Vi kunne heller ikke undvære Torres, Man Utd kunne ikke undvære Cristiano Ronaldo osv.Robbie_God_Fowler skrev:Et salg af Skrtel og køb af en erstatning vil, som AJ er inde på, ikke løse vores manglende bredde i midterforsvaret. Set i bagklogskabens lys skulle vi måske have sagt ja til de angivelige £ 20 millioner, som der blev budt på Skrtel i sommers. For den sum kunne man have hentet to fuldgode erstatninger.
Generelt synes jeg vores trup er alt for smal til at vi skal sælge for at købe. Det skulle kun være, hvis man kunne lave en "Tottenham", hvor man sælger en spiller som Modric, og forstærke bredde og væsentlige positioner på baggrund heraf. Problemet er blot, at udover Suarez har vi nok ikke sådanne spilleraktiver - og Suarez kan vi så absolut ikke undvære, hvis vi har intentioner om at kæmpe med i toppen indenfor nærmeste fremtid.
Historien taler for at klubberne kommer videre, selvom det som regel koster på den korte bane. Dermed ikke sagt at jeg tror det er en god idé at sælge Suarez, men jeg tror ikke ubetinget det vil være en katastrofe. De penge man får vil man højst sandsynligt kunne bruge til at købe to spændende offensive navne, ligesom da vi købte Suarez og Carroll for Torres pengene.
Navne som Son, Eriksen og Isco kunne være emner.
Hvad angår midterforsvaret, så tror jeg vi henter et af de navne vi har været linket med henover vinteren. Amorebieta og Diakite der begge har kontraktudløb, eller Fazio der kun har et år tilbage af kontrakten til sommer. Altså "billige" spillere. Det er formentlig på bekostning af Coates, der i spillestil og kvaliteter er langt fra hvad Rodgers ønsker.
Sælges Skrtel vil han blive erstattet direkte, men tror justeringerne i forsvaret bliver et nulsums spil. Tror ikke vi sætter de store penge af.