Fodbold generelt - Andre klubber, FIFA/UEFA, FFP, Sportswashing mm.

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
thefugle

Re: Smånyheder fra fodboldens verden

Indlæg af thefugle » mandag, 21. jan, 2013 19:20

LFC-Aaby skrev:
thefugle skrev:
LFC-Aaby skrev:"Ifølge den spanske avis El Economista, kan Josep Guardiola se frem til et gigantisk budget på omkring to milliarder kroner til at hente ind for."
- fra fodboldtransfers.dk(kender ikke troværdighed). Men man kan jo godt blive nervøs for suarez fremtid.

Stop nu med det der suarez pjat.

For det første vil vi ikke sælge, for det andet vil han ikke flytte. Manden flytter ikke, det vil jeg godt vædde alt hvad jeg ejer på.
Start nu med at se lidt realistisk på tingene.
Suarez vil spille i Champions League, hvilket jeg fuldt ud forstår for det fortjener han. Hvis vi ikke kommer på en Champions League plads i år eller måske næsten, er det vel snart offentligt kendt at han smutter. Lidt realisme kunne være fedt.
I lige måde, Gerrard er jo ikke den eneste af hans slags vel. Suarez har været 1 år i klubben. Nogle spiller har mere integritet end andre. Lad nu være med at skære alle over en kam. Ikke alle spillere er Fernando Torres.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 21. jan, 2013 19:25

thefugle skrev:
I lige måde, Gerrard er jo ikke den eneste af hans slags vel. Suarez har været 1 år i klubben. Nogle spiller har mere integritet end andre. Lad nu være med at skære alle over en kam. Ikke alle spillere er Fernando Torres.
2 år ;)
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af Surf » mandag, 21. jan, 2013 19:27

LFC-Aaby skrev:Hvis vi ikke kommer på en Champions League plads i år eller måske næsten, er det vel snart offentligt kendt at han smutter. Lidt realisme kunne være fedt.
A hvad? Hvorfor er det, det? Han har lige skrevet under på en ny kontrakt i sommer, og han kan se holdet går fremad. Ydermere har han et godt forhold til Liverpool, og han får ros af holdkammeraterne. Han har sågar udtalt at han er lykkelig hvor han er. Og at han vil spille CL - men med Liverpool.

Alt dette kan selvfølgelig ændre sig, men jeg kan absolut ikke se hvordan det "næsten er offentligt kendt at han smutter".
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » mandag, 21. jan, 2013 19:34

Så vidt jeg husker har både BR, Gerrard og suarez udtalt at suarez vil spille ChL bold. Hvorfor skulle de sige det? Alle vil jo gerne spille ChL, men er det ikke muligt så vil suarez da videre.
Han har lidt mere ambition end Sneijder.

EDIT: har lige søgt efter udtalelser der kan underbygge det, men kan ikke rigtig finde det. Så måske er det noget jeg selv har fundet på i hovedet, pga fejlfortolkninger. Skal nok smide links hvis jeg finder noget senere.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 21. jan, 2013 19:58

Det passer også, men som Surf rigtigt siger, så har han udtalt, at han vil spille Champions League - men med Liverpool. Dermed ikke sagt, at han ikke kan smutte. Jeg frygter dog ikke, at han smutter medmindre, vi ikke ender nær top 4 i år eller næste år.
Liverpool Football Klopp

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » mandag, 21. jan, 2013 20:41

Big Sam får karantæne med det samme, når han kritisere dommerstanden. Ferguson har på torsdag til at give en forklaring. :roll:

http://www.sporten.dk/fodbold/ferguson- ... -ny-sviner

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » mandag, 21. jan, 2013 22:34

Robbie_God_Fowler skrev:Big Sam får karantæne med det samme, når han kritisere dommerstanden. Ferguson har på torsdag til at give en forklaring. :roll:

Ikke overraskende, nærmere forventet. Og er det ikke næsten det værste, at miss piggy, forventes at få den fordel, at blive hørt. Fy for helvede. Og hvor er jeg dog træt af jeg tilfældigvis går op i PL/LFC.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Alder: 50

Indlæg af texy » tirsdag, 22. jan, 2013 11:29

Utroligt flotte ord vores danske ikon får med på vejen af Henry Winter.

http://www.telegraph.co.uk/sport/footba ... class.html
Kloppite

Brugeravatar
John Barnes
Alder: 34

Indlæg af John Barnes » tirsdag, 22. jan, 2013 13:07

Robbie_God_Fowler skrev:Big Sam får karantæne med det samme, når han kritisere dommerstanden. Ferguson har på torsdag til at give en forklaring. :roll:

Det er simpelthen utroligt hvordan FA kan forskels behandle så voldsomt meget som de gør. Det kan da ikke passe, at den mand skal have så lang snor evigt og altid når han gør noget som bare ikke er iorden. At Big Sam får en karentæne med det samme efter at han har kommet med udtalelser mod dommerne og at Fergie så får flere dage til at komme med en forklaring, det er væmmeligt!

Og efter torsdag kl 18, så kan han "risikere" bøde eller karentæne. Selv det lyder som om at det ikke er sikkert. Hvis det endeligt sker så får han vel en mindre penge bøde som ikke vil hjælpe noget som helst eller en lille karentæne. Men at FA skulle give ham en karentæne, har jeg meget svært ved at tro på overhovedet skulle ske.
Billede

Brugeravatar
Pongolle
Alder: 36

Indlæg af Pongolle » tirsdag, 22. jan, 2013 14:40

Har han slet ikke brokket sig over sneboldene på Evra?

Det var altså god humor at sidde lige ovenover episoden :mrgreen:
Billede

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 22. jan, 2013 14:56

Og alligevel ganske overbevisende kaste-evner de har på WHL.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Pongolle

Indlæg af Pongolle » tirsdag, 22. jan, 2013 15:07

Det må man sige ja til! :)

De har sgu nu god humor derovre..

"You dont know what your'e doing", når hele stadion bryder ud i den sang ved dommerfejl, for satan det er sjovt :D
Billede

Chris R.

Indlæg af Chris R. » tirsdag, 22. jan, 2013 17:25

Pardew i år 2006 omkring Arsenal der sendte en start-11'er på banen uden en eneste englænder: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/4792270.stm

Man kan roligt sige at Pardew har skiftet mening siden da. I Debuchy, Mbiwa og Haidara har de allerede købt 3 franskmænd i dette vindue, og Gouffran fra Bordeaux og Sissoko fra Toulouse står angiveligt også på deres ønskeliste. Det betyder at ingen af de engelske spillere de har i truppen kommer til at indgå i deres optimale start-11, så det er kun et spørgsmål om tid inden Newcastle spiller med en 100% udenlandsk startopstilling, ligesom Arsenal gjorde. Bliver spændende at se Pardews reaktion til det, men mon ikke han siger noget andet end i 2006?

Hvis man kigger på de englændere de har i truppen er de godt nok også middelmådige. En skadesfri Steven Taylor er faktisk den eneste der har niveauet til at indgå i en startopstilling i en klub der vil være i top 10, problemet er bare han næsten aldrig er skadesfri. Resten - hvilket inkluderer navne såsom Perch, Williamson, Ameobi brødrene, Nile Ranger, Gosling, Harper og Ryan Taylor - har niveau til bunden af Premier League eller toppen af Championship, hvilket er hvorfor de alle vill sidde på bænken/være ude af kamptruppen hvis der ingen skader er.

EDIT: Kunne ikke lade være med at lave en formodet startopstilling, forudsat Sissoko handlen og Gouffran handlen går igennem, samt Coloccini bliver til sommer:

----------Krul
Debuchy - Coloccini - Mbiwa - Santon
-------Tiote - Sissoko
Ben Arfa - Cabaye - Gouffran
---------Cisse

En rigtig fornuftig start-11'er faktisk må man sige.
Men ikke nok med at alle i den stærkeste start-11'er er udenlandske - deres bedste reserver er faktisk også udenlandske. Her tænker jeg på Marveaux, Anita, Bigirimana, Haidara, Jonas og Obertan, ligesom at jeg også forventer Pardew snart begynder af bruge Amalfitano noget mere. Synes det er helt sindssygt at de 16-17 bedste spillere er udenlandske når man tænker på Pardews udtalelser fra 2006.
Senest rettet af Chris R. tirsdag, 22. jan, 2013 17:41, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Pongolle

Indlæg af Pongolle » tirsdag, 22. jan, 2013 17:31

Forresten, så skal Manchester Uniteds away fans have ros for Deres performance. Gal de var larmende, og det var hele kampen igennem.
Billede

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » tirsdag, 22. jan, 2013 17:39

man u har nogle af Englands stærkeste away-supportere. Da jeg var på Anfield et par år tilbage, snakkede jeg blandt andet med en lokal, der fortalte, at mange af de rigtige man u fans (uden at starte rigtig/ikke-rigtig debatten igen) simpelthen ikke kommer til hjemmekampene grundet de ualmindeligt mange restriktioner. Der er simpelthen ikke plads til dem, da flere og flere klubber vægter sponsorer osv. langt højere end de aktive fans. Udover dette skulle det også være fordi, der er så stor utilfredshed med ejerne. Derfor er der så stor forskel på aktiviteten blandt fansene på hjemme- og udebane.

The Travelling Kop er efterhånden også langt stærkere end The Kop.
Liverpool Football Klopp

Besvar