Heller ikke mig! Han ville gode penge igen ift. reklamepenge i Asien, også er han en dygtig pasningspiller.
Der er også rygter om at Shelvey er på vej til Stoke for 7 mil. pund. Det er da en god pris for ham.
Heller ikke mig! Han ville gode penge igen ift. reklamepenge i Asien, også er han en dygtig pasningspiller.
Shelvey er lige blevet 21. Han er altså en meget ung mand, der er mindst 3-4 år fra at blive "opgivet" i Liverpool. Han har ikke været god i en længere periode, men det er uforskammet at sende ham videre allerede. 7 mio. pund, så skal vi mindst have 50% af næste transfersum og yderligere penge ved landskampe. Lej ham ud til en mindre PL klub i et år næste sæson.TomViolence skrev:Heller ikke mig! Han ville gode penge igen ift. reklamepenge i Asien, også er han en dygtig pasningspiller.
Der er også rygter om at Shelvey er på vej til Stoke for 7 mil. pund. Det er da en god pris for ham.
Jeg er lidt i tvivl om jeg vil have Ben-Arfa til Liverpool, men Ter Stegen er nok den signing jeg ønsker mig allermest til sommer. De Vrij ser også helt fantastisk ud.Coutinho-Goldenboy! skrev:Ind:
Marc-André Ter Stegen (Gladbach) - Klasse-Ung Målmand som jeg mener er en perfekt erstatning for Reina!
Hatem Ben-Arfa (Newcastle) - Har længe været rygtet til Anfield og kunne være en god teknisk tilføjelse til truppen!
Stefan De Vrij (Feyenoord) - En ung central midterforsvarer som kan ses som en lang sigtet erstatning for ''Carra''!
YNWA
Guillermo Ochoa. Manden er ganske dygtig overall og har desuden hvad jeg ville beskrive som ekstreme reflekser. Endvidere har han et højt bundniveau og passer super godt ind til profilen som en målmand der også er god med fødderne.AllanShore skrev:Jeg gad godt vide hvilken målmænd I, der synes Reina skal sendes videre i system, der ikke bare gode nok, men også realistiske. Jeg synes ikke at målmandsmarkedet de senere år har været særlig attraktive.
Jeg vil nu også gerne vide hvem der har bragt disse rygter?Aarde skrev:Flueknepperi? Jeg vil nu bare gerne vide, hvem der bringer de historier, der bliver refereret til herinde - så er det lettere at vurdere deres troværdighed.
Kan han tale engelsk?sagoss skrev:Guillermo Ochoa. Manden er ganske dygtig overall og har desuden hvad jeg ville beskrive som ekstreme reflekser. Endvidere har han et højt bundniveau og passer super godt ind til profilen som en målmand der også er god med fødderne.AllanShore skrev:Jeg gad godt vide hvilken målmænd I, der synes Reina skal sendes videre i system, der ikke bare gode nok, men også realistiske. Jeg synes ikke at målmandsmarkedet de senere år har været særlig attraktive.
Har selv været så heldig at se ham i aktion på stadion en enkelt gang, og på trods af at én præstation ikke nødvendigvis siger meget, gav det et klart blik af en leder med sumblimt overblik på banen.
http://www.bold.dk/nyt/Mexicansk-keeper ... -Liverpool
Læs hvad jeg har svaret tidligere.DaBonks skrev:Jeg vil nu også gerne vide hvem der har bragt disse rygter?Aarde skrev:Flueknepperi? Jeg vil nu bare gerne vide, hvem der bringer de historier, der bliver refereret til herinde - så er det lettere at vurdere deres troværdighed.
Hjemmesiderne er i hvert fald ingenting værd.
Jeg synes Ben-Arfa har vist, at han kan tage skeen i den rigtige hånd i Newcastle. Det kunne snildt vise sig at være det helt rigtige for både LFC og Ben-Arfa. Når Ben-Arfa er fit er han absolut topklasse, med en fantastisk attraktiv spillestil. Jeg synes det vil give virkelig god mening.TomViolence skrev:Hvis jeg fik valget, så ville jeg jo nok sige ja tak til Ben-Arfa, men han virker som om han mener at spilleren er større end holdet og det er dét der får mig til at tøve.Coutinho-Goldenboy! skrev:Ind:
Hatem Ben-Arfa (Newcastle) - Har længe været rygtet til Anfield og kunne være en god teknisk tilføjelse til truppen!
YNWA
Er han tit skadet? Jeg kender ikke hans skadeshistorik i Newcastle, men mener at han var tit skadet, da han spille i Frankrig.kjærsgaard skrev:Når Ben-Arfa er fit er han absolut topklasse