Så er det fiksetThommo skrev:Hvis jeg trykker på et link, her på forum, popper det ikke op i ny fane, som på det gamle forum. Men jeg ryger væk fra forum, og videre til linket, på den fane jeg nu bruger. Ændres det når alt er på plads?
Jeg bruger firefox, hvis det er nyttig info.
FORUM support/info tråd
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 51
- Kontakt:
Re: FORUM support/info tråd
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Sad lige og kiggede i rejseguiden. Kunne det ikke være en fordel at man kan vælge de forskellige sider i siden?
Så man ikke skal trykke næste side for fx at finde info omkring rundtur på stadion, som først kommer efter 4-5 tryk.
Så man ikke skal trykke næste side for fx at finde info omkring rundtur på stadion, som først kommer efter 4-5 tryk.
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Der er ikke planer om at lave det om. Du kan jo også vælge de forskellige sider fra menuen.Callesen skrev:Sad lige og kiggede i rejseguiden. Kunne det ikke være en fordel at man kan vælge de forskellige sider i siden?
-
Callesen
- Bestyrelsesmedlem
- Geografisk sted: København
- Alder: 38
Re: Sv: FORUM support/info tråd
Synes ikke jeg kunne vælge noget da jeg kikkede det igennem. Jeg ser lige efter i eftermiddag.
Når jeg går ind på forsiden af hjemmesiden, så opdateres tidspunktet på hvornår der sidst er blevet lavet et indlæg på forummet ikke. Hvad skal jeg gøre for at det kommer til at virke igen?
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Jeg tror vist mere det er en fejl på hjemmesiden, som jeg også først selv ser nu.Ponzac skrev:Når jeg går ind på forsiden af hjemmesiden, så opdateres tidspunktet på hvornår der sidst er blevet lavet et indlæg på forummet ikke. Hvad skal jeg gøre for at det kommer til at virke igen?
Det er noget jeg lige må kigge nærmere på senere.
Ahh okay.Mugge skrev:Jeg tror vist mere det er en fejl på hjemmesiden, som jeg også først selv ser nu.Ponzac skrev:Når jeg går ind på forsiden af hjemmesiden, så opdateres tidspunktet på hvornår der sidst er blevet lavet et indlæg på forummet ikke. Hvad skal jeg gøre for at det kommer til at virke igen?
Jeg faldt lidt tilfældigt over siden lfc-danmark.dk.
Nogen der har kendskab til den?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Så skulle det gerne være fikset igenPonzac skrev:Ahh okay.Mugge skrev:Jeg tror vist mere det er en fejl på hjemmesiden, som jeg også først selv ser nu.Ponzac skrev:Når jeg går ind på forsiden af hjemmesiden, så opdateres tidspunktet på hvornår der sidst er blevet lavet et indlæg på forummet ikke. Hvad skal jeg gøre for at det kommer til at virke igen?
Den har ikke noget med LFCDB at gøre, hvis det er det, du tænker på. Det er et eksternt dansk fansite, der bidrager med danskskrevne nyheder og artikler - lidt i stil med liverpool.no, blot på dansk.Jesper skrev:Jeg faldt lidt tilfældigt over siden lfc-danmark.dk.
Super! Godt arbejde MuggeMugge skrev:Så skulle det gerne være fikset igenPonzac skrev:Ahh okay.Mugge skrev:Jeg tror vist mere det er en fejl på hjemmesiden, som jeg også først selv ser nu.Ponzac skrev:Når jeg går ind på forsiden af hjemmesiden, så opdateres tidspunktet på hvornår der sidst er blevet lavet et indlæg på forummet ikke. Hvad skal jeg gøre for at det kommer til at virke igen?
Jeg har på det seneste fået problemer med at se de video indslag der ligger på forsiden, er der andre der har de samme problem. ???
Ps. Bruger altid iPad men det har tidligere virket.
- Mugge
- Forum administrator
- Kontakt:
Kan du beskrive problemet lidt nærmere?rnh skrev:Jeg har på det seneste fået problemer med at se de video indslag der ligger på forsiden, er der andre der har de samme problem. ???
Jeg kan prøve.Mugge skrev:Kan du beskrive problemet lidt nærmere?rnh skrev:Jeg har på det seneste fået problemer med at se de video indslag der ligger på forsiden, er der andre der har de samme problem. ???
Når jeg trykker på play springer pilen op i toppen af billedet af videoklippet og så kommer der et e frem i midten af skærmen som om den Loader men der sker desværre ikke mere.