Jeg syntes det giver god mening i dag. Det er en unik præstation, Giggs har bedrevet og den er værd at hylde - det kan jeg sagtens som Liverpool fanLarsU skrev:For en gangs skyld ville jeg ønske, at 6'eren holdt fast i deres princip om altid at vise Swansea..!ScouserTommy skrev:Dejligt at RM og Barca også tørner sammen kl. 16. Så er man fri for at henslæbe en kold og blæsende lørdag eftermiddag med at se Scum mod Norwich
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
-
Nu er Giggs faktisk slet ikke på bænken, så alle de medier, der har brugt det som optakten må føle sig lidt taget bagfra.
Fan af Manchester United
Giver ikke meningAllanShore skrev:Nu er Giggs faktisk slet ikke på bænken, så alle de medier, der har brugt det som optakten må føle sig lidt taget bagfra.
-
I de Real Madrid kampe jeg har set, hvor Modric har været i startopstillingen, har han lignet en skygge af sig selv. Slet ikke samme sikkerhed på bolden og har slet ikke samme afgørende rolle i opbygningen af spillet. Som jeg ser det er det ikke grundet, at Modric som fodboldspiller mangler kvaliteterne til at kunne begå sig hos Real Madrid. Jeg tror i højere grad det skyldes, at presset er et helt andet i en klub som Real Madrid, og at det kræver en tilvænning for Modric.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Lissom Thomas GravesenRobbie_God_Fowler skrev:I de Real Madrid kampe jeg har set, hvor Modric har været i startopstillingen, har han lignet en skygge af sig selv. Slet ikke samme sikkerhed på bolden og har slet ikke samme afgørende rolle i opbygningen af spillet. Som jeg ser det er det ikke grundet, at Modric som fodboldspiller mangler kvaliteterne til at kunne begå sig hos Real Madrid. Jeg tror i højere grad det skyldes, at presset er et helt andet i en klub som Real Madrid, og at det kræver en tilvænning for Modric.

Disclaimer: Uden sammeligning i øvrigt.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Præcis, ligesom GravesenScouserTommy skrev:Lissom Thomas GravesenRobbie_God_Fowler skrev:I de Real Madrid kampe jeg har set, hvor Modric har været i startopstillingen, har han lignet en skygge af sig selv. Slet ikke samme sikkerhed på bolden og har slet ikke samme afgørende rolle i opbygningen af spillet. Som jeg ser det er det ikke grundet, at Modric som fodboldspiller mangler kvaliteterne til at kunne begå sig hos Real Madrid. Jeg tror i højere grad det skyldes, at presset er et helt andet i en klub som Real Madrid, og at det kræver en tilvænning for Modric.![]()
Disclaimer: Uden sammeligning i øvrigt.

Savner de "voldelige" udgaver af el clasico
-
Hvordan kan der være frispark der? Skulder mod skulder! Varane skal vel ikke straffes for at være fysisk stærkere end Pedro.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Både Ngog og Spearing på tavlen for Bolton i dag...Robbie_God_Fowler skrev:Hvordan kan der være frispark der? Skulder mod skulder! Varane skal vel ikke straffes for at være fysisk stærkere end Pedro.

Ups, fik vist trykket "Citer" isf "Nyt indlæg"

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ha ha, fryd Barcelona. Småbørnsattitude fordi dommeren for en sjældent gangs skyld ikke forære dem et straffespark. Klart og tydeligt film fra Sanchez, og pigerne var med det samme efter dommeren. Kan slet ikke finde ord for, hvor stor en idiot, Valdes er. Nu mangler vi bare, at Milan smider dem ud!
Liverpool Football Klopp
- JudgeArdaStudge
Valdes & co. er satme nogle klaphatte! 

"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Hvis det er straffesparket, du refererer til, så var det Adriano, der blev nedlagt, og der var da klar kontakt. Klokkerent straffe.AndreasN skrev:Ha ha, fryd Barcelona. Småbørnsattitude fordi dommeren for en sjældent gangs skyld ikke forære dem et straffespark. Klart og tydeligt film fra Sanchez, og pigerne var med det samme efter dommeren. Kan slet ikke finde ord for, hvor stor en idiot, Valdes er. Nu mangler vi bare, at Milan smider dem ud!
Når det er sagt, så er den efterfølgende reaktion selvfølgelig stadig dybt, dybt kritisabel. Især Valdes opførsel var langt under lavmålet.
-
Hvad skete der?Aarde skrev:Hvis det er straffesparket, du refererer til, så var det Adriano, der blev nedlagt, og der var da klar kontakt. Klokkerent straffe.
Når det er sagt, så er den efterfølgende reaktion selvfølgelig stadig dybt, dybt kritisabel. Især Valdes opførsel var langt under lavmålet.
Fan af Manchester United
- JudgeArdaStudge
Barca-spilleren kaster sig i feltet. Der bliver ikke dømt straffe. Barca-spillerne jagter dommeren. Iniesta får gult kort for brok. Kampen fløjtes senere af. Valdes løber efter kampen op til dommeren og brokker sig til et gult kort og dernæst et rødt kort. Efter det røde kort brokker han sig lige lidt mere. End of story.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 02. mar, 2013 18:06, rettet i alt 1 gang.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
Fixed that for youArda skrev:Barca-spilleren bliver nedlagt i feltet. Der bliver ikke dømt straffe. Barca-spillerne jagter dommeren. Iniesta får gult kort for brok. Kampen fløjtes senere af. Valdes løber op til dommeren og brokker sig til et gult kort og dernæst et rødt kort.