Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LarsU

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LarsU » lørdag, 26. jan, 2013 23:38

I stand corrected. En skam der ikke lige nævnes årstal (så vidt jeg kan se), for det lyder som virkelig gamle dage - endda før min tid..!
Shankly: "Football is a simple game made complicated by people who should know better."
Schäfer om Suarez: "Han er som en sørøver, en fribytter - altid på togt!"

Brugeravatar
Hekkem
Alder: 51

Indlæg af Hekkem » lørdag, 26. jan, 2013 23:48

Det virker til det var før 78, og tilbage til 60'erne. Men nu ganske hygsomt at læse lidt om de gode gamle dage på et stadion uden tag på langsidernes tribuner.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
John Barnes
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » søndag, 27. jan, 2013 00:36

ScouserTommy skrev:
John Barnes skrev:Luton Town videre til 5. runde efter 1-0 sejr ude mod Norwich!! Scott Rendell med scoringen i det 80' minut. Sikke en oplevelse for de 4000 medrejsende Luton supportere! Grundet min sympati med Luton Town glæder det mig! :D
Jeg kan huske at Luton havde et ganske godt hold tilbage i - tror jeg nok - 80´erne eller måske start-90´erne; de havde nogle sæsoner i PrL men er vist røget helt bag af dansen nu. Kan i øvrigt også huske at Lars Elstrup spillede for dem en overgang :)

Tør man spørge hvordan en gut på 22 bliver Luton-sympatisør? Du kan næppe huske deres "storhedstid"?
Nej det er for mange os rigtig underligt, at jeg har en sympati for dem!! :) Den første gang jeg så til Luton var da vi mødte dem i FA Cuppen i 2006 tror jeg det var og så har jeg egentlig fuldt med i hvordan det er gået for dem lige siden lidt on off i starten men mere konstant som tiden er gået. Det der gør det er nok den trofasthed som deres supportere viser overfor klubben. De snitter en 6-7000 tilskuere til deres hjemmekampe på Kenilworth Road, som iøvrigt os er et super charmerende stadion, selvom de er et Non League hold lige pt. De frister jo en tilværelse i Confrence.

Navnet Luton Town er os ganske fedt og så har klubben en ret god historie, b.la med et Liga Cup trofæ via en 3-2 sejr over Arsenal. Deres økonomiske problemer har desværre bare gjort, at de er droslet ned igennem rækkerne. Til sidst er deres spilledragter bestemt heller ikke helt tossede!

Så hvis jeg ikke var Liverpool fan var jeg da nok blevet Luton mand.. :)
Senest rettet af John Barnes søndag, 27. jan, 2013 14:58, rettet i alt 1 gang.
Billede

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 38

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Callesen » søndag, 27. jan, 2013 06:03

Takker Hekkem. Vi kom også frem til, at det nok var noget med folk skulle have fri fra arbejde. Men vi var ikke helt sikre.
Men en spidsfindig lille historie.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 27. jan, 2013 13:27

Hekkem skrev:
Callesen skrev:Nu vi er ved de gamle dage. Så snakkede jeg med en på arbejde igår, som er Stoke fan. Han nævnte at Stoke altid spillede et kvarter senere end de andre kampe, som det eneste hold om lørdagen. Nogen der kender grunden til dette?
Kender også en Stoke fan, der dog bor her i Viby Sj :) Hans far er også Stoke fan, så det kan være jeg kan spørge ham.
Har sendt dig en PB
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » søndag, 27. jan, 2013 14:54

Stor respekt til Brentford. Omvendt er Chelsea godt nok ikke skræmmende under Rafa.

Brugeravatar
John Barnes

Indlæg af John Barnes » søndag, 27. jan, 2013 15:00

jacobq skrev:Stor respekt til Brentford. Omvendt er Chelsea godt nok ikke skræmmende under Rafa.
Ærgeligt at Brentford ikke kunne holde stand, det ku ellers ha været en stor hjælp hvis Chelsea kunne komme af vejen. Jeg spår ikke Brentford særlig mange chancer på SB i omkampen, desværre.
Billede

jacobq
Alder: 31

Indlæg af jacobq » søndag, 27. jan, 2013 15:05

John Barnes skrev:
jacobq skrev:Stor respekt til Brentford. Omvendt er Chelsea godt nok ikke skræmmende under Rafa.
Ærgeligt at Brentford ikke kunne holde stand, det ku ellers ha været en stor hjælp hvis Chelsea kunne komme af vejen. Jeg spår ikke Brentford særlig mange chancer på SB i omkampen, desværre.
Nej, det bør blive en walkover for plastikholdet. Omvendt kan den ekstra kamp for Chelsea, forhåbentlig give lidt tunge ben i PL :)

Brugeravatar
John Barnes

Indlæg af John Barnes » søndag, 27. jan, 2013 15:11

jacobq skrev:
John Barnes skrev:
Nej, det bør blive en walkover for plastikholdet. Omvendt kan den ekstra kamp for Chelsea, forhåbentlig give lidt tunge ben i PL :)
Det er bestemt ikke nogen dårlig ting, at Chelsea skal have endnu en kamp i benene når de i forvejen har spillet rigtig mange kampe. De kan heller ikke tillade sig, at spille med et rent U-hold for så kan de sagtens tabe hvis de levere sådan en indsats som de gjorde i dag, for det var godt nok elendigt!
Billede

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 27. jan, 2013 16:35

Spurs er bagud mod det fhv storhold Leeds med 10 min. igen. Kunne godt unde Leeds lidt succes, og ser dem meget gerne tilbage i PrL, men de sidste mange sæsoner er det forblevet ved nærved og næsten.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » søndag, 27. jan, 2013 16:55

Jeg savner lidt Leeds tilstedeværelse i PL. Synd for deres fans, at klubben blev administreret så elendigt.

Flot kamp af Leeds. Tottenham - ja de bliver (forhåbentlig) aldrig et rigtigt tophold.

Brugeravatar
Sledgehammer

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 27. jan, 2013 17:02

Robbie_God_Fowler skrev:Jeg savner lidt Leeds tilstedeværelse i PL. Synd for deres fans, at klubben blev administreret så elendigt.

Flot kamp af Leeds. Tottenham - ja de bliver (forhåbentlig) aldrig et rigtigt tophold.
Sjovt som ting ændrer sig. Dengang jeg begyndte at interessere mig for engelsk fodbold kunne jeg ikke udstå Leeds, mest fordi de var hårde rivaler til Liverpool. Men nu, hvor de er forsvundet ud af rampelyset, så savner jeg dem sq. Det er ligesom om der mangler noget, når gamle storhold glider ud i glemslen.

Jeg har det på samme måde med fx Wolverhampton. Synes at hold som dem og Leeds hører til i PrL.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

IanRush

Indlæg af IanRush » søndag, 27. jan, 2013 19:04

John Barnes skrev:
Og så igen: fuldstændigt underordnet

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » søndag, 27. jan, 2013 21:24

ScouserTommy skrev:
Robbie_God_Fowler skrev:Jeg savner lidt Leeds tilstedeværelse i PL. Synd for deres fans, at klubben blev administreret så elendigt.

Sjovt som ting ændrer sig. Dengang jeg begyndte at interessere mig for engelsk fodbold kunne jeg ikke udstå Leeds, mest fordi de var hårde rivaler til Liverpool. Men nu, hvor de er forsvundet ud af rampelyset, så savner jeg dem sq. Det er ligesom om der mangler noget, når gamle storhold glider ud i glemslen.

Jeg har det på samme måde med fx Wolverhampton. Synes at hold som dem og Leeds hører til i PrL.
Wolves har da aldrig for alvor været en fast bestanddel af Premier League - det var da noget længere tilbage de var med hvor det var sjovt..?

Brugeravatar
Arturo Bandini
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 35

Indlæg af Arturo Bandini » søndag, 27. jan, 2013 21:25

Coventry...
Vi savner Coventry.
Det gør vi fandme.
Han ved, at tovtrækning var en anerkendt sport i OL, og han skriver wudden i stedet for hvordan. Ja han er kort og godt Nicolas fra Esbjerg, der er meget glad for øl!

Besvar