Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Re: Dagens Kampe

Indlæg af Skovdal » søndag, 20. jan, 2013 17:50

Miskat skrev:Er det bare mig der er helt forkert på den, når jeg synes jeg lige hørte en Suarez-chant i Tott-Man U-kampen?

Undrede mig også.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

asger90

Indlæg af asger90 » søndag, 20. jan, 2013 17:59

Det er da vel ikke noget usædvanligt i? Det fornemmer jeg forekommer tit og ofte.

Brugeravatar
Miskat

Indlæg af Miskat » søndag, 20. jan, 2013 18:02

asger90 skrev:Det er da vel ikke noget usædvanligt i? Det fornemmer jeg forekommer tit og ofte.
Men... hvorfor?! Altså, jeg er ligeglad, det rager mig en høstblomst. Men hvorfor i alverden bruger de krudt på ham i en kamp mod Tottenham?

asger90

Indlæg af asger90 » søndag, 20. jan, 2013 18:17

Miskat skrev:
asger90 skrev:Det er da vel ikke noget usædvanligt i? Det fornemmer jeg forekommer tit og ofte.
Men... hvorfor?! Altså, jeg er ligeglad, det rager mig en høstblomst. Men hvorfor i alverden bruger de krudt på ham i en kamp mod Tottenham?
Jeg tror det skyldes mangel på sange om egne spillere, managers og historie etc. Og noget skal der jo så synges til kampene. Det er da alment kendt at deres "fans" bruger ganske meget krudt på os og vores spillere. Det tror jeg skyldes en evig misundelse på vores klub, managere, spillere og traditioner.

Det er så bare min egen tolkning

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 20. jan, 2013 18:19

Hvor er Demosey egentlig ringe i meget af det han foretager sig. Hellere Sturrigde end ham.

12345678

Indlæg af 12345678 » søndag, 20. jan, 2013 18:30

Så kom Rooney også på dagens diver liste.. er det en spansk kamp jeg er vidne til??

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 20. jan, 2013 18:47

asger90 skrev:
Miskat skrev:
Jeg tror det skyldes mangel på sange om egne spillere, managers og historie etc. Og noget skal der jo så synges til kampene. Det er da alment kendt at deres "fans" bruger ganske meget krudt på os og vores spillere. Det tror jeg skyldes en evig misundelse på vores klub, managere, spillere og traditioner.

Det er så bare min egen tolkning
Tror faktisk du har fat i noget der. På samme måde, tror jeg, er grunden til, at Portvinstuden absolut skal kommentere alt, hvad der sker på og omkring Anfield, at han inderst inde er LFC-fan og egentlig hellere ville være manager for os.

Man kunne så ønske sig, at han enten sprang helt ud af skabet eller holdt sin kæft.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » søndag, 20. jan, 2013 18:49

Tabte ManU lige point..... i overtiden? :shock:

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 20. jan, 2013 18:50

YEEEESSSSSS ! Hvor var det godt vi ikke købte Dempsey!!! 1-1 på White Hart! PERFEKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 20. jan, 2013 18:52

:music:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 20. jan, 2013 18:54

Aarde skrev:Tabte ManU lige point..... i overtiden? :shock:
Av av av. Hvad siger Portvinstuden mon til den? Er han ved at miste grebet om dommerstanden? Var aftalen ikke NUL FERGIE-TIME, når Scum fører?
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 20. jan, 2013 18:56

Hvor er det fantastisk. Hvilken weekend. Vi ødelagde Norwich, City vandt, Arsenal tabte, mens Tottenham og man u tabte point. Så mangler vi bare lige, at everton dummer sig ude mod Southampton imorgen, så er denne runde fuldændt!
Liverpool Football Klopp

Hafsteinsson

Indlæg af Hafsteinsson » søndag, 20. jan, 2013 19:23

AndreasN skrev:Hvor er det fantastisk. Hvilken weekend. Vi ødelagde Norwich, City vandt, Arsenal tabte, mens Tottenham og man u tabte point. Så mangler vi bare lige, at everton dummer sig ude mod Southampton imorgen, så er denne runde fuldændt!
Du har ret, men prøv lige at kigge på TV2's PL stat over 6 seneste kampe, faktum er, at City, scum, Chel$ki, Gooners og Spurs formodentlig laver en god afslutning på sæsonen, ligesom vi selv gør, og det er blandt dem vi fortsat skal nappe 8-10 point for at klappe den 4. plads i hus, men sådan noget kræver også en god start

Brugeravatar
Dresager
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af Dresager » søndag, 20. jan, 2013 20:09

Det må simpelthen være pinligt at spille under den gamle mand. Hvis ikke han får straf for denne må F.A godt nok sove i timen...Fik Big Sam ikke straf for hans udtalelser i da scum mødte WH

"Det var klart straffe på Wayne Rooney, men linievogteren havde på ingen måde tænkt sig at give det. Han gav dem alt. Vi har en skidt historik med netop denne linievogter. Mod Chelsea for et par år siden vurderede han Didier Drogba til at være onside, selvom han var tre meter offside. Den slags husker man."
Taget fra bold.dk der har der fra BBC

Jeg kan simpelthen ikke fordrage denne manipulerende og kontrollerende gamle mand. Skulle ikke undre mig linjedommeren får sig en pause. Og så kan jeg iøvrigt oplyse om at der ikke var straffe.
- What a goal, What a night !!!
...Garcia scores a fantastic goal against juventus.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » søndag, 20. jan, 2013 20:13

Hvor var Demba Ba egentlig elendig i de 10-15 minutter han fik på banen. Utrolig at han formodede at brænde på et helt frit mål. Den havde Sturridge tæsket ind med stor sikkerhed.

Besvar