Til sidst kunne jeg virkelig ikke holde det ud. Én af mange ting, jeg godt kan lide ved Rodgers. Konsekvens i hans indskiftninger.Robbie_God_Fowler skrev:Kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over, at Benitez skiftede Lampard ind i det 70 minut. Og nu en angriber for en angriber. Jeg holdte meget af Rafa, da han var i Liverpool, men jeg forstod mig aldrig på hans indskiftninger.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man
Graham har gjort det til en specialitet at score i slutminutterne på det seneste....

Selvfølgelig er Sturridge salget en god handel for Chelsea.
£12m for en spiller man aldrig brugte. Det synes jeg taler for sig selv.
£12m for en spiller man aldrig brugte. Det synes jeg taler for sig selv.
QPR - Tottenham kandiderer kraftigt til sæsonens kedeligste kamp. Gaaab
Not likely...AllanShore skrev:Ja, Walcott er bedre end Bale og har et noget større potentiale.thefugle skrev:walcott og bale er der vidst rimelig stor forskel påWormie skrev:Ham shaw bliver en stjerne på højde med walcott og bale.
En anden ting. Vil Faxe ikke godt snart stoppe med at sige "én" foran alle spillernavne. Jesus det er irriterende at høre på.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.
-
- Geografisk sted: danemark
Hvorfor findes der ikke et stream til Charlton - Blackpool kampen mand. Vil gerne se Ince!
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth
-
Men fint er det dog, at den ender 0-0 - det er på tide, at Spurs sætter point til så vi kan hente dem.jacobq skrev:QPR - Tottenham kandiderer kraftigt til sæsonens kedeligste kamp. Gaaab
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Endnu en uafgjort mellem blånæserne og Swansea ville også være OK set fra AnfieldHafsteinsson skrev:Men fint er det dog, at den ender 0-0 - det er på tide, at Spurs sætter point til så vi kan hente dem.jacobq skrev:QPR - Tottenham kandiderer kraftigt til sæsonens kedeligste kamp. Gaaab
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Dårlig dag på kontoret for Walters... To selvmål.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Og så sluttede han lige med at brænde et også...Surf skrev:Dårlig dag på kontoret for Walters... To selvmål.

En weekend hvor Stoke taber 0-4 kan aldrig blive HELT kikset. Heller ikke selvom det er til CSKA London

Vildt nok comeback af Reading i øvrigt. Fra 0-2 til 3-2 på 8 minutter. Tag den, WBA.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
det går alt sammen liverpools vej,
Tottenham smider point
Stoke tabte
Swansea fik kun 1 point
Everton fik kun 1 point
West bromich tabte til reading.
Med 3 point mod United så er vi så meget med igen
Tottenham smider point
Stoke tabte
Swansea fik kun 1 point
Everton fik kun 1 point
West bromich tabte til reading.
Med 3 point mod United så er vi så meget med igen
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”
Aldrig har jeg set mere talentløshed end i dag. Ingen vilje og intet talent. Forfærdelig indsats. Jeg vælger at tro, at den ringe indsats skyldes matchfixing eller en protest af spillerne mod Mourinho - fordi Real Madrids bundniveau er væsentlig højere end det her - aldrig nogensinde før har jeg set en så skrækkelig indsats fra et hold hvor spillerne bliver forgyldt med millioner hvert år for at spille fodbold.
Canal 9-kommentatoren kaldte ganske rigtig Raul Álbiol for en Serie-6 spiller. Spot on. Callejon var den eneste der kæmpede og ville vinde. Stor respekt til ham herfra - kan kun sige det modsatte om Özil. Jeg er så træt af ham og alle andre på det hold snart. Deres præstationer afspejler ikke deres løn - ind med nogle sultne og viljestærke spillere.
Jeg så ikke et eneste glimt af Mourinho under kampen. Var der overhovedet nogen der så ham? Jeg troede aldrig, at jeg skulle sige det - men jeg er ikke stolt over at være Real Madrid fan i disse dage. Jeg er virkelig skuffet over holdet.
Canal 9-kommentatoren kaldte ganske rigtig Raul Álbiol for en Serie-6 spiller. Spot on. Callejon var den eneste der kæmpede og ville vinde. Stor respekt til ham herfra - kan kun sige det modsatte om Özil. Jeg er så træt af ham og alle andre på det hold snart. Deres præstationer afspejler ikke deres løn - ind med nogle sultne og viljestærke spillere.
Jeg så ikke et eneste glimt af Mourinho under kampen. Var der overhovedet nogen der så ham? Jeg troede aldrig, at jeg skulle sige det - men jeg er ikke stolt over at være Real Madrid fan i disse dage. Jeg er virkelig skuffet over holdet.
Er du både fan af Real Madrid og Liverpool???Vest skrev:Aldrig har jeg set mere talentløshed end i dag. Ingen vilje og intet talent. Forfærdelig indsats. Jeg vælger at tro, at den ringe indsats skyldes matchfixing eller en protest af spillerne mod Mourinho - fordi Real Madrids bundniveau er væsentlig højere end det her - aldrig nogensinde før har jeg set en så skrækkelig indsats fra et hold hvor spillerne bliver forgyldt med millioner hvert år for at spille fodbold.

- ThunderZtorm
- Geografisk sted: Haderslev
- Alder: 46
- Kontakt:
Sikker på det er det rigtige forum du er på?Vest skrev:Aldrig har jeg set mere talentløshed end i dag. Ingen vilje og intet talent. Forfærdelig indsats. Jeg vælger at tro, at den ringe indsats skyldes matchfixing eller en protest af spillerne mod Mourinho - fordi Real Madrids bundniveau er væsentlig højere end det her - aldrig nogensinde før har jeg set en så skrækkelig indsats fra et hold hvor spillerne bliver forgyldt med millioner hvert år for at spille fodbold.

Sad og blev totalt forvirret over hvilken kamp du snakkede om i og med jeg ikke rigtig følger med i spansk fodbold..
Hvad er der galt i det?Marky skrev:Er du både fan af Real Madrid og Liverpool???Vest skrev:Aldrig har jeg set mere talentløshed end i dag. Ingen vilje og intet talent. Forfærdelig indsats. Jeg vælger at tro, at den ringe indsats skyldes matchfixing eller en protest af spillerne mod Mourinho - fordi Real Madrids bundniveau er væsentlig højere end det her - aldrig nogensinde før har jeg set en så skrækkelig indsats fra et hold hvor spillerne bliver forgyldt med millioner hvert år for at spille fodbold.