Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
I stand corrected. En skam der ikke lige nævnes årstal (så vidt jeg kan se), for det lyder som virkelig gamle dage - endda før min tid..!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"
Det virker til det var før 78, og tilbage til 60'erne. Men nu ganske hygsomt at læse lidt om de gode gamle dage på et stadion uden tag på langsidernes tribuner.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
If people are trying to bring you down it only means that you are above them
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Nej det er for mange os rigtig underligt, at jeg har en sympati for dem!!ScouserTommy skrev:Jeg kan huske at Luton havde et ganske godt hold tilbage i - tror jeg nok - 80´erne eller måske start-90´erne; de havde nogle sæsoner i PrL men er vist røget helt bag af dansen nu. Kan i øvrigt også huske at Lars Elstrup spillede for dem en overgangJohn Barnes skrev:Luton Town videre til 5. runde efter 1-0 sejr ude mod Norwich!! Scott Rendell med scoringen i det 80' minut. Sikke en oplevelse for de 4000 medrejsende Luton supportere! Grundet min sympati med Luton Town glæder det mig!![]()
Tør man spørge hvordan en gut på 22 bliver Luton-sympatisør? Du kan næppe huske deres "storhedstid"?

Navnet Luton Town er os ganske fedt og så har klubben en ret god historie, b.la med et Liga Cup trofæ via en 3-2 sejr over Arsenal. Deres økonomiske problemer har desværre bare gjort, at de er droslet ned igennem rækkerne. Til sidst er deres spilledragter bestemt heller ikke helt tossede!
Så hvis jeg ikke var Liverpool fan var jeg da nok blevet Luton mand..

Senest rettet af John Barnes søndag, 27. jan, 2013 14:58, rettet i alt 1 gang.

-
- Bestyrelsesmedlem
- Alder: 38
Re: Sv: Dagens Kampe
Takker Hekkem. Vi kom også frem til, at det nok var noget med folk skulle have fri fra arbejde. Men vi var ikke helt sikre.
Men en spidsfindig lille historie.
Men en spidsfindig lille historie.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Har sendt dig en PBHekkem skrev:Kender også en Stoke fan, der dog bor her i Viby SjCallesen skrev:Nu vi er ved de gamle dage. Så snakkede jeg med en på arbejde igår, som er Stoke fan. Han nævnte at Stoke altid spillede et kvarter senere end de andre kampe, som det eneste hold om lørdagen. Nogen der kender grunden til dette?Hans far er også Stoke fan, så det kan være jeg kan spørge ham.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Stor respekt til Brentford. Omvendt er Chelsea godt nok ikke skræmmende under Rafa.
- John Barnes
Ærgeligt at Brentford ikke kunne holde stand, det ku ellers ha været en stor hjælp hvis Chelsea kunne komme af vejen. Jeg spår ikke Brentford særlig mange chancer på SB i omkampen, desværre.jacobq skrev:Stor respekt til Brentford. Omvendt er Chelsea godt nok ikke skræmmende under Rafa.

Nej, det bør blive en walkover for plastikholdet. Omvendt kan den ekstra kamp for Chelsea, forhåbentlig give lidt tunge ben i PLJohn Barnes skrev:Ærgeligt at Brentford ikke kunne holde stand, det ku ellers ha været en stor hjælp hvis Chelsea kunne komme af vejen. Jeg spår ikke Brentford særlig mange chancer på SB i omkampen, desværre.jacobq skrev:Stor respekt til Brentford. Omvendt er Chelsea godt nok ikke skræmmende under Rafa.

- John Barnes
Det er bestemt ikke nogen dårlig ting, at Chelsea skal have endnu en kamp i benene når de i forvejen har spillet rigtig mange kampe. De kan heller ikke tillade sig, at spille med et rent U-hold for så kan de sagtens tabe hvis de levere sådan en indsats som de gjorde i dag, for det var godt nok elendigt!jacobq skrev:Nej, det bør blive en walkover for plastikholdet. Omvendt kan den ekstra kamp for Chelsea, forhåbentlig give lidt tunge ben i PLJohn Barnes skrev:Ærgeligt at Brentford ikke kunne holde stand, det ku ellers ha været en stor hjælp hvis Chelsea kunne komme af vejen. Jeg spår ikke Brentford særlig mange chancer på SB i omkampen, desværre.jacobq skrev:Stor respekt til Brentford. Omvendt er Chelsea godt nok ikke skræmmende under Rafa.

- Sledgehammer
Spurs er bagud mod det fhv storhold Leeds med 10 min. igen. Kunne godt unde Leeds lidt succes, og ser dem meget gerne tilbage i PrL, men de sidste mange sæsoner er det forblevet ved nærved og næsten.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
-
Jeg savner lidt Leeds tilstedeværelse i PL. Synd for deres fans, at klubben blev administreret så elendigt.
Flot kamp af Leeds. Tottenham - ja de bliver (forhåbentlig) aldrig et rigtigt tophold.
Flot kamp af Leeds. Tottenham - ja de bliver (forhåbentlig) aldrig et rigtigt tophold.
- Sledgehammer
Sjovt som ting ændrer sig. Dengang jeg begyndte at interessere mig for engelsk fodbold kunne jeg ikke udstå Leeds, mest fordi de var hårde rivaler til Liverpool. Men nu, hvor de er forsvundet ud af rampelyset, så savner jeg dem sq. Det er ligesom om der mangler noget, når gamle storhold glider ud i glemslen.Robbie_God_Fowler skrev:Jeg savner lidt Leeds tilstedeværelse i PL. Synd for deres fans, at klubben blev administreret så elendigt.
Jeg har det på samme måde med fx Wolverhampton. Synes at hold som dem og Leeds hører til i PrL.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Og så igen: fuldstændigt underordnetJohn Barnes skrev:Ærgeligt at Brentford ikke kunne holde stand, det ku ellers ha været en stor hjælp hvis Chelsea kunne komme af vejen. Jeg spår ikke Brentford særlig mange chancer på SB i omkampen, desværre.jacobq skrev:Stor respekt til Brentford. Omvendt er Chelsea godt nok ikke skræmmende under Rafa.
- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Wolves har da aldrig for alvor været en fast bestanddel af Premier League - det var da noget længere tilbage de var med hvor det var sjovt..?ScouserTommy skrev:Sjovt som ting ændrer sig. Dengang jeg begyndte at interessere mig for engelsk fodbold kunne jeg ikke udstå Leeds, mest fordi de var hårde rivaler til Liverpool. Men nu, hvor de er forsvundet ud af rampelyset, så savner jeg dem sq. Det er ligesom om der mangler noget, når gamle storhold glider ud i glemslen.Robbie_God_Fowler skrev:Jeg savner lidt Leeds tilstedeværelse i PL. Synd for deres fans, at klubben blev administreret så elendigt.
Jeg har det på samme måde med fx Wolverhampton. Synes at hold som dem og Leeds hører til i PrL.
- Arturo Bandini
- Geografisk sted: Esbjerg
- Alder: 35
Coventry...
Vi savner Coventry.
Det gør vi fandme.
Vi savner Coventry.
Det gør vi fandme.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!