Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 01. mar, 2013 14:59

Ha ha ha ha :lol:

Og jeg kan nikke genkendende til nogle af dem :silenced:

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » fredag, 01. mar, 2013 17:42

Hr. Drejer skrev:Ha ha ha ha :lol:

hæhæ. Det kan jeg til gengæld slet ikke
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » fredag, 01. mar, 2013 23:34

Hekkem skrev:

Især ikke den her vel?

20. Slå hårdt ned på uvidende folk, der kalder Manchester United for "Manchester" eller "United". Henled vredt opmærksomheden på City og Leeds, der jo faktisk også er en slags storklubber.

;)

dphreak
Geografisk sted: Aalborg
Alder: 41

Indlæg af dphreak » lørdag, 02. mar, 2013 00:49

Aarde skrev:20. Slå hårdt ned på uvidende folk, der kalder Manchester United for "Manchester" eller "United". Henled vredt opmærksomheden på City og Leeds, der jo faktisk også er en slags storklubber.
Den der er jeg SÅ træt af, for egentlig har de jo ret, United er der mange der hedder - på den anden side så tager jeg ikke ret gerne kombinationen af bynavnet og United i min mund. Det skaber altså nogle problemer når man gerne vil snakke fodbold men folk ikke forstår hvem man refererer til når man siger "Den unævnelige klub", "Forenede mandebryster", "Scum" osv.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » lørdag, 02. mar, 2013 00:58

dphreak skrev:
Aarde skrev:20. Slå hårdt ned på uvidende folk, der kalder Manchester United for "Manchester" eller "United". Henled vredt opmærksomheden på City og Leeds, der jo faktisk også er en slags storklubber.
Den der er jeg SÅ træt af, for egentlig har de jo ret, United er der mange der hedder - på den anden side så tager jeg ikke ret gerne kombinationen af bynavnet og United i min mund. Det skaber altså nogle problemer når man gerne vil snakke fodbold men folk ikke forstår hvem man refererer til når man siger "Den unævnelige klub", "Forenede mandebryster", "Scum" osv.
Man kan som regel slippe afsted med at sige: "Wank United" - specielt hvis man mumler en kende på første del
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » lørdag, 02. mar, 2013 10:21

http://www.101greatgoals.com/gvideos/fa ... vius-tifo/

Fra gårsdagens mesterskabskamp i Napoli, der bl.a. bød på en yderst spændende og hår duel mellem Cavani og Chiellini. Det er som om, de lige går en tand mere til den end, når de spiller i Europa, hvor det er lidt mere pænt til tider.

Jeg må besøge det San Paolo på et eller andet tidspunkt. Tror virkelig det er en oplevelse. Er der nogen på forum, der har haft fornøjelsen?
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » lørdag, 02. mar, 2013 10:44

Totalt off topic ift "Dagens Kampe" med al jeres Guardiola snak.

Så et klip på Youtube, hvor Joey Barton (fjolset er kommet til Marseille fandt jeg ud af, ved samme lejlighed) gør kraftigt nar af Zlatan Ibrahimovic, og "tegner" en ordentlig "snabel" foran sit hoved

http://www.youtube.com/watch?v=ubmhz6NcIDc

Havde han dog blot været noget mere disciplineret kunne jeg godt se ham som en der kunne styrke LFC

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 02. mar, 2013 10:54

Hafsteinsson skrev:Totalt off topic ift "Dagens Kampe" med al jeres Guardiola snak.

Så et klip på Youtube, hvor Joey Barton (fjolset er kommet til Marseille fandt jeg ud af, ved samme lejlighed) gør kraftigt nar af Zlatan Ibrahimovic, og "tegner" en ordentlig "snabel" foran sit hoved

Havde han dog blot været noget mere disciplineret kunne jeg godt se ham som en der kunne styrke LFC
De har også vist den på dansk fjernsyn. Det er sgu meget sjovt, når to så store idioter sviner hinanden til :D

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » lørdag, 02. mar, 2013 11:17

Belloni skrev:
Hafsteinsson skrev:Totalt off topic ift "Dagens Kampe" med al jeres Guardiola snak.

De har også vist den på dansk fjernsyn. Det er sgu meget sjovt, når to så store idioter sviner hinanden til :D

Joey Barton er simpelthen det mest usympatiske m**s**n man finder på en fodboldbane, fy for ind i helvede.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Alonso
Alder: 37

Indlæg af Alonso » lørdag, 02. mar, 2013 11:22

Skovdal skrev:
Belloni skrev:

Joey Barton er simpelthen det mest usympatiske m**s**n man finder på en fodboldbane, fy for ind i helvede.
Synes jeg faktisk ikke. Hans adfærd er til tider total afstumpet, men han er da ærlig omkring det. Han forsøger ikke at snyde nogen.

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » lørdag, 02. mar, 2013 11:23

Enig. Han giver gerne ud. Men man kan næsten sige han hellere vil tage imod. Dem er der ikke mange af.
Jeg har et ømt punkt for spillere der spiller hårdt som samtidigt gerne tager imod en hård tackling. Uden noge former for brok.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 02. mar, 2013 13:02

Hekkem skrev:

ha ha ha :lol:

Det sgu humor, Hekkem :lol:

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 02. mar, 2013 14:28

Dejligt at RM og Barca også tørner sammen kl. 16. Så er man fri for at henslæbe en kold og blæsende lørdag eftermiddag med at se Scum mod Norwich :headbang:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LarsU

Indlæg af LarsU » lørdag, 02. mar, 2013 15:18

ScouserTommy skrev:Dejligt at RM og Barca også tørner sammen kl. 16. Så er man fri for at henslæbe en kold og blæsende lørdag eftermiddag med at se Scum mod Norwich :headbang:
For en gangs skyld ville jeg ønske, at 6'eren holdt fast i deres princip om altid at vise Swansea..!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 02. mar, 2013 15:28

LarsU skrev:
ScouserTommy skrev:Dejligt at RM og Barca også tørner sammen kl. 16. Så er man fri for at henslæbe en kold og blæsende lørdag eftermiddag med at se Scum mod Norwich :headbang:
For en gangs skyld ville jeg ønske, at 6'eren holdt fast i deres princip om altid at vise Swansea..!
Det er nyt for mig at have 6´eren, men jeg mente egentlig at det er 2(3)Sport PL, der ALTID viser Swansea, mens 6´eren vælger mere frit?

I øvrigt er der også BL på Eurosport. Dortmund er som regel værd at kikke på. De har haft 3-4 åbne chancer efter 6½ minut... :shock: Og nu scorede de...
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar