Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
mortenbak

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » tirsdag, 29. jan, 2013 00:56

John Barnes skrev:
ScouserTommy skrev:
Gary skrev:Gode gamle Darren Huckerby.
For ikke at tale om Dion Dublin. Coventry var et rigtigt kult-hold. Mon de nogensinde kommer tilbage til PrL?
Lige pt ligger de nummer 7 i League 1 med 4 op til top 6. Så helt håbløst er det ikke som man f.eks har set med Plymouth Argyle, Portsmouth osv som bare drasler ned med lynets hast. En klub som Coventry skal da os mindst være i Championshippen!
Jeg så for mange år siden en kamp på Loftus Road mellem QPR og Portsmouth... Det var en vild oplevelse - samtlige tilskuere sang af hjertet, jeg havde aldrig før oplevet sådan en stemning på et fodboldstadion - der var bedre stemning end til Landskampe i Idrætsparken LOL

Vildt at Portsmouth nu ligger i bunden af league one.....

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » tirsdag, 29. jan, 2013 14:05

Peter Ndlovu
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » tirsdag, 29. jan, 2013 15:03

Hekkem skrev:
ScouserTommy skrev:
Gary skrev:Gode gamle Darren Huckerby.
For ikke at tale om Dion Dublin. Coventry var et rigtigt kult-hold. Mon de nogensinde kommer tilbage til PrL?
Der er flere gode.

En 17 årig Chris Kirkland på kassen der kæmpede med den evige reserver 40 årige Steve Ogrizovic.

Der var Gary McAllister og David Borrows. Roland Nilsson kan også nævnes.
Åh ja. Steve Ogrizovic. Han havde også et par sæsoner på Anfield engang for 60-70 år siden... :). Og Kirkland blev anset for et kæmpetalent, men blev aldrig rigtigt mere end det.

Vi bør vist have en "Random Memory Lane" tråd. Emnet er uudtømmeligt.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 29. jan, 2013 19:52

ScouserTommy skrev: Åh ja. Steve Ogrizovic. Han havde også et par sæsoner på Anfield engang for 60-70 år siden...
Han havde den hårde opgave, at være back up for den bedste keeper jeg har oplevet i den røde (grønne?) trøje:
Ray Clemmence.
..... jeg er jo trods alt ikke gammel nok til at have oplevet Elisha Scott ;)
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » tirsdag, 29. jan, 2013 20:02

Hvilken kamp ville I helst se i aften blive vist på 6eren? Jeg ville helst se QPR - City.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » tirsdag, 29. jan, 2013 21:06

Voldsomt imponerende positionsspil af svanerne
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 29. jan, 2013 21:15

Enig. Jeg er meget imponeret over De Guzman. Synes han er en meget alsidig spiller. Binder fint spillet sammen.

Godt vi ikke lagde et bud ind på Adam Johnson. We dodged a bullet there!

nrg
Geografisk sted: Egå
Alder: 57

Indlæg af nrg » tirsdag, 29. jan, 2013 21:18

Cynwal skrev:
ScouserTommy skrev: Åh ja. Steve Ogrizovic. Han havde også et par sæsoner på Anfield engang for 60-70 år siden...
Han havde den hårde opgave, at være back up for den bedste keeper jeg har oplevet i den røde (grønne?) trøje:
Ray Clemmence.
Vi er jo alle børn af Kaj og Andrea :-) jeg ved ikke om det var ham du tænkte på, da du "stoppede" et ekstra 'm' i Clemence? :-)
I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.

Brugeravatar
Hyppia
Geografisk sted: Immingham, northeast of lincolnshire, Uk
Alder: 54

Indlæg af Hyppia » tirsdag, 29. jan, 2013 21:52

hvorfor skal samtlige premier league spiller ud tales på fransk og hvorfor kalder de Berbatov for BAR-BAR-TOV
og hvorfor er morten bruun så daft at hører på.....

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 29. jan, 2013 22:39

Surt at Man. City ikke får sejret i dag. Det ligner mere og mere et sikkert mesterskab til scum. Det positive er, at Swansea ikke får tre point, og Stoke heller ikke får tre point. Med en sejr over Arsenal kan vi tillade os at fokusere mere på at kigge opad frem for nedad.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » onsdag, 30. jan, 2013 08:40

Cynwal skrev:
Ray Clemmence.
Ja, Clemence var suveræn. En klippe af ro og pålidelighed. Han havde sjældent behov foor at smide sig ud i fuld længde, forstod bare at placere sig hvor bolden kom.

Jeg var nu også vild med vildmanden fra Zimbabwe, Bruce Grobbelaar., selv om han var alt det, Clemence ikke var. Han droppede temmelig ofte, men dengang havde vi jo som regel råd til det, og det var voldsomt underholdende at se ham spille, flagrende rundt ude i feltet eller flyvende i fuld længde helt oppe under overliggeren. Som hurtigt reagerende shot-stopper var han fantastisk.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » onsdag, 30. jan, 2013 09:16

Hyppia skrev:hvorfor skal samtlige premier league spiller ud tales på fransk og hvorfor kalder de Berbatov for BAR-BAR-TOV
og hvorfor er morten bruun så daft at hører på.....
Det med det franske skal jeg ikke kunne sige, men de plejer at udtale Berbatovs navn rigtigt. De har vist i tidernes morgen selv spurgt ham om hvordan det skulle gøres.

APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af APLFC » onsdag, 30. jan, 2013 22:56

Haha altid noget at Chelsea har smidt en sikker 2-0 føring

45' 0-1 Juan Mata
66' 0-2 Frank Lampard
87' 1-2 Adam Le Fondre
90' 2-2 Adam Le Fondre

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » torsdag, 31. jan, 2013 09:13

De laver godt nok nogle vilde comebacks de der Reading folk. Især ham der Le Fondre synes jeg er virkelig giftig i slutfasen.

Men for ligaens skyld er det vel bedst hvis nedrykkerne bliver Reading, Wigan og QPR. Er de ikke lidt nogle plastikklubber? Aston Villa og/eller Southampton vil da være meget sværere at undvære.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 31. jan, 2013 09:52

QPR er i mine øjne lidt af en traditionsklub. Fernandez har dog ødelagt meget af denne glans med sine mange millioner. Loftus Road er ikke det samme, som da jeg sad og så med sidst de var med i Premier League i midt 90'erne. Men atmosfæren er desværre nedadgående på de fleste stadions i Premier League.

Wigan synes jeg altid har været en mærkelig klub. Meget lidt opbakning fra tilskuerne og halvtomme tribuner. Jeg er helt enig med dig i, at vi ikke vil savne Wigan, skulle de risikere at rykke ned.

Reading har nu også fået sig en rig 'sugar daddy', så jeg er enig med dig i, at det for ligaens skyld nok ville være bedst, hvis Reading også rykkede ud.

Southampton er en traditionsklub og i nyere tid den klub, som har opfostret de største engelske talenter. Men har de ikke også en rigmand bag sig?

Besvar