Korrekt, og det var heller ikke i ordennrg skrev:
Jeg mindes, du ved tidligere lejligheder, har frabedt dig, at man nedgør LFC-spillere. Hvis du læser dit P.S. igen, mener du så stadig det?

Korrekt, og det var heller ikke i ordennrg skrev:
Jeg mindes, du ved tidligere lejligheder, har frabedt dig, at man nedgør LFC-spillere. Hvis du læser dit P.S. igen, mener du så stadig det?
Han havde faktisk en monster redning allerede efter 50 sek (tror det er den du tænker på, ellers har han haft 2 store i samme kamp (og det er vel usandsynligt ifølge nogle herindenrg skrev:Okay, Thommo. Så lad os starte forfra. Jeg ved ikke hvorfor det er, du føler dig nedgjort, men skal herfra beklage, hvis jeg er en del af det, MEN det er vel også fair nok at sige, at du stiller dig billedligt talt oppe på den højeste bakke og "råber" og gentager i et væk din agenda mod Reina, med tilhørende smiley'er, der mere end antyder, du er ved, at være træt af ham. Det er ok. Jeg vil ikke tage din holdning fra dig. Jeg prøver bare at modargumentere. Der er vist ikke nogen af os Reina-lovere fra kliken(nu vi snakker om at nedgøre), der påstår, at Reina er på samme niveau, som tidligere. Mod Arsenal, kan man sagtens argumentere for, at Reina redede os fra nederlag. Mod ManC, havde han en redning i 1. halvleg, da de førte 1-0 og en 2-0 føring havde vel reelt lukket kampen. Det bortforklarer og forsvarer bestemt ikke hans aktion til ManC 2-2 mål. Det var helt hovedløst.Thommo skrev:Cyn hvis ddu og kliken siger det nok gange hopper folk nok på den propaganda. Det er rystende læsning, og du fyrer bare klynk af igen. Kliken står sammen, og fred være med det
P.S droppy #25 raus, og så er CL muligt igen. Når mister minus 15 point er ude, er alt muligt
Der findes ikke EN sandhed. Det afgøres i sagens natur af øjnene der ser og er man ikke enig, så diskuterer man og med den retorik, du og 'verdenskrig' har valgt at bruge(senest dit P.S.), kan det næsten ikke undgåes, at det ender ud i 'hårdt mod hårdt'.
Så når du med din 'hard-ball' stil, forsøger, at blive hørt og set på forum, må du også forvente at få svar i samme stil. Det er svært at blive nuanceret mod en bruger, der taler i generaliseringer.
Jeg skal ikke trætte hverken dig eller de andre brugere med mere af mit ævl, omkring Reina og hans formåen, og om, hvordan jeg ser din gøren og laden, så lad os køre den over PB, hvis der er yderligere.
God weekend.
Det er ikke for at puste liv til den ugidelige diskussion om Reinas formåen (jeg er i øvrigt svært tilfreds med have ham som målmand), men passer det stadig, at hans udspark er så suveræne? Der er ingen tvivl om, at hans korte spil med midtforsvarene og vores backs og hans kølige boldkontrol er et af PL's bedste hvis ikke det bedste, men jeg har en antagelse om, at der er en del længere mellem hans lange potentielt målskabende afleveringer, hvad enten der er tale om 1., 2. eller 3. assists. Jeg kunne godt tænke mig at se noget statistik på det i hvert fald. Jeg har en tese om, at der har være færre af den slags afleveringer siden Benitez stoppede, da nye systemer har været søgt implementeret, der ikke fordrede dette element af vores spil samt den afledte effekt, at spilforståelsen har lidt under spilreformerne, hvorfor de rette løb, som særligt Torres mestrede, ikke har givet Reina mulighederne for at vise sin sparkekunnen.veffe69 skrev:Og en målmand skal ikke kun kunne hive store redninger op i dagens fodbold, men i den grad også være en del af spillet og der er Pepe altså en af de bedste. Ydermere finder vi ikke mange, som har udspark der rammer på 25 øren, som dem han sparker, det er altså ganske ofte at det er med til at give en efterfølgende chance i den anden ende.
Engelsk fodbold når det er bedstAndreasN skrev:Villas venstreback holder sig satme ikke tilbage. Hul i hovedet og flyver ned i en herretackling af en anden verden. Fantastisk kamp.
Det er et definitionsspørgsmål, og noget der er vanskeligt at be/afkræfte. Jeg kan eksempelvis hævde det modsatte, og du ville vanskeligt kunne modbevise min påstand.AJ skrev:
Reina har reddet flere point end han har kostet. Måske ikke nok, men nettobidraget er positivt.
Jeg er også en beundrer af Carrol, men enig i at han ikke hører hjemme hos os. Men at se ham i West Ham, er at se ham hos et hold der virkelig prøver at bruge det han kan.Robbie_God_Fowler skrev:Engelsk fodbold når det er bedstAndreasN skrev:Villas venstreback holder sig satme ikke tilbage. Hul i hovedet og flyver ned i en herretackling af en anden verden. Fantastisk kamp..
Derudover er det dejligt også at få muligheden for at se Carroll i aktion. Jeg er af den mening, at man skal afskibbe ham til sommer, da han ikke passer ind i Rodgers koncept. Jeg er dog stor beundrer af Carrolls attitude og fighteregenskaber, hvilket gør ham til en seværdig spiller at overvære.