af situationen ved at indskifte Mordric for Arbeloa. Iøvrigt siger Mourinho efter kampen, at det bedste hold tabte. Det skal nok få gang i den spanske presse...
Det er jo osse tilfældet i mange af de kampe som Manure vinder. Så fuck det...
I øvrigt passer det jo ikke, Jose. Alle stats er i RM´s favør.
Senest rettet af Sledgehammer tirsdag, 05. mar, 2013 22:53, rettet i alt 1 gang.
Svensk Viasats ekspert på plads, Frida Nordstrand, sagde efter kampen, at hun aldrig havde set Ferguson så ophidset og vred. Hun turde ikke gengive de ord der var kommet ud af hans mund mod dommerne. Mourinho blev åbenbart til sidst så træt af det, at han gik før kampfløjt...at han bare kan tillade sig at opføre sådan. Han får alt for frie tøjler i England!
Iøvrigt er jeg ikke en pind imponeret over ManU set over disse to kampe. Real ligger nummer 3, nærmest 20 point efter Barca, ManU fører PL stort...og de kan ikke andet end spille primitiv kick n rush. De nyder nok lidt for meget respekt hjemme.
JTN skrev:Selvom udvisningen uden tvivl vendte kampen, skal Mourinho også have ros for at få det maksimale ud af situationen ved at indskifte Mordric for Arbeloa. Iøvrigt siger Mourinho efter kampen, at det bedste hold tabte. Det skal nok få gang i den spanske presse...
Mourinho har ingen taktisk kunnen, synes det var ret åbenlyst i aften. Han tager Özil ud for Pepe hvilket giver den fuldstændig modsatte effekt for Real, og Scum tager initiativet. Inden Real kom på 1-1 synes jeg også hans hold led under et taktisk dårligt oplæg. De havde ingen ideer til at optrævle Scum's defensive arbejde. Nogle synes manden er et geni, jeg synes han er en middelmådig træner!
Mourinho har ingen taktisk kunnen, synes det var ret åbenlyst i aften. Han tager Özil ud for Pepe hvilket giver den fuldstændig modsatte effekt for Real, og Scum tager initiativet. Inden Real kom på 1-1 synes jeg også hans hold led under et taktisk dårligt oplæg. De havde ingen ideer til at optrævle Scum's defensive arbejde. Nogle synes manden er et geni, jeg synes han er en middelmådig træner!
Han skifter Modric ind for Arbeloa. Kort efter scorer de to mål, hvoraf det ene er scoret af Modric, som i øvrigt spiller en fremragende kamp.
Han skifter Modric ind for Arbeloa. Kort efter scorer de to mål, hvoraf det ene er scoret af Modric, som i øvrigt spiller en fremragende kamp.
Han skifter Ozil ud med Pepe, og kort efter dominere Scum med 10 mand imod 11
Det er jo osse tilfældet i mange af de kampe som Manure vinder. Så fuck det...
I øvrigt passer det jo ikke, Jose. Alle stats er i RM´s favør.
Manden skal stensikkert overtage manager-rollen efter AF, ellers kan jeg ikke se hvorfor han skulle over og snakke med ham flere gange under kampen.
Manden tigger jo nærmest efter AF og scum's fans anerkendelse, også med hans udtalelser efter kampen.
Klart rødt kort i øvrigt, Higuain's mål blev fejlagtigt underkendt og Rafael skulle have haft rødt > straffe til Real.