Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Kongegaard
- Alder: 37
af Kongegaard » mandag, 31. dec, 2012 16:20
Mugge skrev:Med tanke på at vi sådan set kun har en reel venstreback, så undrer det mig, at vi ikke bliver sat i forbindelse med nogen på den position.
Jeg må indrømme jeg ikke forventer det helt store af Jack Robinson, og det er vel heller ikke meningen, at Glen Johnson skal spille derovre.
Med hensyn til Jack Robinson, hvordan kan det være du ikke gør det?
Jeg ser ham nemlig som endnu en guldfulg fra ungdommen.
Gerrard og Agger er Liverpool
-
Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
-
Kontakt:
Kongegaard skrev:Mugge skrev:Med tanke på at vi sådan set kun har en reel venstreback, så undrer det mig, at vi ikke bliver sat i forbindelse med nogen på den position.
Jeg må indrømme jeg ikke forventer det helt store af Jack Robinson, og det er vel heller ikke meningen, at Glen Johnson skal spille derovre.
Med hensyn til Jack Robinson, hvordan kan det være du ikke gør det?
Jeg ser ham nemlig som endnu en guldfulg fra ungdommen.
Modsat både Jon Flanagan og Andre Wisdom på den anden side, så synes jeg slet ikke Jack har vist samme takter.
-
Larry Dillman
af Larry Dillman » tirsdag, 01. jan, 2013 16:09
Mads T. skrev:Skøtt skrev:Det er godt nok kun et prøveophold, men spændende, det lyder det da
Zinedine Zidanes søn, 17-årige Enzo Fernandez, skal mellem februar og april måned på et 2 måneders prøveophold i Liverpool. Den talentfulde venstrekant har optrådt 49 gange for Real Madrid B og har scoret 8 mål og lavet hele 38 assists.
(Kilde: Marca)
Man skal passe på med at give spillere prædikater, men de siger ham her bliver den nye Zidane.
Spændende.
Haha
Jeg syntes egentlig, at assist-statsene lød ganske spændende i den næstbedste række for en 17-årig...men det er åbenbart for et ungdomshold og ikke for Real Madrid B (jvf citat fra bold.dk: "Enzo Zidane har ikke kampe på Madrids B-hold, men spiller på Juvenil B, som er et ungdomshold!") - dog er det efternavn bare en tand mere spændende og appetitvækkende end de fleste andre

Tonic wa'er...did you say tonic wa'er? If it's tonic wa'er you want, it's tonic wa'er you get!
-
mig_der
- Geografisk sted: 8340
af mig_der » tirsdag, 01. jan, 2013 16:34
Larry Dillman skrev:Mads T. skrev:Skøtt skrev:Det er godt nok kun et prøveophold, men spændende, det lyder det da
Zinedine Zidanes søn, 17-årige Enzo Fernandez, skal mellem februar og april måned på et 2 måneders prøveophold i Liverpool. Den talentfulde venstrekant har optrådt 49 gange for Real Madrid B og har scoret 8 mål og lavet hele 38 assists.
(Kilde: Marca)
Man skal passe på med at give spillere prædikater, men de siger ham her bliver den nye Zidane.
Spændende.
Haha
Jeg syntes egentlig, at assist-statsene lød ganske spændende i den næstbedste række for en 17-årig...men det er åbenbart for et ungdomshold og ikke for Real Madrid B (jvf citat fra bold.dk: "Enzo Zidane har ikke kampe på Madrids B-hold, men spiller på Juvenil B, som er et ungdomshold!") - dog er det efternavn bare en tand mere spændende og appetitvækkende end de fleste andre

Men er vel en grund til at farmands klub ikke fastholder ham?
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » onsdag, 02. jan, 2013 13:03
http://sulia.com/channel/liverpool-fc/f ... ce=twitter
Er det bare mig eller skifter BR hele tiden mening mht transferpenge? Nu er han åbenbart meget glad for de penge han får til rådighed og siger at der er fantastisk støtte fra ejerne under transfervinduet?
Han skifter mere mening end jeg skifter undetøj, og ja, det gør jeg jævnligt.
Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
AllanShore
af AllanShore » onsdag, 02. jan, 2013 13:14
LFC-Aaby skrev:http://sulia.com/channel/liverpool-fc/f ... ce=twitter
Er det bare mig eller skifter BR hele tiden mening mht transferpenge? Nu er han åbenbart meget glad for de penge han får til rådighed og siger at der er fantastisk støtte fra ejerne under transfervinduet?
En hurtig research ville dog stadig kunne fastslå, at du måske alligevel skulle skifte lidt oftere.
Fan af Manchester United
-
LFC-Aaby
- Geografisk sted: Herning
- Alder: 32
af LFC-Aaby » onsdag, 02. jan, 2013 13:38
AllanShore skrev:LFC-Aaby skrev:http://sulia.com/channel/liverpool-fc/f ... ce=twitter
En hurtig research ville dog stadig kunne fastslå, at du måske alligevel skulle skifte lidt oftere.
Det har du sgu nok ret i

Hellere en god trekant end en ond cirkel
-
Nr.7LuisSuarez
af Nr.7LuisSuarez » torsdag, 03. jan, 2013 00:19
Styf skrev:Vi er nødt til at være realistiske. Derfor vil jeg kun udtale mig om spillere som vi er blevet kædet sammen med. Nedenunder lister jeg hvilke positioner jeg mener at vi skal forstærke os på og så de spillere som er blevet kædet sammen med os det sidste års tid som jeg håber på.
Jeg har skrevet både et billigt og et dyrt valg fordi det næppe er realistisk at vi henter det dyre på alle positioner og eksempelvis i angrebet eller til fløjene hr vi efter min mening brug for mere end bare et indkøb så derfor kan der godt købes både en dyr spiller og en billig spiller. Spillerne er i øvrigt listet i den rækkefølge jeg ønsker dem på de forskellige positioner. Som sagt er der også spillere som jeg ønsker mig meget mere end nogle af disse eksemplevis Aguero, Bale, Benzema, Ben Arfa, van der Vaart eller Richards men vil ikke tage dem med hvis vi ikke er blevet kædet sammen med dem indenfor det sidste års tid.
Førstevalgene er drømmeønsker hvorimod de sidste af de billige løsninger nok blot er køb som jeg vil støtte op om men ikke ligefrem drømmer om. Dog ville jeg være rimeligt tilfreds hvis de blev hentet. Har taget dem med fordi de nok er lidt mere realistiske. Vi køber nok ikke mere en højest to af de dyre løsninger.
Målmænd
Ingen
Dyre backs
Ramos
Bale
Lahm
Chellini
Alves
Billige backs
Rafinha
Dyre fløje
Silva
van der Vaart
Modric
Nasri
Quaresma
Bentley
Walcott
Billige fløje
Dos Santos
Menez
Fernandez
Capel
Lennon
Dyre angribere
Aguero
Villa
Pato
Bojan
Henry
Huntelaar
Billige angribere
Owen
Suarez
Sobis
Podolski
Pandev
Elmander
Zarate
Dengang Bale var back

Form is temporary, class is permanent. Be faithful to your club.
-
Kongegaard
- Alder: 37
af Kongegaard » torsdag, 03. jan, 2013 13:19
Nr.7LuisSuarez skrev:Styf skrev:Vi er nødt til at være realistiske. Derfor vil jeg kun udtale mig om spillere som vi er blevet kædet sammen med. Nedenunder lister jeg hvilke positioner jeg mener at vi skal forstærke os på og så de spillere som er blevet kædet sammen med os det sidste års tid som jeg håber på.
Jeg har skrevet både et billigt og et dyrt valg fordi det næppe er realistisk at vi henter det dyre på alle positioner og eksempelvis i angrebet eller til fløjene hr vi efter min mening brug for mere end bare et indkøb så derfor kan der godt købes både en dyr spiller og en billig spiller. Spillerne er i øvrigt listet i den rækkefølge jeg ønsker dem på de forskellige positioner. Som sagt er der også spillere som jeg ønsker mig meget mere end nogle af disse eksemplevis Aguero, Bale, Benzema, Ben Arfa, van der Vaart eller Richards men vil ikke tage dem med hvis vi ikke er blevet kædet sammen med dem indenfor det sidste års tid.
Førstevalgene er drømmeønsker hvorimod de sidste af de billige løsninger nok blot er køb som jeg vil støtte op om men ikke ligefrem drømmer om. Dog ville jeg være rimeligt tilfreds hvis de blev hentet. Har taget dem med fordi de nok er lidt mere realistiske. Vi køber nok ikke mere en højest to af de dyre løsninger.
Målmænd
Ingen
Dyre backs
Ramos
Bale
Lahm
Chellini
Alves
Billige backs
Rafinha
Dyre fløje
Silva
van der Vaart
Modric
Nasri
Quaresma
Bentley
Walcott
Billige fløje
Dos Santos
Menez
Fernandez
Capel
Lennon
Dyre angribere
Aguero
Villa
Pato
Bojan
Henry
Huntelaar
Billige angribere
Owen
Suarez
Sobis
Podolski
Pandev
Elmander
Zarate
Dengang Bale var back

Og Suarez en billig angriber

Gerrard og Agger er Liverpool
-
Hr. Drejer
- Geografisk sted: Nordsjælland
af Hr. Drejer » torsdag, 03. jan, 2013 13:30
Det bliver dejligt at komme af med Cole. Hans bidrag til holdet står ikke mål med hans løn. Det bliver spændende at se om Downing bliver eller om han sælges, og hvis det sidste sker, hvem skal erstatte ham? Det bliver en måned fyldt med rygter og spekulationer. Spændende og frustrerende på én og samme tid.
off topic: Det bliver spændende at se om det lykkes RM at lokke Bale til den spanske hovedstad. Jeg har læst at beløb i nærheden af £ 60 M kan komme på tale. En kæmpe sum!
-
AllanShore
af AllanShore » torsdag, 03. jan, 2013 13:46
Jeg kan ikke lige se hvorfor Bale så gerne vil til Spanien. Hans spillestil passer slet ikke ind dernede, og han ville desuden heller ikke kunne komme på holdet i Real når konkurrenterne hedder Ronaldo og Di Maria. Men okay, det må selvfølgelig også tiltrække at en klub som Real Madrid spørger efter en. Det er en once-in-a-lifetime mulighed.
Fan af Manchester United
-
AJ
- Geografisk sted: København SV
- Alder: 34
Bale ville passe fantastisk ind hos Real Madrid. Med Ronaldo som falsk 9'er kunne de få en endnu stærkere offensiv end de har nu:
Di Maria....Ozil.....Bale
.............Ronaldo
Hvis man insisterer på at spille Ronaldo længere tilbage, så ville Bale alligevel også kunne slå Di Maria af, eller i hvert fald være et ligeværdigt alternativ.
-
Kelly
- Geografisk sted: Viborg
- Alder: 56
Fedt med Daniel S, jeg håber Liverpool går efter Tello nu.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.
-
Badooo
Der må være en grund til, at Barcelona gerne vil af med ham Tello. Det ville være mere interessant, hvis de kæmpede med næb og klør for at holde fast på ham. Jeg siger nej tak.
Jeg synes ikke rigtigt, at der skal trækkes nogle kaniner op af hatten. Hvis vi kan få smidt Sahin afsted igen, så ville en relativt god erstatning vel være Holtby? Selvom han nok ryger til Tottenham. Jeg synes rimeligt godt om tankerne vedr. en lejeaftale for Gameiro. Det lægger op til at 1) vi venter til sommer med at sprænge banken og hente den rigtige og 2) vi skal have mulighed for at se ham an, for han kunne jo reelt tilbyde noget, blandt andet i bredden af holdet. PSG mangler jo ikke ligefrem penge, og jeg tror desværre han er røget i fælden mht. at han ikke er et højt profileret navn.
Spearing og (desværre) også Skrtel kunne jeg sagtens lade gå sammen med Cole og Sahin. Skrtel kunne måske godt vente til sommer. Downing er jeg pludselig blevet lidt mere varm på, da han er begyndt at vågne op til dåd. Ince ville jeg lade være i Blackpool. Butland kunne vi købe, hvis pengene er der, og sende ham tilbage til Birmingham for sæsonen. Sidste mand til truppen skulle (som Mugge rigtigt påpeger) være en venstre back som backup. Glen Johnson gør det rigtig godt uanset hvilken side han spiller i, men jeg ville være mest tryg ved, at Wisdom, Suso og Sterling er med på bænken og kan komme ind når vi er langt foran, fremfor at de decideret er tiltænkt starting positions i flere kampe i træk. Her tror jeg mest på et billigt køb i Assaidi-klassen, da Enrique også er vågnet op.
Badooo siger, hvad han mener!
-
Surf
- Geografisk sted: København
- Alder: 35
Skrtel forlængede jo i sommer, så det tror jeg ikke du skal regne med. Jeg kan heller ikke se, hvorfor vi skulle af med ham? Han har ikke spillet sin bedste sæson, men han har da heller ikke været decideret dårlig, tværtimod. Synes han har præsteret rimeligt stabilt, og det har altså stået på i et par år. Så jeg synes han har vist, at han kan holde et stabilt niveau i længere tid.
Det har været værst i forsvaret, når ham og Agger har skulle slås med en stor spiller som Carlton Cole eller Jones, og det synes jeg ikke er udpræget Skrtels skyld. Der har været personlige fejl i forsvaret, men det har Agger også lavet en del af. Og så har der været organisatoriske problemer, som diskuteret før her på forum. I øvrigt har BR jo også udtrykt tilfredshed med midterforsvaret.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."