Klovn (Depardieu, vel at mærke).Cynwal skrev:Gerard Depardieu har jo vist vejen.......Alonso skrev:Det var de ikke. Det var også primært i sommers, men en håbløs EM slutrunde sendte M'Vila langt tilbage i køen. Men det er næppe noget tilfælde at flere franske spillere søger væk i dette vindue, da ny lovgivning forpligter dem i at betale rigtig meget i skat.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Hvis det skal relateres lidt til fodbold, minder han lidt om Mølby...Aarde skrev:Klovn (Depardieu, vel at mærke).Cynwal skrev:Gerard Depardieu har jo vist vejen.......Alonso skrev:Det var de ikke. Det var også primært i sommers, men en håbløs EM slutrunde sendte M'Vila langt tilbage i køen. Men det er næppe noget tilfælde at flere franske spillere søger væk i dette vindue, da ny lovgivning forpligter dem i at betale rigtig meget i skat.

I medgangstider, lever man i nuet og nyder tilværelsen. I modgangstider, tænker man proces og vejen mod noget større.
Nej, jeg har umiddelbart ikke nogen konkrete eksempler - men forholder mig til Tottenhams sidste 5 år og deres generelle ageren på trasfermarkedet.mawope skrev:@Bojangles
Er der nogle konkrete eksempler hos Tottenham, du har i tankerne? Så vidt jeg husker, bød Spurs £ 1,5 mil. mere end os om året til Gylfi, og med Dempsey blev vi overbudt (transferbeløb) af både Aston Villa og Spurs på den sidste dag i transfervinduet. Er det Adebayor, du tænker på? Han fik ganske rigtigt at vide, han kunne rådne op på bænken i 2 år. Men det var hos City. Og det var iflg. rygterne Adebayor selv som foreslog et sign-on fee i handlen som en slags kompensation for lønnedgangen. Jeg synes ikke, det vidner om en så skruppelløs handelspolitik, som du antyder - i hvert fald i disse 3 tilfælde.
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Hvis de eneste alternativer for ham var at skifte til enten QPR eller Newcastle som begge spiller om at undgå nedrykning og hverken Liverpool eller andre af de store klubber længere var interreseret i ham, så forstår jeg da godt hvorfor han skifter til Rubin Kazan. Den russiske liga er bestemt blevet en udemærket liga at komme til og det er en liga hvor han sagtens kan udvikle sig fordi niveauet er ved at være ganske højt.Skøtt skrev:Uden at vide noget om transferen m.m. tillader jeg mig alligevel følgende;
Så vandt pengene endnu engang over et talent.
http://www.bold.dk/nyt/Officielt-MVila-til-Rubin-Kazan
Hvis Rubin Kazan er den klub som har vist størst interesse for ham, så vælger man da dem.

diverse medier linker os til Ashley Williams fra Swansea for omkring £8 mill. håber godt nok det er en and, han er imø en middelmådig forsvarsspiller, med ringe teknik, dårlig boldbehandling, og han taber for ofte hovedet og laver frispark, og så ser mere potientiale i Coates, Kelly, og Wisdom. så spar de penge og køb en back-up til venstrebacken, medmindre Robinson kan gøre sig gældende
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?
Vi skal da ikke hente en spiller der i dén grad har været efter Suarez. Synes han virker som en utrolig usympatisk person/spiller.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Williams anslåede pris er endnu et eksempel på, at britiske spilleres markedsværdi er helt hen i vejret. Vertonghen, en spiller af international klasse, gik for tæt på samme pris, hvilket sætter en potentiel handel til den pris lidt i relief.
Williams fylder ligeledes 29 i år. Jeg er ellers fortaler for, at vi fokuserer på at hente en rutineret spiller, så vi kan få den rette balance i truppen. Men Williams opfylder ikke kravet om at være rutineret i forhold til at have begået sig på højeste niveau - vi risikerer altså her at hente en spiller, som ikke kan klare det pres som følger med at spille for en klub, hvor der forventes, at man vinder hver eneste uge. En Stewart Downing 2.0 så at sige. Sidst men ikke mindst, så vurderer jeg ikke, at Williams har den fornødne kvalitet. Swanseas fine defensive præstationer kan i højere grad tilskrives Chico Flores og selve organisationen på holdet.
Skal vi hente en kvalitetsspiller til centerforsvaret, så kunne vi måske prøve at gå efter belgiske Toby Alderweireld fra Ajax. Han har vist lovende takter i de kampe jeg har set med ham. Boldsikker og udviser via sin placeringsevne taktisk god forståelse. Han fylder 24 år til marts så vil ikke være en rookie, men vil samtidig være en signing, der sigter langsigtet.
Williams? Der blev sagt NEJ!
Williams fylder ligeledes 29 i år. Jeg er ellers fortaler for, at vi fokuserer på at hente en rutineret spiller, så vi kan få den rette balance i truppen. Men Williams opfylder ikke kravet om at være rutineret i forhold til at have begået sig på højeste niveau - vi risikerer altså her at hente en spiller, som ikke kan klare det pres som følger med at spille for en klub, hvor der forventes, at man vinder hver eneste uge. En Stewart Downing 2.0 så at sige. Sidst men ikke mindst, så vurderer jeg ikke, at Williams har den fornødne kvalitet. Swanseas fine defensive præstationer kan i højere grad tilskrives Chico Flores og selve organisationen på holdet.
Skal vi hente en kvalitetsspiller til centerforsvaret, så kunne vi måske prøve at gå efter belgiske Toby Alderweireld fra Ajax. Han har vist lovende takter i de kampe jeg har set med ham. Boldsikker og udviser via sin placeringsevne taktisk god forståelse. Han fylder 24 år til marts så vil ikke være en rookie, men vil samtidig være en signing, der sigter langsigtet.
Williams? Der blev sagt NEJ!
Hvad med Arda turan til 10er rollen.
Syntes at der var en del skriverier omkring ham på et tidspunkt, tror han kunne være spænende.
Syntes at der var en del skriverier omkring ham på et tidspunkt, tror han kunne være spænende.
- TomViolence
- Alder: 36
+1matty skrev:diverse medier linker os til Ashley Williams fra Swansea for omkring £8 mill. håber godt nok det er en and, han er imø en middelmådig forsvarsspiller, med ringe teknik, dårlig boldbehandling, og han taber for ofte hovedet og laver frispark, og så ser mere potientiale i Coates, Kelly, og Wisdom. så spar de penge og køb en back-up til venstrebacken, medmindre Robinson kan gøre sig gældende
Scouser by heart.
Siden 2009.
Siden 2009.
TomViolence skrev:+1matty skrev:diverse medier linker os til Ashley Williams fra Swansea for omkring £8 mill. håber godt nok det er en and, han er imø en middelmådig forsvarsspiller, med ringe teknik, dårlig boldbehandling, og han taber for ofte hovedet og laver frispark, og så ser mere potientiale i Coates, Kelly, og Wisdom. så spar de penge og køb en back-up til venstrebacken, medmindre Robinson kan gøre sig gældende
Ikke flere venner fra eks. klubber tak. £8m er da helt hen i hampen for Ashley Williams, rygtet må være joke fra onde tunger.
http://liverpoolfc.com/news/latest-news ... nsfer-hope
Rodgers håber at hente 1 eller 2 spillere til klubben, inden vinduet lukker. Mon ikke bare det er Coutinho og Ince, der er tale om...
Rodgers håber at hente 1 eller 2 spillere til klubben, inden vinduet lukker. Mon ikke bare det er Coutinho og Ince, der er tale om...
Har vi jo hørt før. Ligger/lægger(ved ikke hvad det skal være i denne situation) INTET i de udtalelser.Aggerdoo skrev:http://liverpoolfc.com/news/latest-news ... nsfer-hope
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Actions speak louder than words Brendan Rodgers.
Tror ikke på der kommer flere.
Tror ikke på der kommer flere.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
- Kristian M
Jeg synes sådan set ikke, at vi behøver flere handler i dette transfervindue. Set i lyset af, at der alligevel ikke vil blive brugt penge på en verdensklasse spiller her til januar, vil det efter min mening være bedre at spare pengene, også købe noget af kvalitet til sommer. Hvis det endelig skulle være, kunne man købe en ny ung venstreback til billige penge. Jeg synes egentlig ikke, at vi har behov for mere talent, men i stedet burde der være fokus på at få nogle rutinerede spillere til klubben, der kan give noget erfaring til de unge spillere. Hvad vi skal bruge Tom ince til, kan jeg ikke rigtig se, når vi allerede har Sterling, Suso, Assaidi og Sturridge.
Så hvis transfervinduet ender uden en ny signing, vil det ikke gøre noget for mig. Jeg er rigtig godt tilfreds med Sturridge!
Så hvis transfervinduet ender uden en ny signing, vil det ikke gøre noget for mig. Jeg er rigtig godt tilfreds med Sturridge!

i teorien hvis rogers hentede williams så ville han med rimlig sansynliglighed nok blive buh'et ud af anfield i hvertfald et par kampe, pga hans udtaleser mod suarez.
ville også gerne stille mig selv op i køen over dem som buh'er, syntes selv han er en spade er skrive sådan om andre.
ville også gerne stille mig selv op i køen over dem som buh'er, syntes selv han er en spade er skrive sådan om andre.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”