Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Med tilgangen er M'Vila og Remy står de i hvert fald langt stærkere. Hvis de vinder i dag kunne det godt vende for dem.
Liverpool Football Klopp
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Nu har WHAM så udlignet, men alligevel, sejr over CSKA og 1 point i dag, det giver dem lidt af den selvtillid, de har manglet.AndreasN skrev:Med tilgangen er M'Vila og Remy står de i hvert fald langt stærkere. Hvis de vinder i dag kunne det godt vende for dem.
Til gengæld kan Newcastle godt komme i problemer. De er bagud hjemme mod Reading. Av av.
Og Stoke får røvfuld af Swansea. Dejlig lørdag

edit: Ser lige lidt sammendrag af West Hams kamp. Fedt at se Joe Coles jubel over hans mål. Jeg bærer ikke nag, så jeg under ham i den grad at få karrieren på ret køl igen
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- John Barnes
- Geografisk sted: København
- Alder: 34
Villa foran med 2-0 mod WBA, det er godt for os. Det må gerne holde det resultat så vi kan beholde vores 7. plads efter dagens sejr! Håber i den grad os på en Villa sejr, det er et hold som bare SKAL være i PL!

Jeg har et dilemma! Jeg vil vanvittigt gerne (som alle jer andre) se Liverpool tilbage i CL. De der semifinaler på Anfield, det er simpelthen bare toppen. Vi er ved at være tæt på 4. pladsen, det bliver i konkurrence med Tottenham. Vores spil er seriøst på højde med en 4. plads.
I morgen mødes Tottenham mod ærkerivalerne fra United. Hvem holder man med i en sådan kamp?
I morgen mødes Tottenham mod ærkerivalerne fra United. Hvem holder man med i en sådan kamp?
- John Barnes
Mit had til MU er så stort så jeg aldrig nogensinde vil ku holde med dem og jeg ser til hver en tid City som mester istedet for MU så jeg håber på, at de smider point mod Spurs. Jeg kan simpelthen ikke holde ud at se på det eller høre om det at de vinder endnu et mesterskab!STMO skrev:Jeg har et dilemma! Jeg vil vanvittigt gerne (som alle jer andre) se Liverpool tilbage i CL. De der semifinaler på Anfield, det er simpelthen bare toppen. Vi er ved at være tæt på 4. pladsen, det bliver i konkurrence med Tottenham. Vores spil er seriøst på højde med en 4. plads.

Så det er vigtigere, at de ikke bliver mestre end at vi bliver nr 4?John Barnes skrev:Mit had til MU er så stort så jeg aldrig nogensinde vil ku holde med dem og jeg ser til hver en tid City som mester istedet for MU så jeg håber på, at de smider point mod Spurs. Jeg kan simpelthen ikke holde ud at se på det eller høre om det at de vinder endnu et mesterskab!STMO skrev:Jeg har et dilemma! Jeg vil vanvittigt gerne (som alle jer andre) se Liverpool tilbage i CL. De der semifinaler på Anfield, det er simpelthen bare toppen. Vi er ved at være tæt på 4. pladsen, det bliver i konkurrence med Tottenham. Vores spil er seriøst på højde med en 4. plads.
- John Barnes
Nu afhænger alt ikke af kampen i morgen. Det scenarie som du bringer på banen er noget helt andet. Jeg håber bare at MU taber point i morgen så de ikke stikker fra City da jeg hellere ser City som mester end MU. Hvis Spurs vinder i morgen mener jeg nu nok at vi har lige så store muligheder for at få den 4. plads som hvis MU vinder. Derudover skal man os huske på at både Chelsea, Everton og Arsenal er foran os så det hele afhænger ikke af Spurs.IanRush skrev:Så det er vigtigere, at de ikke bliver mestre end at vi bliver nr 4?John Barnes skrev:Mit had til MU er så stort så jeg aldrig nogensinde vil ku holde med dem og jeg ser til hver en tid City som mester istedet for MU så jeg håber på, at de smider point mod Spurs. Jeg kan simpelthen ikke holde ud at se på det eller høre om det at de vinder endnu et mesterskab!STMO skrev:Jeg har et dilemma! Jeg vil vanvittigt gerne (som alle jer andre) se Liverpool tilbage i CL. De der semifinaler på Anfield, det er simpelthen bare toppen. Vi er ved at være tæt på 4. pladsen, det bliver i konkurrence med Tottenham. Vores spil er seriøst på højde med en 4. plads.

- Cynwal
- Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
- Alder: 61
..... og Everton...., så det gør ikke noget, hvis S'hampton viser en god gang chockeffekt i morgen!John Barnes skrev:Nu afhænger alt ikke af kampen i morgen. Det scenarie som du bringer på banen er noget helt andet. Jeg håber bare at MU taber point i morgen så de ikke stikker fra City da jeg hellere ser City som mester end MU. Hvis Spurs vinder i morgen mener jeg nu nok at vi har lige så store muligheder for at få den 4. plads som hvis MU vinder. Derudover skal man os huske på at både Chelsea og Arsenal er foran os så det hele afhænger ikke af Spurs.
Vi SMADRER det PIShold !
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Mon ikke kompromis´et kunne være en remis? Så vil City have hentet 2 points på Scum, og vi vil have hentet 2 på Spurs. Win-win imo...IanRush skrev:Så det er vigtigere, at de ikke bliver mestre end at vi bliver nr 4?John Barnes skrev:Mit had til MU er så stort så jeg aldrig nogensinde vil ku holde med dem og jeg ser til hver en tid City som mester istedet for MU så jeg håber på, at de smider point mod Spurs. Jeg kan simpelthen ikke holde ud at se på det eller høre om det at de vinder endnu et mesterskab!STMO skrev:Jeg har et dilemma! Jeg vil vanvittigt gerne (som alle jer andre) se Liverpool tilbage i CL. De der semifinaler på Anfield, det er simpelthen bare toppen. Vi er ved at være tæt på 4. pladsen, det bliver i konkurrence med Tottenham. Vores spil er seriøst på højde med en 4. plads.

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
- John Barnes
Dem havde jeg lykkeligt glemt da jeg skrev indlægget..Cynwal skrev:..... og Everton...., så det gør ikke noget, hvis S'hampton viser en god gang chockeffekt i morgen!John Barnes skrev:Nu afhænger alt ikke af kampen i morgen. Det scenarie som du bringer på banen er noget helt andet. Jeg håber bare at MU taber point i morgen så de ikke stikker fra City da jeg hellere ser City som mester end MU. Hvis Spurs vinder i morgen mener jeg nu nok at vi har lige så store muligheder for at få den 4. plads som hvis MU vinder. Derudover skal man os huske på at både Chelsea og Arsenal er foran os så det hele afhænger ikke af Spurs.

Har dog redigeret indlægget og tilført dem til listen, du var bare hurtigere end mig.

Argh vel?John Barnes skrev: Hvis Spurs vinder i morgen mener jeg nu nok at vi har lige så store muligheder for at få den 4. plads som hvis MU vinder...
Hvis nogen ligger inde med link til live update på Boavista-Vasco, ville jeg juble. Der er gryn på spil, og resultat.dk viser kun slut resultat 

Verden er smask fuld af hyklere....
Hvis vi er enige om at Tottenham er en seriøs konkurrent til 4. pladsen, så er det noget sludder John Barnes.IanRush skrev:Argh vel?John Barnes skrev: Hvis Spurs vinder i morgen mener jeg nu nok at vi har lige så store muligheder for at få den 4. plads som hvis MU vinder...
Konklusionen er en X2'er - altså ok (undtagelsesvist) med United sejr, men uafgjort kan også gå an.
Vores 4. plads er vigtigere end om United skulle gå hen og blive mestre.
STMO skrev:Jeg har et dilemma! Jeg vil vanvittigt gerne (som alle jer andre) se Liverpool tilbage i CL. De der semifinaler på Anfield, det er simpelthen bare toppen. Vi er ved at være tæt på 4. pladsen, det bliver i konkurrence med Tottenham. Vores spil er seriøst på højde med en 4. plads.
Skulle vi nu ikke bare koncentrere os om os selv? Ville det ikke være sjovere hvis vi selv kunne vippe dem af pinden, i stedet for hele tiden at håbe på City, Chelsea og Arsenal?
Det sker kun på en måde, og det er at vi kommer tilbage i det sjove selskab, nemlig Champions League.
Derfor håber jeg, jeg troede aldrig jeg skulle sige det, lidt på en scum sejr. Uafgjort kan jeg dog også leve fint med!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3
Enig. Ved uafgjort er den samlede gevinst størst.ScouserTommy skrev:
Mon ikke kompromis´et kunne være en remis? Så vil City have hentet 2 points på Scum, og vi vil have hentet 2 på Spurs. Win-win imo...
On this train faith will be rewarded